Skravleutfordring for torsdag-søndag

Og det var pepperbiff dere skal ha?
Jeg har også lyst på biff.
Helst med gratinerte poteter, bearnaisesaus, og asparges....
Bare syns vi skal ha kylling i dag :(
Jeg ville helst hatt den med stekte potetbåter. Og peppersaus.

Men vi har pizza..
 
Synes aprikos i alle slags former - fersk, tørket, syltetøy, kompott osv. er godt jeg. :)

Den retten der ser ut som typisk rett vi liker her i huset! :D
Anbefales å prøve [emoji4] vi lager mye arabisk mat og der er det lite med laks, men vil si denne ble arabisk inspirert etter en oppskrift på ica [emoji23]
 
Jeg har dog en sånn 1,75 liters melkekartong med kakao i kjøleskapet da. Litt av den er sånn havremelk men slo dem bare sammen. Det tar vi ikke skade av. Satt kaldt så bare varmer vi den :-) men egner seg ikke til å bake fastelavnsboller.
Sjokolade boller høres da godt ut [emoji6]
 
Åhh. Minus den soppen da. Og jeg kan styre meg litt for fløtepoteter, i alle fall de med mye hvitløk. Men det hørtes godt ut, lenge siden jeg har spist biff!

Her blir det pizza med restene av tacokjøttdeigen fra i går og litt pizzaboller pizzaboller til den som vil.

Lørdag er pizza.

I morgen skal vi ha kylling hat mannen handlet inn til og så skal vi til mamma å spise boller og jeg tar med restene av kaken fra i dag.

Fint. Så slapp jeg å bake boller for det viser seg at vi brukte opp det meste av melken på kakao
Hvitløk som er så godt da gitt,men ikke mye hvitløk i her. Mannen er ikke så glad i det nemlig. Vellykket bursdag ?
 
Jeg har dog en sånn 1,75 liters melkekartong med kakao i kjøleskapet da. Litt av den er sånn havremelk men slo dem bare sammen. Det tar vi ikke skade av. Satt kaldt så bare varmer vi den :-) men egner seg ikke til å bake fastelavnsboller.

Alltid godt med litt kakao på lur[emoji2]
 
Last edited:
Back
Topp