Skravlingstråd :)

Disse nattbussene går ikke alltid til der folk bor :P Han sa han ville ta kontakt i 2-2:30-tiden, så får vel en telefon om ikke så lenge. Jeg har sovet lenge hver eneste dag nå, så det er ikke så farlig om jeg blir ekstra sein i seng en dag.
Nei, har hatt samme problemet selv i alle år. Men mamma greide aldri å legge seg før jeg var hjemme så hun ville veldig gjerne hente meg :p Neida, så lenge du ikke sitter å holder på å sovne :)

♡ Februar 2015 ♡

Nei, har hatt samme problemet selv i alle år. Men mamma greide aldri å legge seg før jeg var hjemme så hun ville veldig gjerne hente meg :p Neida, så lenge du ikke sitter å holder på å sovne :)

♡ Februar 2015 ♡
Mannen sitter oppe med meg. Han vil ikke legge seg før jeg er trygt i seng :Heartred

Har jeg klart å holde meg våken hittil, skal jeg klare det litt til! Hvordan går det med kvalmen din? Fortsatt like ille?

Konkurranse? :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Hver mnd er det om å skravle så mye at en havner på lista over de 100 mest skravleglade damer :) Nå er det topp 100 august som gjelder :) De bruker å ha mange fine premier :)

-iPhone appen-

Ahaaa :) Kanskje jeg må bli flinkere til å kommentere selv også da, og ikke bare lese det andre skriver :)

Mannen sitter oppe med meg. Han vil ikke legge seg før jeg er trygt i seng :Heartred

Har jeg klart å holde meg våken hittil, skal jeg klare det litt til! Hvordan går det med kvalmen din? Fortsatt like ille?
Sovnet jeg :) Føler det går bedre :) Nå er det mer at jeg bare brekker meg innimellom. Har ikke kastet opp siden torsdag! Veldig spent på hvordan det blir på jobb til tirsdag :p

♡ Februar 2015 ♡

Nam nam! Nå har jeg laget bolledeig :) Tenkte jeg og prinsen skulle bake litt etterpå:)

Hehe, så nå har du bolle i ovnen? :p Classic

Vi er et par sniker her skjønner jeg :p Hehe

Vi er et par sniker her skjønner jeg :p Hehe

Om man er inne og kommentere et par innlegg eller skriver et lite hei i skravletråden hver dag, havner man på listen veldig raskt:) Masse fine premier å vinne, og tidligere i vår loddet de ut noen utrolig flotte stellevesken. Jeg håper virkelig at de kommer tilbake som premier:)

Fra mobil.

Åh, ja, er aldri noe i veien med å få seg noe fint :) Spesielt ikke i disse tider ;)

Noen her som har begynt å kjøpe utstyr enda da? :)

Jeg har kjøpt tripp trapp stol på salg og bag til vognen vår brukt :-) Syns det er greit å slå til om det er gode tilbud!

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har fått grindseng, vippestol og moseskurv, men har ennå ikke kjøpt noe selv. Ikke en gang en liten body!:eek:

Hehe :) Selv kjøpte vi en body før jeg ble gravid :p

Hehe :) Selv kjøpte vi en body før jeg ble gravid :p

Haha. Når du sier det. Jeg hadde jo en periode for sikkert 5 år siden, hvor jeg handlet babyklær på supersalg. Fordi det sikkert en gang i fremtiden ble noe på meg og. Dette var lenge før egenproduksjon var aktuelt altså. Lurer på hvor den esken har havnet... Tror det ble litt forskjellig der.. :eek::p

Hehehe :) Vogga er på tur, samme jeg lå i :)

Back
Topp