Kjenner til den følelsen ja! I går etter jobb greide jeg ikke gå i trapperVenter på at tiden skal gå, så jeg kan reise hjem fra jobb.... Kjeder meg!!!!! Med skallebank og vondt bekken, går jammen tiden seint!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til den følelsen ja! I går etter jobb greide jeg ikke gå i trapperVenter på at tiden skal gå, så jeg kan reise hjem fra jobb.... Kjeder meg!!!!! Med skallebank og vondt bekken, går jammen tiden seint!!!
Kanskje på tide å ta det litt mer rolig? Kan jo være en fordel å klare trapper, spesielt dersom du har trapper i huset dittKjenner til den følelsen ja! I går etter jobb greide jeg ikke gå i trapper![]()
Nei, jeg går ikke til noe. Men tenkte å snakek med legen min til mandag da jeg har time og kanskje bli henvist til kiro eller fysioKanskje på tide å ta det litt mer rolig? Kan jo være en fordel å klare trapper, spesielt dersom du har trapper i huset ditt
Har to barn til som trenger meg når jeg kommer hjem, så jeg tror jeg snart må trappe litt ned. Skal til legen på mandag, så mulig det blir noe sykemelding da. I hvertfall henvisning til fysio.
Går du til fysio eller lignende?
Huff det hørtes ikke bra ut. Kjenner også det i ryggen men er usikker på om det er relatert til bekken plager. Har begynt å ha sports massasje min 1 gang i måneden, og tar lange varme bad. Det hjelper på. Men sliter selv med konsentrasjonen. . Ser på kl og på tlf hele tiden. .. ha en fin dag jenter tross at vi er trøtte og vonde; )
Godt å ha en plass m kan sutre litt til likesinnede
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
I natt drømte jeg forresten at mannen nektet og være med på oulHan ville ikke se den ekle babyen sa han. Og jeg gråt og gråt
![]()
JaUff det var en trist drøm. Mye rare drømmer vi går når vi er gravid☺
Så spennendeFikk Ul time i dag til den 04.09. To uker til vi får vite om alt er bra med den lille. Ikke minst hvilket kjønn vi får. Lykke☺☺
Så spennende![]()
Det er 97-99% sikkert at alt går bra og vi blir februarforeldre. Rimelig gode odds, altså, så det er bare å glede segVi i februar er nå mellom 13 og 17 uker på vei? Er vi da i utgangpunktet sikre på at når det nå har blitt påvist liv(hjertelyd), så står alt bra til, og sannsynligheten for at vi blir februarforeldre relativt sikker? Eller er det fremdeles en skjult risiko for noe? Kjenner jeg omsider har begynt å sagt at jeg gleder meg til februar, vi skal bli foreldre osv. Men kan noe gå galt enda ? Eller er det ytterst sjeldent?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er 97-99% sikkert at alt går bra og vi blir februarforeldre. Rimelig gode odds, altså, så det er bare å glede seg![]()
Hadde håpet jeg var ferdig med soving på dagtid, for blir kvalm når jeg sover på dagen. Er halvannen time siden jeg våknet etter å ha sovet, og er fortsatt uvel og ør. Syntes dette skal gi seg, jegJeg er også i uke 16 og sover fortsatt 1-2 timer når jeg kommer hjem, og er generelt trøtt når jeg er på ekstra jern tabeletter så håpe d hjelpe. Men e vel bare å forberede sg på lite søvn uansettha en fiiine dag