Skravlingstråd :)

Tusen takk for tipset! Det skal vi så absolutt teste ut! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Glemte å si at den må ligge i minst 5 min på småputring for effekten skal være best mulig.
Husk og at du kan tørke stangen etterpå og bruke den opp igjen :-)

Vi kjører fra Stavanger og hjem idag. Hadde en stopp i Kristiansand Dyrepark, har vært der fra ett idag til litt over seks ikveld.

Så nå går ferden videre østover. Blir spennende og se hvordan bekkenet mitt er når vi kommer hjem.

Kjenner jeg er dårligere på skravling når det er helg og mannen er hjemme :-p

Utrolig herlig m helg. Vi har besøk av broren min, dama og ungene deres ei på 2 og en på 6 mnd. De smiler hele dagen og sover når dem skal. Viser at det er mye glede vi har i vente. Men merker at det er lett å bli trøtt på kvelden, i og med at det kreves litt mer enn det vi er vant med.

Har et litt rart spørsmål. Men lå og så på magen min i dag og da så jeg at navlen rikket masse på seg. Tenkte at her må d være barnet som rører seg? Men broren min mente d kunne være livmoren som trakk seg sammen og så ut igjen fordi at den vokser (15 uker på vei) har dere hørt om dette? ☺ God helg. Glede meg til å følge dere alle☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er det liv i dere? :D

♡ Februar 2015 ♡

Jeg har også sovet kjempe dårlig! En god blanding av full storm, og jeg greide ikke bevege meg omtrent fordi bekkenet mitt låste seg helt etter kveldsvakt

♡ Februar 2015 ♡

I morgen tidlig reiser vi til sol og varme en hel uke! Og som jeg gleder meg til kvalitetstid med min kjære:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Såå deilig :D

♡ Februar 2015 ♡

Etter min lille middags lur skulle e ha et par kjeks som eg kjøpte i går som eg e skulle kose meg med. Men der hadde gubben vore å ete opp alle kjeksa.... e så irriterr akkurar no...... eg vil ha kjeks noo:(

Har rydda og organisert soverommet til snuppa. Siden vi byttet soverom og hun fikk det store, så har hun hatt leker i en diger kasse, og hun har ikke hatt plass til å leke for vi har manglet oppbevaring. NÅ, er det endelig danseplass på gulvet igjen, og snuppelita er så lykkelig! Hun har fått en ny hylle fra ikea (rosa kallax), og den pluss tre esker på hjul til å ha under senga, var det som trengtes.

Så digg når (nesten) alt er på plass altså :)

Sent from my iPad using BV Forum

Liv ja ! :-D

Deilig og kjøre buss når man er kvalm dagens inntak av mat er nå i søppelbøtta på bussen og bussens toalett. Fysj a meg .

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Utrolig herlig m helg. Vi har besøk av broren min, dama og ungene deres ei på 2 og en på 6 mnd. De smiler hele dagen og sover når dem skal. Viser at det er mye glede vi har i vente. Men merker at det er lett å bli trøtt på kvelden, i og med at det kreves litt mer enn det vi er vant med.

Har et litt rart spørsmål. Men lå og så på magen min i dag og da så jeg at navlen rikket masse på seg. Tenkte at her må d være barnet som rører seg? Men broren min mente d kunne være livmoren som trakk seg sammen og så ut igjen fordi at den vokser (15 uker på vei) har dere hørt om dette? ☺ God helg. Glede meg til å følge dere alle☺

Hos meg er det bare min puls som er veldig tydelig på magen. hele magen hopper skikkelig.

Back
Topp