Skravlingstråd :)

Da var 2 herlige ferieuker over, og jeg er tilbake på jobb. Både godt og kjipt.
Det er greit å være tilbake i hverdagen, men jeg skulle gjerne hatt en uke til altså.
Litt ufokusert i dag også kjenner jeg. Har på meg en ordentlig varm genser, siden jeg fremdeles skjuler magen :P
OG DET ER SÅ VARMT HER!! *svetterbortsnart*
I morgen skal vi på ultralyd, da skal vi endelig få se om det befinner seg noen der inne, og om alt ser bra ut så langt :D Gleder meg, er spent og gruer meg bittelitt også.. Så, ikke så rart man ikke helt henger med i dag ;-)
Men dersom alt ser greit ut, kan jeg strutte litt med magen på kontoret i morgen -dersom jeg føler for det!

Mine 2 "små" hadde oppstart på SFO igjen i dag. Den største begynner i 2.klasse om 2 små uker, og hun minste begynner i 1. :O Litt godt å ha de samlet på ett sted også.
Tipper jeg tar en litt kortere dag og henter dem tidlig jeg ;-) hihi

Pjuh. Det er ikke det at jeg har slitt ut meg i ferien akkurat. Men idag hadde mannen sin første dag etter ferien, og du verden jeg har kost meg og vært lat! Sto opp 9, åt frokost og så litt tv. Når klokka hadde passert 10, gikk jeg tilbake til soverommet, og her ligger jeg enda ! Veldig godt å være lat uten at noen forteller deg det :D

Ligger å funderer på hva jeg skal ordne til middag når han kommer hjem.. Finner vel på noe, heldigvis er butikken 2 min unna :)

Pjuh. Det er ikke det at jeg har slitt ut meg i ferien akkurat. Men idag hadde mannen sin første dag etter ferien, og du verden jeg har kost meg og vært lat! Sto opp 9, åt frokost og så litt tv. Når klokka hadde passert 10, gikk jeg tilbake til soverommet, og her ligger jeg enda ! Veldig godt å være lat uten at noen forteller deg det :D

Ligger å funderer på hva jeg skal ordne til middag når han kommer hjem.. Finner vel på noe, heldigvis er butikken 2 min unna :)

Hehe, det hørtes jo meget behagelig ut da :) Og sånn skal det være iblant! Deilig å late seg uten at noen ser det .. eller kommenterer det :)

Hehe, det hørtes jo meget behagelig ut da :) Og sånn skal det være iblant! Deilig å late seg uten at noen ser det .. eller kommenterer det :)

Helt fantastisk! Har riktignok hatt ferie i 8 uker nå, og på vidre ubestemt tid. :D Ikke rart om jeg får et puff bak heller :rolleyes::cool:

Da var 2 herlige ferieuker over, og jeg er tilbake på jobb. Både godt og kjipt.
Det er greit å være tilbake i hverdagen, men jeg skulle gjerne hatt en uke til altså.
Litt ufokusert i dag også kjenner jeg. Har på meg en ordentlig varm genser, siden jeg fremdeles skjuler magen :p
OG DET ER SÅ VARMT HER!! *svetterbortsnart*
I morgen skal vi på ultralyd, da skal vi endelig få se om det befinner seg noen der inne, og om alt ser bra ut så langt :D Gleder meg, er spent og gruer meg bittelitt også.. Så, ikke så rart man ikke helt henger med i dag ;-)
Men dersom alt ser greit ut, kan jeg strutte litt med magen på kontoret i morgen -dersom jeg føler for det!

Mine 2 "små" hadde oppstart på SFO igjen i dag. Den største begynner i 2.klasse om 2 små uker, og hun minste begynner i 1. :O Litt godt å ha de samlet på ett sted også.
Tipper jeg tar en litt kortere dag og henter dem tidlig jeg ;-) hihi

Jeg blir så flirfull av profilbildet ditt. Jeg innbiller meg med en gang at du er sjikkelig høygravid :smiley-angelic006

Jeg blir så flirfull av profilbildet ditt. Jeg innbiller meg med en gang at du er sjikkelig høygravid :smiley-angelic006

hehe, det hadde blitt tøfffe måneder om jeg var sånn allerede :p
Jeg hadde et annet bilde, men jeg oppdaget at det allerede var noen her inne som hadde det samme, så da måtte man bytte da.. Fant ingen andre der og da :cool:

hehe, det hadde blitt tøfffe måneder om jeg var sånn allerede :p
Jeg hadde et annet bilde, men jeg oppdaget at det allerede var noen her inne som hadde det samme, så da måtte man bytte da.. Fant ingen andre der og da :cool:

Ville ment det :D Det er fåtallet som bruker bilde av seg selv har jeg sett. Trives vi som anonyme hele gjengen ?:cool:

Ville ment det :D Det er fåtallet som bruker bilde av seg selv har jeg sett. Trives vi som anonyme hele gjengen ?:cool:

Synes ikke det er så kult at dersom man googler diverse, feks i forbindelse med en graviditet, så kan folk du kjenner gjenkjenne deg pga bildet.. Da vil jeg heller være anonym altså!

Synes ikke det er så kult at dersom man googler diverse, feks i forbindelse med en graviditet, så kan folk du kjenner gjenkjenne deg pga bildet.. Da vil jeg heller være anonym altså!

Ser den :-) Jeg vil heller ikke ha ansiktet mitt spredd hvor jeg ikke kan kontrollere hvem som finner meg og hva jeg har sagt :-p

Ser den :) Jeg vil heller ikke ha ansiktet mitt spredd hvor jeg ikke kan kontrollere hvem som finner meg og hva jeg har sagt :p

Jeg var på et forum for mange år siden, men det er et relativt skjult forum, så du finner ikke det om du søker på diverse via google. Det føltes trygt ;) Men babyverden derimot... not so much :p

Jeg var på et forum for mange år siden, men det er et relativt skjult forum, så du finner ikke det om du søker på diverse via google. Det føltes trygt ;) Men babyverden derimot... not so much :p
Det som er på skjult forum her kan ikke googles :)

♡ Februar 2015 ♡

Er skjult forum litt sånn som Frimurerlosjen?
Mystisk, hemmelig, og bare spesielt utvalgte får være med.. ;)

Er skjult forum litt sånn som Frimurerlosjen?
Mystisk, hemmelig, og bare spesielt utvalgte får være med.. ;)
Haha :D 50 innlegg og du er med ;)

♡ Februar 2015 ♡

Har hengt rundt her i et år minst, så da kan jeg sikkert be om opptaksseremoni snart.

Er det normalt å ha øm livmor når man er sånn 11-12 uker på vei? Føler meg helt mørbanka fra navlen og ned. Også disse herlige ligamentsmertene, da.

Det hørtes jo ut som ferie det da! :)

Er dere andre også sensitive for varmen? Det er jo knapt over 20 grader nå, men det føles som jeg er på kokepunktet dag og natt. Fryktelig. Varmt på natta, på jobb, hjemme, på bussen... Overalt. Jeg får nesten ikke puste. Aller verst på kontoret. Grisevarmt, selv med åpent vindu og vifte en halvmeter unna

Back
Topp