Kanskje hvis han hadde visst det hadde han ikke gjort detMen DET var idioti å da![]()
Ja, vi er herlige![]()
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje hvis han hadde visst det hadde han ikke gjort detMen DET var idioti å da![]()
Ja, vi er herlige![]()
Kanskje hvis han hadde visst det hadde han ikke gjort detSøt som jeg er lukka jeg opp vindu og titta ut og han vinka stakkars og tror han skjønte det
♡ Februar 2015 ♡
risgrøt er høyt på lista her!Har SÅÅÅÅÅ lyst på grøt, må svinge innom butikken etter jobb
Prinsesse 2010
Et lite mirakel 2014![]()
risgrøt er høyt på lista her!
♡ Februar 2015 ♡
Jeg ogÅh, nå fikk jeg lyst på risgrøt!!
Sent from my iPad using BV Forum
Og jeg som sliter så med kvalme, men grøt! Det blir jeg ikke kvalm avVirker som det er mange som har lyst på grøt hermå innrømme at det er det er noe av det siste jeg kan tenke meg
![]()
Samme herJeg får skikkelig lyst på grøt hver gang jeg ser noen nevner det, men jeg glemmer det jo hele tiden neste dag!
Jeg får skikkelig lyst på grøt hver gang jeg ser noen nevner det, men jeg glemmer det jo hele tiden neste dag!
Hadde jeg hatt det i hus hadde jeg stått over komfyren alleredeHvorfor vente til neste dag ?![]()
Hadde jeg hatt det i hus hadde jeg stått over komfyren allerede![]()
Haha.. Gravidhormoner gjør oss rareOg jeg som sliter så med kvalme, men grøt! Det blir jeg ikke kvalm av
♡ Februar 2015 ♡
Åh, lykke tilJeg får ikke sove, for jeg er så spent på ultralyden i morgen!! Håper alt står bra til inni der..
Det går nok kjempe fintJeg får ikke sove, for jeg er så spent på ultralyden i morgen!! Håper alt står bra til inni der..
Jeg får ikke sove, for jeg er så spent på ultralyden i morgen!! Håper alt står bra til inni der..
Lykke til!Jeg får ikke sove, for jeg er så spent på ultralyden i morgen!! Håper alt står bra til inni der..