Skravleutfordring for torsdag-søndag

Typisk at når vi ikke har rene siklesmekker til lillegutt, en haug av mine klær må vaskes samt snuppa sine klær så får jeg ikke komme inn på vaskerommet! Var skikkelig irritert der nede for vi skal etter planen bort imorgen og må ha rene klær!!! Får heller ikke tak i selskapet vi leier av før mandag, i helger og kvelder kan man ringe Securitas men de kan neppe hjelpe meg med å få fikset problemet
 
Typisk at når vi ikke har rene siklesmekker til lillegutt, en haug av mine klær må vaskes samt snuppa sine klær så får jeg ikke komme inn på vaskerommet! Var skikkelig irritert der nede for vi skal etter planen bort imorgen og må ha rene klær!!! Får heller ikke tak i selskapet vi leier av før mandag, i helger og kvelder kan man ringe Securitas men de kan neppe hjelpe meg med å få fikset problemet
Æsj da. Kjedelig . :/
 
Æsj da. Kjedelig . :/
Mhm så nå ligger en god haug siklesmekker i en bøtte med vann og vaskemiddel, får ta å vaske de om en halvtime, bare at jeg virkelig hater å vaske for hånd!
 
Hvitløk som er så godt da gitt,men ikke mye hvitløk i her. Mannen er ikke så glad i det nemlig. Vellykket bursdag ?
Jeg er ikke glad i den smaken, men hver sin smak.

Bursdagen var vellykket den :-)
 
Back
Topp