Skravlingstråd :)

Første legetimen unnagjort :D Stas med helsekort altså, Hihi :) Ble sykemeldt Pga kvalme i 2 uker nå. Kastet opp med en gang jeg stod opp i dag og klarte nesten ikke holde meg hos legen.

♡ Februar 2015 ♡
Bra! Nå slipper du i hvertfall å bekymre deg for jobben! Har du kastet mye opp tidligere?

Fra mobil.

Bra! Nå slipper du i hvertfall å bekymre deg for jobben! Har du kastet mye opp tidligere?

Fra mobil.
Har kastet opp men ikke sånn som i dag. I dag var det med en gang jeg stod opp og kjenner det henger i enda. Føles som jeg har vært på en skikkelig fyllekule

♡ Februar 2015 ♡

Har kastet opp men ikke sånn som i dag. I dag var det med en gang jeg stod opp og kjenner det henger i enda. Føles som jeg har vært på en skikkelig fyllekule

♡ Februar 2015 ♡
Denne fyllafølelsen har jeg også hatt en del ganger. Skjønner ikke hva kroppen tuller med, jeg har jo ikke rørt alkohol på flere mnd :P

Fra mobil.

Denne fyllafølelsen har jeg også hatt en del ganger. Skjønner ikke hva kroppen tuller med, jeg har jo ikke rørt alkohol på flere mnd :P

Fra mobil.
Kroppen bare rører :p Håper det går over snart :)

♡ Februar 2015 ♡

Åååå kjøpte meg nektariner, kom hjem, åpnet pakken, også var de råtne:(:(

Sent from my iPhone using BV Forum

å herregud ... Loff med dansk gradost var helt himmelsk har ikke spist loff på år og dag fordi jeg har ment på at det ikke er noe godt og at jeg kun liker grovbrød :p åå det hjalp skikkelig på kvalmen <3 deilig hehe, små gleder ;)

Unner alle en sånn Vis vedlegget 69262

Kjølevifte! My gad så deilig!

Jeg tror jeg skal drømme om en sånn i natt! Vi har bare en vanlig vifte, sånn rund enten kan rotere eller blåse rett frem. Fungerer fint, den, men den blåser bare på den samme luften som er i rommet.
Kjølen denne fantastiske viften din ned luften, også?

Fra mobil.

greit nok at det var veldig godt med loff med ost, men ikke like godt og kaste den opp :-/
men så vell den komme , har følt meg fyllesyk siden jeg våkna idag !!

Jeg tror jeg skal drømme om en sånn i natt! Vi har bare en vanlig vifte, sånn rund enten kan rotere eller blåse rett frem. Fungerer fint, den, men den blåser bare på den samme luften som er i rommet.
Kjølen denne fantastiske viften din ned luften, også?

Fra mobil.

Den er nå kald hvertfall luften som kommer ut så, men kan ikke bestemme hvor kjølig det skal være:(

Åh, skulle gjerne hatt en sånn viftesak nå:)!! Nå har jeg flyttet meg rundt fra det ene rommet til det andre her hjemme, i håp om å komme i levbar temperatur. Tror jeg snart flytter inn i dusjen og skrur på kaldt vann:) :)...

Sjekket temperaturen nå, for jeg syns det fortsatt er forferdelig varmt her. Klokken er 23:10 og temperaturen ute er 27,5. Inne 24,5. Det har vært varmere dager, men er ikke lett å sove nå heller:)..

Da har jeg vært på min 2. tidlige UL. Er 11+1. Ny termindato: 09.02.15. Var en helt utrolig følelse å se den lille, høre hjertelyden og se den sprelle. Aktiv liten krabat som roet seg så fort den fikk en finger å sutte på. Barnefar var med, noe som var godt, men samtidig litt kleint siden det var innvendig. Ikke noe forheng han kunne stå bak, men han tok det bra. Vi små lo litt siden han som undersøkte meg var en veldig gammel (60+?) mann som hadde munndiare.:smiley-bounce022 Vi er ikke sammen, men har vært gode venner i flere år. Litt mange følelser på en gang. Kom akkurat på at jeg glemte å be om bilde. Ikke lett når man er stressa og spent.

Varmt!! Og der begynte det å regne endelig, men det gadd ikke å skye for sola så nå er det fortsatt like varmt.

Litt kjipt at mannen ble forsinket med flyet hjem fra USA. Han skulle egentlig komme før ungene skal legge seg, men så ble flyet fra London booket om så han kommer ikke før sent i kveld.. Gleder meg utrolig mye til å få han hjem nå! Og ungene gleder seg også. Vi har klistret biler på kalenderen vår i to uker mens vi har telt ned dagene.

Rart at når jeg er så kvalm og greier ikke få meg i noe men fritert mat, det går Ann!

♡ Februar 2015 ♡

Rart at når jeg er så kvalm og greier ikke få meg i noe men fritert mat, det går Ann!

♡ Februar 2015 ♡
Mm, pommes frittes! Det går alltid ned hos meg, uansett hvor kvalm jeg er :P

Fra mobil.

Back
Topp