hehe klarte ikke dy meg ;-)Vann i munnen! Jeg er misunnelig... Hihi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe klarte ikke dy meg ;-)Vann i munnen! Jeg er misunnelig... Hihi.
Oi da, begynn med jern med en gang du. Og få i deg appelsinjus sammen med tabletten. Lurt å prøve å få spist mat med mye jern i, grønne grønnsaker og rødt kjøtt, og leverpostei. Hvis det ikke gir bedring eller du blir værre innen noen uker bør du virkelig gå tilbake til legen og få hjelp.Ja hemoglobin elns.. 8.6. Er ordentlig dårlig, og har aalltid hatt lite.. men nå tror jeg det er farlig lite, klarer ikke dusje aleine. Må sitte på krakk og få hjelp til tørking og å flytte meg til senga (er så sliten etter en dusj at det burde ikke være lov). Kan hende de regner det annerledes i Nederland, men trodde ikke det var mulig xP
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Jeg hadde også så lyst på spekemat, mannen har kjøleskapet fullt..Gikk forbi mårepølse på butikken i dag ,det lukta heilt fantastisk ... gjett om eg har lyst på måre pølse no!!!!!:/
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det høtest godt utJeg hadde også så lyst på spekemat, mannen har kjøleskapet fullt..
Så i går lagde jeg tomatsuppe med morrpølse til middag, det hjalp på.
Du må komme deg til lege og sjekke Hb'en på nytt! Du skal ikke ha 8,6 og få beskjed om at alt er bra... Jobber som sykepleier og våre pasienter får blodoverføring når Hb er under 8, men de ligger stort sett bare i sengen stakkars.. Skjønner godt at du ikke orker mye når din er på 8,6.. Du bør ta en kontroll kjapt og be de om å ta det alvorlig slik at du får hjelpJa hemoglobin elns.. 8.6. Er ordentlig dårlig, og har aalltid hatt lite.. men nå tror jeg det er farlig lite, klarer ikke dusje aleine. Må sitte på krakk og få hjelp til tørking og å flytte meg til senga (er så sliten etter en dusj at det burde ikke være lov). Kan hende de regner det annerledes i Nederland, men trodde ikke det var mulig xP
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Her blir det nattevaktshelg.Må bare si: nå er det deilig med helg for denne gravide skrotten her!!
Denne helgen skal brukes til å slappe av, handle, gå tur i skogen og bursdag.
Hva skal dere i helgen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Her skulle eg slappe av men no e eg bjyndt å rydde å styre... 5 bossekka med kle og e ikkje ferdig endaMå bare si: nå er det deilig med helg for denne gravide skrotten her!!
Denne helgen skal brukes til å slappe av, handle, gå tur i skogen og bursdag.
Hva skal dere i helgen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Dette er jo skrekkelig lavt. Hvem sa at dette var normalt???? Hva ligger du på vanligvis? Vet ikke om det monner å ta jern engang når det er så lavt.Whaaat? Jeg hadde blodprosent på 8.6 og fikk beskjed om at det var kjempebra? Hakke peiling sjæl altså, så burde kanskje ha hørt med mamma.. Hm. Jeg tok også jerntabletter og den gravid i første trimester-pakka med vitaminer ++, men jeg kasta opp av de og har kutta ut alt nå.. så forvirra! Haha..
Hm. Jeg tok jern på den tida. Bare en tablett, men det var anbefalt døgndose. Akkurat nå gjør jeg det ikke, for jeg kaster opp alt jeg inntar. Var noe jordmor-opplegg her nede som så på prøveresultatene mine.. Vet ikke hva jeg ligger på vanligvis, har ikke tatt blodprøver siden jeg var 13-14 og besvimte hver gang jeg hadde mensen. Etter det visste jeg jo hva det var, liksom..Dette er jo skrekkelig lavt. Hvem sa at dette var normalt???? Hva ligger du på vanligvis? Vet ikke om det monner å ta jern engang når det er så lavt.
Ja, jeg har hatt en del kynnere siste uka. Tar litt tid før jeg er sikker på at det er det jeg kjenner, synes det er lettere å vite når livmora ikke er å polstret av min myke mage, for da kjenner jeg så godt utenpå at den blir hard.Flere som har kynnere?
Som vanlig, så er jeg her daHva skjer damer? Er det ingen som er innom her eller? Håper dere har det bra alle sammen. Sikkert et godt tegn at dere ikke ligger rett ut og surfer på nett og skriver på forum.![]()
Jeg har vært dårlig til være her inne i det siste. Har hatt noen dårlige dager, og opplever at jeg blir kvalm av å se på forumet:" blir mint på at jeg er gravid og dårlig. Så de siste dagene har jeg ligget rett ut for forsøkt å flyktet inn i en verden av bøker og serier. Med varierende hellHva skjer damer? Er det ingen som er innom her eller? Håper dere har det bra alle sammen. Sikkert et godt tegn at dere ikke ligger rett ut og surfer på nett og skriver på forum.![]()
Huff, å nei, jeg husker jeg hadde det sånn i forrige svangerskap. Håper du blir bedre snart! Lykke til med å holde ut!Jeg har vært dårlig til være her inne i det siste. Har hatt noen dårlige dager, og opplever at jeg blir kvalm av å se på forumet:" blir mint på at jeg er gravid og dårlig. Så de siste dagene har jeg ligget rett ut for forsøkt å flyktet inn i en verden av bøker og serier. Med varierende hell
hvordan går det?har dere hatt en fin helg?
har hatt en fin helg, men gruer meg noe veldig til ul om kun kort tid...
Men helgen har vært fin
Har du hatt en fin helg?