Skravlingstråd :)

Blitt skikkelig sofagris jeg.... må jo bare se å dra meg opp etter luggen og GJØRE NOE!!!

Ja. Betennelsa kommer av steiner som lager sår og det er de samme smertene bare at det varer lenge!
En fødsel er bare barnemat i forhold :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Huffameg! Det må du bare få fikset, for du kan vel umulig leve med slike smerter over tid? Kan man operere vekk hele galleblæren, eller blir det bare fjerning av steinene?

Har i det siste tenkt at jeg gjerne vil få sjekket hjertelyden... blir jo så usikker... men tror også jeg kjenner denne lille kroppen også... så nei ikke veit jeg! Skal til legen pga mulig UVI i morgen, tenkte jeg sk

Nei men moren min fikk det akutt etter en operasjon, hun har virkelig høy smerteterskel, men det var skikkelig vondt synes hun :( Håper det vil bli bedre for deg fremover <3

Takk ♥ Det blir bra når jeg får den ut! Det er helt forferdelig vondt og jeg tåler mye.. De sier at de verste smertene kommer av galle- og nyrestein så at mamman din syns det var vondt er ikke så rart!

Blitt skikkelig sofagris jeg.... må jo bare se å dra meg opp etter luggen og GJØRE NOE!!!
Jeg har sittet pal ved stuebordet og hengt på BV siden jeg stod opp (kl 12 :oops:) Jeg vil prøve på stelleveske denne mnd, og da må jeg ha 1800 innlegg i løpet av august. Har skrevet snart 50 i dag :D

Huffameg! Det må du bare få fikset, for du kan vel umulig leve med slike smerter over tid? Kan man operere vekk hele galleblæren, eller blir det bare fjerning av steinene?

Når det blir for ille får jeg ketorax og nobligan, men de er redde for å gi veldig mye med tanke på fosteret.
Opererer ut hele galleblæra ja :)

Har i det siste tenkt at jeg gjerne vil få sjekket hjertelyden... blir jo så usikker... men tror også jeg kjenner denne lille kroppen også... så nei ikke veit jeg! Skal til legen pga mulig UVI i morgen

Hva er egentlig symptomene på UVI når man er gravid? Har hørt at de er mye svakere enn vanlig, så hva skal man være på vakt etter?

Når det blir for ille får jeg ketorax og nobligan, men de er redde for å gi veldig mye med tanke på fosteret.
Opererer ut hele galleblæra ja :)

Og operasjon var i uke 18? Ikke så lenge til, da!

Og operasjon var i uke 18? Ikke så lenge til, da!

Den er etter uke 18, de vil helst at jeg skal på ordinær ul først. Når man har smerter 24/7, lite nattesøvn, hus og holde rent og ei lita jente å underholde etter bhg er dagene laange..
*Sutre*

Den er etter uke 18, de vil helst at jeg skal på ordinær ul først. Når man har smerter 24/7, lite nattesøvn, hus og holde rent og ei lita jente å underholde etter bhg er dagene laange..
*Sutre*

Sutre er veldig lov! Har du fått sykemelding, eller må du slepe deg på jobb i tillegg?

Sutre er veldig lov! Har du fått sykemelding, eller må du slepe deg på jobb i tillegg?

Er dessverre sykmeldt.. Akkurat nå er ikke jobb et alternativ, men kanskje etter operasjonen :)

Er dessverre sykmeldt.. Akkurat nå er ikke jobb et alternativ, men kanskje etter operasjonen :)

I din situasjon bør du heller tenke at du heldigvis er sykemeldt :) Håper du blir som ny etter operasjonen!

Kjempetissetrengt oooog colatørst! Hva skal vike ?!

Akutt lyst på tomatsuppe :|

Sent from my iPad using BV Forum

Er bare å mekke det...
Prøver å finne ny bolig på finn, ikke mye som oppfyller kravene og er i rett område og ikke helt i huttiheita.....

Fy søren så dårlig formen er! Lei av å være syk.. Galleblærebetennelse er ikke noe morsomt å få i et svangerskap! 3. innleggelsen min siden mai med galletrøbbel.

Trur man har høyere risiko for å få det når man er gravid om jeg ikke husker feil:/ du har sikkert fått tips allerede om å spise fettredusert/ fettfri kost?

Jeg har sittet pal ved stuebordet og hengt på BV siden jeg stod opp (kl 12 :oops:) Jeg vil prøve på stelleveske denne mnd, og da må jeg ha 1800 innlegg i løpet av august. Har skrevet snart 50 i dag :D
Haha, ja da er det bare å skravla i vei :D

Trur man har høyere risiko for å få det når man er gravid om jeg ikke husker feil:/ du har sikkert fått tips allerede om å spise fettredusert/ fettfri kost?

De fleste blir mer plaget ved svangerskap ja. Ofte får unge kvinner det for første gang også da. Spiser fettredusert, men hjelper lite ;)

De fleste blir mer plaget ved svangerskap ja. Ofte får unge kvinner det for første gang også da. Spiser fettredusert, men hjelper lite ;)

Så dumt:( da får vi bare håpe de får operert den ut fort som fy og at du aldri mer får problemer med det!

Veldig hvordan formen varierer! I går var det fosterstilling på sofaen og i dag har jeg både løpt og trent styrke! Merkelige greier :) får nyte de gode dagene!

Jeg har fjerna galleblæra. Det hjalp lite å redusere på fett i maten her. Anfallene kom når de hadde tenkt det :P Ikke hatt noe problemer etter jeg fjerna den, og spiser alt jeg har lyst på :) Hadde 8 store steiner i blæra og den var kronisk betent.
Lite morro med gallesteinsanfall D:
Håper du slipper unna alt for mye smerte frem til operasjonen.

-iPhone appen-

Back
Topp