Blitt skikkelig sofagris jeg.... må jo bare se å dra meg opp etter luggen og GJØRE NOE!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffameg! Det må du bare få fikset, for du kan vel umulig leve med slike smerter over tid? Kan man operere vekk hele galleblæren, eller blir det bare fjerning av steinene?Ja. Betennelsa kommer av steiner som lager sår og det er de samme smertene bare at det varer lenge!
En fødsel er bare barnemat i forhold
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har i det siste tenkt at jeg gjerne vil få sjekket hjertelyden... blir jo så usikker... men tror også jeg kjenner denne lille kroppen også... så nei ikke veit jeg! Skal til legen pga mulig UVI i morgen, tenkte jeg sk
Nei men moren min fikk det akutt etter en operasjon, hun har virkelig høy smerteterskel, men det var skikkelig vondt synes hunHåper det vil bli bedre for deg fremover <3
Jeg har sittet pal ved stuebordet og hengt på BV siden jeg stod opp (kl 12Blitt skikkelig sofagris jeg.... må jo bare se å dra meg opp etter luggen og GJØRE NOE!!!
Huffameg! Det må du bare få fikset, for du kan vel umulig leve med slike smerter over tid? Kan man operere vekk hele galleblæren, eller blir det bare fjerning av steinene?
Har i det siste tenkt at jeg gjerne vil få sjekket hjertelyden... blir jo så usikker... men tror også jeg kjenner denne lille kroppen også... så nei ikke veit jeg! Skal til legen pga mulig UVI i morgen
Og operasjon var i uke 18? Ikke så lenge til, da!Når det blir for ille får jeg ketorax og nobligan, men de er redde for å gi veldig mye med tanke på fosteret.
Opererer ut hele galleblæra ja
Og operasjon var i uke 18? Ikke så lenge til, da!
Sutre er veldig lov! Har du fått sykemelding, eller må du slepe deg på jobb i tillegg?Den er etter uke 18, de vil helst at jeg skal på ordinær ul først. Når man har smerter 24/7, lite nattesøvn, hus og holde rent og ei lita jente å underholde etter bhg er dagene laange..
*Sutre*
Sutre er veldig lov! Har du fått sykemelding, eller må du slepe deg på jobb i tillegg?
I din situasjon bør du heller tenke at du heldigvis er sykemeldtEr dessverre sykmeldt.. Akkurat nå er ikke jobb et alternativ, men kanskje etter operasjonen
Akutt lyst på tomatsuppe :|
Sent from my iPad using BV Forum
Trur man har høyere risiko for å få det når man er gravid om jeg ikke husker feil:/ du har sikkert fått tips allerede om å spise fettredusert/ fettfri kost?Fy søren så dårlig formen er! Lei av å være syk.. Galleblærebetennelse er ikke noe morsomt å få i et svangerskap! 3. innleggelsen min siden mai med galletrøbbel.
Haha, ja da er det bare å skravla i veiJeg har sittet pal ved stuebordet og hengt på BV siden jeg stod opp (kl 12) Jeg vil prøve på stelleveske denne mnd, og da må jeg ha 1800 innlegg i løpet av august. Har skrevet snart 50 i dag
![]()
Trur man har høyere risiko for å få det når man er gravid om jeg ikke husker feil:/ du har sikkert fått tips allerede om å spise fettredusert/ fettfri kost?
Så dumtDe fleste blir mer plaget ved svangerskap ja. Ofte får unge kvinner det for første gang også da. Spiser fettredusert, men hjelper lite
Jeg har fjerna galleblæra. Det hjalp lite å redusere på fett i maten her. Anfallene kom når de hadde tenkt detDe fleste blir mer plaget ved svangerskap ja. Ofte får unge kvinner det for første gang også da. Spiser fettredusert, men hjelper lite![]()