Skravlingstråd :)

Skjønner godt du er bekymret.. Aldri morro med blod .. Håper det er helt uskyldig :)
Takk ja det håper jeg også.

har lest at det kan bety alt fra spontanabort til tvillinger(mer som skal implanteres=mer blod).... Uansett, jeg får jo ikke gjort noe som helst med det.

Takk ja det håper jeg også.

har lest at det kan bety alt fra spontanabort til tvillinger(mer som skal implanteres=mer blod).... Uansett, jeg får jo ikke gjort noe som helst med det.
Det er så ille å ikke vite, det blir bare til at en tenker på alt mulig det kan være. Håper det bare er uskyldig blødning, og at du får noen svar fra gynekologen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Når man minst venter det skjer det ;) gratulerer!

Du får ikke tillatelse fra samboer til å fortelle det til en god venninne da? :)

Er allerede et par venninner som visste at vi prøvde, men nesten alle er på ferie nå uansett, så har ikke vært sammen med noen det har vært aktuelt å fortelle det til enda. Samboeren har en kamerat som fikk barn for et år siden, og han spør visst hver gang han ser han om vi ikke skal få barn snart, så tror han sliter mer med å holde maska :P Er ikke krise om noen vet noe altså, men har lyst til å vente litt, fant det ut selv på mandag.

Har murringer jeg og :) Det kommer og går :) Tror det er veldig vanlig.

vi er ikke helt der enda, men verden hans raste sammen da jeg spiste opp min youghurt før han spiste opp sin...-.- såeee...
Jeg elsker å høre at andre har det sånn også :P

Gudbedre. Nattåpent på senteret i dag. Jeg hentet ungene tidlig i bhg for å få handlet før ALLE folkene kom. Står i kassen på obsen, lillesøster får ALVORLIG klikkebyge fordi hun må sitte i handlekurven (hun stakk avhvis hun fikk gå løs, laaaang kassekø). Kortet ble avvist. Storesøster hjelper å pakke varer mens jeg febrilsk prøver å få logget på nettbanken, og lillesøster STÅR i setet på handlekurven og hyler. Nettbanken funker ikke, begge ungene griner, jeg ringer mannen og så begynner JEG å grine. Kjempefint. Hvis noen var på sartor rundt halv fire i dag, og så en dame med to små som satt og hulket utenfor obsen - det var meg! Fikk etterhvert logget meg på nettbanken, og betalt for varene (stapfull handlekurv må vite), og møtte mannen på Dolly - mat skulle jeg IKKE lage! :P

Gudbedre. Nattåpent på senteret i dag. Jeg hentet ungene tidlig i bhg for å få handlet før ALLE folkene kom. Står i kassen på obsen, lillesøster får ALVORLIG klikkebyge fordi hun må sitte i handlekurven (hun stakk avhvis hun fikk gå løs, laaaang kassekø). Kortet ble avvist. Storesøster hjelper å pakke varer mens jeg febrilsk prøver å få logget på nettbanken, og lillesøster STÅR i setet på handlekurven og hyler. Nettbanken funker ikke, begge ungene griner, jeg ringer mannen og så begynner JEG å grine. Kjempefint. Hvis noen var på sartor rundt halv fire i dag, og så en dame med to små som satt og hulket utenfor obsen - det var meg! Fikk etterhvert logget meg på nettbanken, og betalt for varene (stapfull handlekurv må vite), og møtte mannen på Dolly - mat skulle jeg IKKE lage! :P

Å kjære vene!!! Skjønner godt at det ble litt i overkant! God klem fra meg til deg: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Vet ikke om det er murringer jeg har, men har veldig vondt nederst i magen. Ikke sånn mensensmerter men kjennes ut som strekk i magen?:P Har ikke blødd enda så krysser fingrene!:):)

Har vært på sjøen og lagt ut krabbeteiner nå. Hunden trives så godt i båt, det er morsomt å se. Hun stiller seg helt fremst i baugen med snuten til værs, som i Titanic :-P

Spent på om vi får noen krabber. Planlegger å ha krabbeklør og ferske reker til kvelds i morgen. Nam nam :-):-) Hva spiser dere andre i helga?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vet ikke om det er murringer jeg har, men har veldig vondt nederst i magen. Ikke sånn mensensmerter men kjennes ut som strekk i magen?:P Har ikke blødd enda så krysser fingrene!:):)

Jeg har også sånn til tider. Tror det er vanlig :)

Venter en liten i februar ❤️

Hadde sterke murringer i begynnelsen av uke 4, så roet de seg litt. Nå er de tilbake igjen, litt mer stikkende.

Dersom jeg har beregnet riktig dato for eggløsning begynte hjertet å slå i dag ♡ Det er så rart å tenke på. Det utvikles så raskt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å kjære vene!!! Skjønner godt at det ble litt i overkant! God klem fra meg til deg: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app
Takk! :) Har hatt en rævva dag, selv om jeg sov til to... myyyye grining, og mannen har måttet "overta" i flere situasjoner når trassige unger ikke klaffer med gravidhormoner :P

Hoho, det var handleturen sin det :O
Huff, glad jeg ikke dro på Sartor i dag. Regnet med det ville være smekkfullt!

Hoho, det var handleturen sin det :O
Huff, glad jeg ikke dro på Sartor i dag. Regnet med det ville være smekkfullt!

Det var det. Hadde problemer med å finne parkering kvart over to! Trenger vel ikke si at jeg IKKE har vært bort igjen for å handle nattåpent-tilbud :P

Da har jeg vært hos legen, fått henvisning til ultralyd og fysio :) Måtte krype til korset og kjøpe mammabukse da en veldig grei kollega sa at om jeg ville holde det skjult litt til så måtte jeg ikke presse meg inn i de ellers trange buksene mine.... Så da gikk jeg amok da eller!?? To bæreposer fra hm ( salg må vite), og nettbutikker, samt pløyd finn.no . Til og med vinterjakke er i boks he he...

Gudbedre. Nattåpent på senteret i dag. Jeg hentet ungene tidlig i bhg for å få handlet før ALLE folkene kom. Står i kassen på obsen, lillesøster får ALVORLIG klikkebyge fordi hun må sitte i handlekurven (hun stakk avhvis hun fikk gå løs, laaaang kassekø). Kortet ble avvist. Storesøster hjelper å pakke varer mens jeg febrilsk prøver å få logget på nettbanken, og lillesøster STÅR i setet på handlekurven og hyler. Nettbanken funker ikke, begge ungene griner, jeg ringer mannen og så begynner JEG å grine. Kjempefint. Hvis noen var på sartor rundt halv fire i dag, og så en dame med to små som satt og hulket utenfor obsen - det var meg! Fikk etterhvert logget meg på nettbanken, og betalt for varene (stapfull handlekurv må vite), og møtte mannen på Dolly - mat skulle jeg IKKE lage! :p
Jeg skulle og på nattåpent på sartor i kveld, men var bare for trøtt... :)

Hva er sartor og burde jeg vært der? Haha måtte google. Blir litt langt og dra til bææærgen :)

Håper dere fikk handlet noe på tilbud!

Vintertøy til høygravid ja....huff , hvorfor begynner jeg å tenke på tønner?
Tror jeg skal finne en kåpe ihvertfall, så får jeg heller ha tykk genser under og kåpen åpen. Har en boblejakke fra før som er romslig, men den er jo mer til fritidsbruk.

Forrige sv skap var jeg høygravid på på sommeren og det var supervarmt fra mai, så surra rundt i skjørt og singlet i to mnd.

God morgen :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Back
Topp