Skravleutfordring for torsdag-søndag

Hva har dere på pizza?:)
Tacokjøttdeig fra i går
Og i dag mais på halvparten (som mannen endte med å være den eneste som ville ha. Jeg er ikke glad i mais men ungene er. Eldstemann sier dog "bare grillet, pappa!" og mellomste spiser den til Taco og, ja. Grillet.

(noen som tror ungene ser frem til sommeren? Det er jevnt snakk om trampoline, bading, grilling...)
 
Tacokjøttdeig fra i går
Og i dag mais på halvparten (som mannen endte med å være den eneste som ville ha. Jeg er ikke glad i mais men ungene er. Eldstemann sier dog "bare grillet, pappa!" og mellomste spiser den til Taco og, ja. Grillet.

(noen som tror ungene ser frem til sommeren? Det er jevnt snakk om trampoline, bading, grilling...)
Enig med ungene ,mais blir feil på pizza ;)
 
2075 innlegg skrevet, mangler 1925.
2917 til samme tid i går.
 
Typisk at når vi ikke har rene siklesmekker til lillegutt, en haug av mine klær må vaskes samt snuppa sine klær så får jeg ikke komme inn på vaskerommet! Var skikkelig irritert der nede for vi skal etter planen bort imorgen og må ha rene klær!!! Får heller ikke tak i selskapet vi leier av før mandag, i helger og kvelder kan man ringe Securitas men de kan neppe hjelpe meg med å få fikset problemet

Hvorfor kommer du ikke inn??[emoji849]
 
Back
Topp