Skravlingstråd :)

Her gikk det veldig greit da litja sluttet med bleie, men det er såå normalt at d blir mye mere uhell i bhg, da barna fort glemmer seg bort i lek og vil ikke inn for å gå på do i redsel for at leken er over når de kommer tilbake, + at hjemme har du alltid kontroll og følger med på kjente tegn som da gjør det lettere å mestre hjemme med hjelp fra dere :)
Ja, er på en måte den forståelsen jeg har fått. Det syns jeg jo at barnehagetanten burde visst, og ikke sagt til meg at han ikke var klar og måtte starte med bleie igjen. Jeg syns ikke det er noe man skal gå tilbake på når man først har begynt med det! :) Det går jo bra 90 % av tiden!

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, er på en måte den forståelsen jeg har fått. Det syns jeg jo at barnehagetanten burde visst, og ikke sagt til meg at han ikke var klar og måtte starte med bleie igjen. Jeg syns ikke det er noe man skal gå tilbake på når man først har begynt med det! :) Det går jo bra 90 % av tiden!

De begynte å ta på mi bleie når de var på tur, men da sa jeg i fra at nei, hun har sluttet og at jeg har sendt med nok av nytt tøy om uhell skulle skje :) bare stå på ditt , ditt barn din avgjørelse :)

Ja, fremdeles medlem. Jeg må bare komme meg på trening igjen. Men jeg er så sliten, så da blir dørstokkmila ekstra lang.

Snuppeline drar på ferie en uke med besteforeldrene sine på lørdag, så kanskje jeg kan driste meg til å dra på trening den uka. :)

Så bra :) Start rolig, har du et kranglete bekken og liker spinning så kan du bli med på en time? Mange som får ny inspirasjon gjennom gruppetrening. Svømming og slynge er også god trening, eller en pt time kanskje? Få deg et slyngeprogram så har du litt utfordringer i ukene som kommer :p men skaff deg en pt med erfaring (på bekken/graviditet) har hørt og sett mye rart opp gjennom :confused:

God morgen :)

♡ Februar 2015 ♡

Skulle egentlig feire småen sin 3-årsdag idag med faddere og venner, men jeg har ikke sovet på et par dager og er så sliten. Måtte desverre avlyse. Sitter igjen med tidenes dårligste samvittighet :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skulle egentlig feire småen sin 3-årsdag idag med faddere og venner, men jeg har ikke sovet på et par dager og er så sliten. Måtte desverre avlyse. Sitter igjen med tidenes dårligste samvittighet :(

God morgen☺ huff, oss kvinner er mestre i å ha dårlig samvittighet. Kjenner godt at du synes d var trist å avlyse men det er viktigere å lytte til kroppen din. De forstår deg nok hvis de vet at du har sovet så lite. Jeg sliter også med søvnen og det er det verste. Kontsant trøtt og tungt på jobb. Men badekar på kvelden og massasje har fungert. Samt en god trenings økt:)

Tenker på dg

God morgen☺ huff, oss kvinner er mestre i å ha dårlig samvittighet. Kjenner godt at du synes d var trist å avlyse men det er viktigere å lytte til kroppen din. De forstår deg nok hvis de vet at du har sovet så lite. Jeg sliter også med søvnen og det er det verste. Kontsant trøtt og tungt på jobb. Men badekar på kvelden og massasje har fungert. Samt en god trenings økt:)

Tenker på dg

Tusen takk for gode ord! Går litt bedre nå. Idag tidlig var jeg knust. Skikkelig nederlag å måtte innrømme at jeg ikke orket. Gjør sjeldent sånt! Kroppen min spiller ikke helt på lag, og det må jeg nok bare godta :)

Ja det er uvant når kroppen og hodet ikke samarbeider. Jeg er veldig trøtt og blir fort sliten. Tenkte d hang sammen med lite søvn men fant ut i dag at jeg hadde lav blod prosent på 9.1 og jeg tar allerede jern tabletter. Har du sjekket din blod prosent? Slapp godt av og gi deg selv lov til å være 'egoistisk'

Ja det er uvant når kroppen og hodet ikke samarbeider. Jeg er veldig trøtt og blir fort sliten. Tenkte d hang sammen med lite søvn men fant ut i dag at jeg hadde lav blod prosent på 9.1 og jeg tar allerede jern tabletter. Har du sjekket din blod prosent? Slapp godt av og gi deg selv lov til å være 'egoistisk'

Oi, det var jo ganske lavt! Ikke rart du er sliten da. Jeg har ikke tatt noen blodprøver enda, men skal til jordmor på mandag, så da sjekker vel hun eller sender meg opp på labratoriet :)

Ja, godt å få en forklaring på d så blir nok å kjøpe noen jern tabletter i dag:) tenker det skader hvertFall ikke å få sjekke:) men er jo tross alt en liten en som vokser inni oss og det krever jo litt energi d også:) Skal du ta ul hoss jordmor? :)

Whaaat? Jeg hadde blodprosent på 8.6 og fikk beskjed om at det var kjempebra? Hakke peiling sjæl altså, så burde kanskje ha hørt med mamma.. Hm. Jeg tok også jerntabletter og den gravid i første trimester-pakka med vitaminer ++, men jeg kasta opp av de og har kutta ut alt nå.. så forvirra! Haha..

Whaaat? Jeg hadde blodprosent på 8.6 og fikk beskjed om at det var kjempebra? Hakke peiling sjæl altså, så burde kanskje ha hørt med mamma.. Hm. Jeg tok også jerntabletter og den gravid i første trimester-pakka med vitaminer ++, men jeg kasta opp av de og har kutta ut alt nå.. så forvirra! Haha..

Hmm. Jeg fikk beskjed fra lege sekretæren og min ste mor som er helsesekretær ar den var veldig lav. Tror normalen er på 11 og 17.
Fikk beskjed om å ta jern tabletter sammen med appelsin juice. Gjorde det forsåvidt allerede men skal kjøpe sterkere:) tungt å gå rundt som en zombie hele tiden☺☺☺

Blodprosenten blir lavere etterhvert i en graviditet, alt under 10 er lavt i begynnelsen, men kan være bra mot slutten fikk jeg beskjed om :) Min er på 14, syntes det høres mye ut, men var visst normalt..

Mmmm; )

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1408035998221.jpg
    1408035998221.jpg
    59,6 KB · Visninger: 17
Hb på 8,6 er IKKE kjempebra! Det er unormalt lavt, selv til svangerskap! Sikker på at det var Hb som var 8,6??

Oi, 8,6?? Jeg tror man skal gange det med 7, og da var ikke din på mer enn 60 %. Det er vel nesten på nivå til at du skulle hatt blodoverføring? Jeg fikk det når min var så lav!

Gikk forbi mårepølse på butikken i dag ,det lukta heilt fantastisk ... gjett om eg har lyst på måre pølse no!!!!!:/

Hb på 8,6 er IKKE kjempebra! Det er unormalt lavt, selv til svangerskap! Sikker på at det var Hb som var 8,6??
Ja hemoglobin elns.. 8.6. Er ordentlig dårlig, og har aalltid hatt lite.. men nå tror jeg det er farlig lite, klarer ikke dusje aleine. Må sitte på krakk og få hjelp til tørking og å flytte meg til senga (er så sliten etter en dusj at det burde ikke være lov). Kan hende de regner det annerledes i Nederland, men trodde ikke det var mulig xP

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Oi, 8,6?? Jeg tror man skal gange det med 7, og da var ikke din på mer enn 60 %. Det er vel nesten på nivå til at du skulle hatt blodoverføring? Jeg fikk det når min var så lav!

Glemte å quote begge! Se over! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp