Skravlingstråd :)

Å nei! Naboene som er indiske kom hjem i kveld og begynte å lage mat. Også jeg som hadde alle vinduer og døra åpen for å få inn litt kveldsluft. Kjempe ekkelt! Har slitt en del med kvalmen i dag. :( Maten lukter så sterkt at de setter opp alle sine vinduer og dører for å slippe ut lukten. :(

Hurra! Idag har jeg fått ordna legetimer! I morra er det blodprøve og mandag skal vi ta ul! Fikk faktisk med bilde også, sa de på tlf! Veldig glad, men litt nervøs og. Hva om ikke alt er som det skal? Hmm.. Er vel helt normale tanker, må bare slå de fra meg!:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hurra! Idag har jeg fått ordna legetimer! I morra er det blodprøve og mandag skal vi ta ul! Fikk faktisk med bilde også, sa de på tlf! Veldig glad, men litt nervøs og. Hva om ikke alt er som det skal? Hmm.. Er vel helt normale tanker, må bare slå de fra meg!:)

Hos de fleste er alt i orden, så man får vel bare tenke på det :) Syntes også det var litt skummelt, særlig når legen som foretok ul'en målte nakkefoldene. Han hadde en sånn alvorlig mine, men det var tydeligvis bare tenkefjeset hans :P Alt var forresten bra :D

Hos de fleste er alt i orden, så man får vel bare tenke på det :) Syntes også det var litt skummelt, særlig når legen som foretok ul'en målte nakkefoldene. Han hadde en sånn alvorlig mine, men det var tydeligvis bare tenkefjeset hans :P Alt var forresten bra :D
Fader ta det tenkefjeset altså! ;) Hihi. Det var godt å høre at alt stod bra til hos deg!:D Ja, det vil jo helst gå bra! Noen ganger er det litt farlig å henge for mye på forumet, tror jeg! :) Gleder meg mer og mer nå som det synker inn litt! Hihi!

Fader ta det tenkefjeset altså! ;) Hihi. Det var godt å høre at alt stod bra til hos deg!:D Ja, det vil jo helst gå bra! Noen ganger er det litt farlig å henge for mye på forumet, tror jeg! :) Gleder meg mer og mer nå som det synker inn litt! Hihi!

Det er veldig fort gjort å lese seg opp på alle andres historier og google alt mulig, sånn at man blir enda mer bekymret :P

Lurer på å bestille meg en ultralyd rundt uke 12. Ville dere ventet til uke 13-14 i tilfellet man kan se kjønnet da? :-) Er forsåvidt ikke noe hastverk.

Sent from my iPad using BV Forum

Lurer på å bestille meg en ultralyd rundt uke 12. Ville dere ventet til uke 13-14 i tilfellet man kan se kjønnet da? :-) Er forsåvidt ikke noe hastverk.

Du kan jo ringe dit du vil ta ul og høre om de prøver å se kjønnet da?:) Min ville ikke det en uke senere uansett for hun synes man skal vente til oul:) Ikke det at det var noe big deal når vi var der for bebis lå feil vei:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Holy jiiiizezz!!! Litt for varmt for a mooooooor nå!!! Blir svett av ingenting!!!!

Venter på et lite nurk i februar ♥

Holy jiiiizezz!!! Litt for varmt for a mooooooor nå!!! Blir svett av ingenting!!!!

Ja her sitter vi inne foran vifta og døøøør! Spist chili i tillegg! Lurt.....

Ja her sitter vi inne foran vifta og døøøør! Spist chili i tillegg! Lurt.....

Hihihiiii det var jo lurt! Sitter i bil med en premenstruell mann som er sur fordi jeg ikke orker å farte rundt på geocaching hele dagen, sa at jeg burde skjerpe meg for det å være gravid er ingen sykdom, andre gravide trener jo, du bare klager....

Hihihiiii det var jo lurt! Sitter i bil med en premenstruell mann som er sur fordi jeg ikke orker å farte rundt på geocaching hele dagen, sa at jeg burde skjerpe meg for det å være gravid er ingen sykdom, andre gravide trener jo, du bare klager....

Hahahaha hadde mensenmann helt til han så fosteret for 2 dager siden! Får håpe det snur hos deg å! Spør om han trenger bind?:P

Sent from my iPhone using BV Forum

What?! Jeg hadde klikka! Her er det heldigvis mer forståelse å få.. Blei irritert på dine vegne nå. Haha!

Du kan jo slippe han ut på egenhånd og dra hjem til sofaen.. Høres ut som mannen din har litt vel mye energi, til og med folk som ikke er gravide blir litt sløva av denne varmen.

Er det flere som synes det er vanskelig å finne sommerlig mat som gravide kan spise?

Vi er veldig vant med å spise serrano skinke, forskjellige oster osv på sommeren så nå synes jeg det er fryktelig vanskelig å finne god mat som frister :p

♡ Februar 2015 ♡

Er det flere som synes det er vanskelig å finne sommerlig mat som gravide kan spise?

Vi er veldig vant med å spise serrano skinke, forskjellige oster osv på sommeren så nå synes jeg det er fryktelig vanskelig å finne god mat som frister :p

♡ Februar 2015 ♡

Thaisalat!!!!

♡ Februar 2015 ♡
Melon for alle penga!
Jeg har også spist tomat og mozzarella, og yoghurt som lunsj/mellommåltid. Eller tenkte du på middager og slikt?

Fra mobil.

Hva er det da? :)

♡ Februar 2015 ♡

Kok nudler og avkjøl de, kutt opp avokado, mango og ha i frisk ruccola salat.

Bland sammen soyasaus (den grønne med mindre salt er best), sweet chili saus og litt rapsolje og hell over!

Vi hadde også delt opp laksefilet i biter, rullet i griljermel og stekt i panna til å!:) NAMM!

Back
Topp