Skravlingstråd :)

Akkurat vært i butikken og kjøp KiMs Skjærgårdschips. Bare måtte ha det selv om bilen har streika og måtte låne svigers sin, samt at jeg egentlig er megasliten etter å ha tilbrakt mange timer på ikea i dag med to unger som etterpå var for oppspilt og sliten til å sovne. Nå er det tid for sofaen! Halve potetgullposen er alt borte. Heldigvis ikke hver dag sånt skjer, jeg spiser nesten aldri potetgull ellers.

Det er mulig. Er nok sikkert det! Har ikke vært SÅ varmt her de to siste dagene da, men varmt nok! Jeg ber om litt kaldere dager altså!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg også, varmen er helt grusom nå. Sikkert greitt for folk flest, men jeg er ihvertfall blitt utrooolig sensitiv. Skyr sola som et troll som kan bli til stein!

De siste dagene har jeg vært tungpustet, hatt hjertebank, følt meg veldig mett og hatt trykk i hode. Svartner litt når jeg reiser meg, selv om det ikke er fort. Er dette noe jeg burde fått sjekket? Er født med tett hovudpulsåre, men dette er under kontroll så har nok ikke noe med det å gjøre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hmm.. Kanskje greit å få sjekket det ut for sikkerhets skyld? Får du i deg nok vann? :)

Da lå jeg her da, på sofaen! Fordi samboer skjærer så syyyykt tenner at det klikker for meg! Har urolige ben og våknet på natten av det, og må bare bevege meg litt for å sovne igjen! Men det går jo ikke??!

Sent from my iPad using BV Forum

På time nr 2 og jeg tror jeg begynner å grine!!!

På time nr 2 og jeg tror jeg begynner å grine!!!

Det er så kjedelig å ikke få sovnet igjen.
Ligger her selv og venter på å sovne. Måtte på do halv tre, men ligger her fortsatt våken og klokken nærmer seg 5...

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er så kjedelig å ikke få sovnet igjen.
Ligger her selv og venter på å sovne. Måtte på do halv tre, men ligger her fortsatt våken og klokken nærmer seg 5...

Føler med deg!! Er på time 3 straks:( For noe dritt!:P

Føler med deg!! Er på time 3 straks:( For noe dritt!:P

Æsj, så kjedelig.:P
Nå begynner jeg å bli sulten også. Nei, får surfe litt videre på nett før jeg prøver å lukke øyne igjen:).

Æsj, så kjedelig.:P
Nå begynner jeg å bli sulten også. Nei, får surfe litt videre på nett før jeg prøver å lukke øyne igjen:).

Hehe ja sulten selv jeg! Håper du får sove:):)

Måtte opp å spise og drikke kl 04 i natt. Våkna og trodde jeg skulle dø av sult. Var like sulten igjen kl 06. OG kvalm. Fikk servert to salte kjeks på senga før jeg ble menneske. :)

haha, sambo kom ut av dusjen og jeg sa bare "jeg må ha to salte kjeks. NÅ!" Da fikk han fart på seg.

Hehe ja måtte spise i natt jeg å men det etter å ha vært våken i ca 4,5 timer med ekstremt ubehag i bena! Herlighet dette går ikke! Fina det noe for dette her gravide kan ta?

Hehe ja måtte spise i natt jeg å men det etter å ha vært våken i ca 4,5 timer med ekstremt ubehag i bena! Herlighet dette går ikke! Fina det noe for dette her gravide kan ta?

Magnesium. Ellers medisineres urolige bein med samme medisin for dem som har Parkinson, altså noe som lammer nervene, sånn at man ikke får denne følelsen av rykninger inne i beina. Om det er trygt for gravide, vet jeg ikke...
http://publikum.gsk.no/sykdommer/restless-legs-syndrom-/restless-legs-syndrom-behandling.html

Jeg kjenner meg såååå igjen!! Og jeg skal til syden på fredag! Det frister SÅ lite å ta på seg bikini akkurat nå. Jeg føler meg fæl :p
Du har min dypeste medfølelse! Men kan du ikke bare strutte litt ekstra med magen og late som om du er minst 5 mnd på vei? Folkene på stranda vet jo ikke hvor langt på vei du egentlig er..
Det er i alle fall min strategi nå, jeg er så oppblåst at det er ikke noe annet å gjøre.

Du har min dypeste medfølelse! Men kan du ikke bare strutte litt ekstra med magen og late som om du er minst 5 mnd på vei? Folkene på stranda vet jo ikke hvor langt på vei du egentlig er..
Det er i alle fall min strategi nå, jeg er så oppblåst at det er ikke noe annet å gjøre.
Hahaha! :D Jeg har faktisk vært inne på tanken! :p Det kan hende det blir nødt til å bli sånn.

Se om du finner dødehavssalt fra spa find eller noe lignende som er rikt på magnesium og sitt med føttene i forbød hver kveld før du legger deg :)

Har ikke skrevet her på ei stund, har liksom hatt en ekkel følelse av at noe ikke er som det skal. For ei uke siden kom vi hjem fra ferie, og dagen etter begynte jeg å spotte/småblø brunt, og sånn har det fortsatt i ei uke. Har ikke kommet mye, og har heller ikke hatt smerter, så tenkte at det sikkert var en uskyldig blødning. Men i går kveld begynte det å komme friskt blod og smerter, og i dag har det tatt seg opp, og på do i stad kom det en klump ut og masse blod og nå begynner det å bli ganske vondt..... Så har ikke noe særlig håp om at dette skal gå bra nå altså :(

Det var ikke noe koselig å høre! :( Har du tatt kontakt med lege/legevakt? Greit å vite om det er sånn eller sånn, mener jeg.. Krysser fingrene for deg og håper på det beste! God klem!

Det trenger ikke være primær årsak pga dopaminmangel i hjernen. Ved graviditet kan det være pga lav ferritin nivå, jernmangel tidlig i svangerskapet. Derfor anbefales jerntilskidd, evt B12 og folat. Magnesium kan også hjelpe. Gravide bør unngå annen type medisiner uten samråd med lege. Symptomene bedrer seg nesten alltid etter fødsel.
Kan også utløses av kvamlestillende medisiner, allergimedisiner.
Snakk med legen din hvis du er usikker på hva du kan gjøre :)

http://nhi.no/sykdommer/hjerne-nervesystem/muskelrykninger/rastlose-bein-2454.html?page=5

Et kjærringråd er ulltråd rundt beinet :)

-iPhone appen-

Det var ikke noe koselig å høre! :( Har du tatt kontakt med lege/legevakt? Greit å vite om det er sånn eller sånn, mener jeg.. Krysser fingrene for deg og håper på det beste! God klem!

Har egentlig legetime neste uke, men det blir litt lenge å vente, så tenkte å ringe legen i morra tidlig for hastetime. Men ja, vil jo få sjekket om det faktisk er en spontanabort, og om alt evt. har kommet ut av seg selv. Følte ikke for å snakke med de akkurat nå eller å gå ut av huset med fossblødning. Er ikke så mye de kan gjøre med det uansett, så får heller ringe legevakta i kveld hvis jeg plutselig føler meg dårlig eller noe.

Back
Topp