Skravlingstråd :)

Det går sikker bra hos ul :) ønsker deg lykke til. Har ikke vært hos ul enda, bare hos gynekolog. Det var så deilig å få vite at babyen puster bra. :)

Dette er tidlig ul, så jeg krysser alt jeg har for at jeg får se ett lite bankende hjerte....... Har ikke hørt hjertelyden tidligere.....

Håper du får se hjerte slå♡krysser for deg!
husker selv hvor Panikk jeg fikk da jm ikke fant hjertelyden ved 12 uker.. Den dukket heldigvis opp uka etter da og skal sies hun ikke var vant med "små mager" men heller de føde klare :)

Håper du får se hjerte slå♡krysser for deg!
husker selv hvor Panikk jeg fikk da jm ikke fant hjertelyden ved 12 uker.. Den dukket heldigvis opp uka etter da og skal sies hun ikke var vant med "små mager" men heller de føde klare :)

Det var akkurat derfor jordmor ikke ville lytte etter hjertelyden da jeg var hos henne for to uker siden. Men nå er det bare en time igjen til jeg får "dommen"..................................

Det var akkurat derfor jordmor ikke ville lytte etter hjertelyden da jeg var hos henne for to uker siden. Men nå er det bare en time igjen til jeg får "dommen"..................................
Masse lykke til! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Spent før første jordmortime om 1 time!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da har eg vert på første sv.kontr. jordmor prøvde å finne hjerte lyd men fann den ikkje i dag 12+6 skal inn igjenn om tre veke for å prøve igjen:)

Helt siden helgen har jeg vært 1. trimester-trøtt igjen. I dag måtte jeg sove på sofaen fra 16-17, selv om ikke stod opp før kl. 9 i morges. Er 16+3, og har ikke hatt det slikt på en mnd!

Fra mobil.

Kom nettopp tilbake fra tidlig ul. Fikk se en sprellende liten mini baby, og et bankende hjerte! Følte jeg smilte fra øre til øre når jeg gikk ut igjen :)
Så utrolig kjekt å høre!

Fra mobil.

Helt siden helgen har jeg vært 1. trimester-trøtt igjen. I dag måtte jeg sove på sofaen fra 16-17, selv om ikke stod opp før kl. 9 i morges. Er 16+3, og har ikke hatt det slikt på en mnd!

Fra mobil.
Jeg var ikke så merkbart trøtt i starten, men nå har jeg vært stuptrøtt i over en uke. Er bikket 16 uker jeg også. Jeg kan ikke huske denne trøttheten fra de andre svangerskapene mine.

Jeg var ikke så merkbart trøtt i starten, men nå har jeg vært stuptrøtt i over en uke. Er bikket 16 uker jeg også. Jeg kan ikke huske denne trøttheten fra de andre svangerskapene mine.

Merkelig at vi har blitt så trøtt igjen. Kanskje babyen har en supervokseperiode? Håper i hvertfall at det ikke skal være slik fremover!

Jeg er også i uke 16 og sover fortsatt 1-2 timer når jeg kommer hjem, og er generelt trøtt når jeg er på ekstra jern tabeletter så håpe d hjelpe. Men e vel bare å forberede sg på lite søvn uansett:) ha en fiiine dag;)

Noen som har tips til fine stellevesker? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Leter etter den perfekte stelleveske. Den siste som eg vurderer er skip hop bento. Ser ut som den har god plass, litt lommer på utsiden som er lett og komme til :)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    29,1 KB · Visninger: 14
Leter etter den perfekte stelleveske. Den siste som eg vurderer er skip hop bento. Ser ut som den har god plass, litt lommer på utsiden som er lett og komme til :)
Er dette ei vognstelleveske som er beregnet å henge på vogn?

Så jo kjempepraktisk ut :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Heihei :D Hva driver dere med i dag? :)

Heihei :D Hva driver dere med i dag? :)
Venter på å høre fra en jobb. Ser innom facebook, forum og nettaviser for ørtende gang. Må snart ta i et tak med noe husarbeid tenker jeg. Du da?

Venter på å høre fra en jobb. Ser innom facebook, forum og nettaviser for ørtende gang. Må snart ta i et tak med noe husarbeid tenker jeg. Du da?
Så spennende :) Jeg sitter og venter og skal dra på jobb :)

Back
Topp