Jeg har sååå vondt nederst i magen igjen!!! aaaauuuuuuuuua!! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også fått meg ny BH! Bestilt på nett, 1 cupstørrelse større enn det jeg vanligvis bruker, men ser nå at jeg sikkert kunne bestilt enda en størrelse større.
Brystene vokser vel ikke like mye gjennom hele svangerskapet, vel?
Ja, dette kan bli spennende, skjønner jeg..Mine vokste ikke noe særlig med de to første, men de ble enorme da jeg ammet. -helt perfekte faktisk.
Også klappet de helt sammen etter endt amming. De så virkelig ikke bra ut!!
Hadde i utgangspunktet en B, så det sier kanskje seg selv at de ikke var veldig pene etterpå. Frøkna hadde favorittpupp i tillegg, så de var skjeve, den ene var mindre enn den andre osv...
Tok silikon da hun var halvannet år. Jeg skulle uansett ikke ha flere barn.
Vel, se på meg nå!
Håper bare jeg får til å amme.
PS! Denne gangen har de vokst!!Håper bare ikke de klapper sammen igjen etter denne, det kan fort bli dyrt veit jeg.
Noen som trener her? Snublet over en tråd for en stund siden, men det er generelt lite treningsprat herTil dere som trener: hva trener dere, hvor ofte og har noe endret seg med spire i magen?
Takk for at du delte historien dinJeg trente. Etter lang tid sykdom, og teit medisin, så er jeg blitt overvektig, begynte derfor i slutten av mars med trening. Trente yoga 3 ganger i uken ca. Rundt når vi unnfanget så ble jeg lei av yoga og testet andre timer på elixia. Endte med at jeg tok på meg løpeskoa og løpte ute litt. Så ble jeg kvalm og trøtt og slapp pga magen. Så, da stoppa d liksom effektivt opp.
Kjenner bekkenet mitt krangler, så jeg burde trene.
Sent from my iPad using BV Forum
Hehe, har fri i dag, men kjørte mannen på jobb i 7 - tida, så ble jeg liggende tankefull etterpå
Skriver på mobilen
Dere som har barn fra før og som har vært igjennom dette med bleieslutt, hvordan gikk det? Her sluttet vi søndag og siden den gang har han hatt et uhell med tiss i trusa igår og bæsj idag. Dette i barnehagen. Når jeg hentet han idag så virket det på hun som var på jobb, at dette var HELT uvanlig. At han ikke var klar og nærmest måtte starte med bleie igjen. Hjemme har han ingen uhell verken på dagen eller natten!
Veldig sant så unødvendig å bekymre seg nå. . Men bør vel bare nyte at formen er fin, så er det ikke lenge til jeg kjenner liv![]()
Kunne lett hatt sommer litt til. Men er jo bra for oss å være høy gravid på vinteren så slipper vi å gå med for mye hete tokter
Hvordan er formen deres?☺
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Her gikk det veldig greit da litja sluttet med bleie, men det er såå normalt at d blir mye mere uhell i bhg, da barna fort glemmer seg bort i lek og vil ikke inn for å gå på do i redsel for at leken er over når de kommer tilbake, + at hjemme har du alltid kontroll og følger med på kjente tegn som da gjør det lettere å mestre hjemme med hjelp fra dereDere som har barn fra før og som har vært igjennom dette med bleieslutt, hvordan gikk det? Her sluttet vi søndag og siden den gang har han hatt et uhell med tiss i trusa igår og bæsj idag. Dette i barnehagen. Når jeg hentet han idag så virket det på hun som var på jobb, at dette var HELT uvanlig. At han ikke var klar og nærmest måtte starte med bleie igjen. Hjemme har han ingen uhell verken på dagen eller natten!
Takk for at du delte historien dinDet er fort gjort å bli lei hvis du gjør det samme flere ganger i uken, men er du fortsatt medlem på Elixia? De har gruppetimer som er tilpasset gravide og andre styrketimer som er enkle hvor du selv legger på ønsket vekt. Styrketrening er noe du bør fokusere på, bekkenbunnstrening kan du gjøre i din egen stue, det kan du kombinere med en rask gåtur?
Hvis du husker noen av yogaøvelsene kan du avslutte med litt deilig avspenning![]()