T
Thenewmomy
Guest
Hihi det er min frokost ogEr det piller fra andre trimester du tar?
♡ Februar 2015 ♡
når er det andre timester? er det etter uke 12?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi det er min frokost ogEr det piller fra andre trimester du tar?
♡ Februar 2015 ♡
Tusen takk for tipset! Det skal vi så absolutt teste ut!
Sent from my iPhone using BV Forum
Trøtt etter ei natt med dårlig søvnEr det liv i dere?
♡ Februar 2015 ♡
Såå deiligI morgen tidlig reiser vi til sol og varme en hel uke! Og som jeg gleder meg til kvalitetstid med min kjære![]()
Hos meg er det bare min puls som er veldig tydelig på magen. hele magen hopper skikkelig.Utrolig herlig m helg. Vi har besøk av broren min, dama og ungene deres ei på 2 og en på 6 mnd. De smiler hele dagen og sover når dem skal. Viser at det er mye glede vi har i vente. Men merker at det er lett å bli trøtt på kvelden, i og med at det kreves litt mer enn det vi er vant med.
Har et litt rart spørsmål. Men lå og så på magen min i dag og da så jeg at navlen rikket masse på seg. Tenkte at her må d være barnet som rører seg? Men broren min mente d kunne være livmoren som trakk seg sammen og så ut igjen fordi at den vokser (15 uker på vei) har dere hørt om dette? ☺ God helg. Glede meg til å følge dere alle☺
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hos meg er det bare min puls som er veldig tydelig på magen. hele magen hopper skikkelig.