Er det ikke litt moro?Sitter på jobb, prøver å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Ender opp her inneog tenker på graviditetsting hele tiden. Aaaaah.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke litt moro?Sitter på jobb, prøver å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Ender opp her inneog tenker på graviditetsting hele tiden. Aaaaah.
Jeg fikk heldigvis sammemen hadde nok ikke gjort noe å få en annen. Skal 5 desember! Blir kjekt! Spør du om henvisning til OUL da?
Sitter på jobb, prøver å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Ender opp her inneog tenker på graviditetsting hele tiden. Aaaaah.

Neinei, ikke blokkering!! Vi må opp i 5000 innleggSom å lese om meg selv. Har en kontorjobb så er lett å havne her inne... Burde egentlig blokkere siden. Leser om og tenker på graviditet 24/7, ikke rart dagene går sakte![]()

Vet heller ikke hvordan jeg skal få til å tenke på noe annetSitter på jobb, prøver å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Ender opp her inneog tenker på graviditetsting hele tiden. Aaaaah.

Er det ikke litt moro?![]()
Heldigvis er ikke alle dager lik ikke rolige som denne.Da er du jo kjempe effektivJoda, også er det jo praktisk! Jeg har fått bestilt time til tul (20.des, 11+2) og første svangerskapskontroll (18.des, 11+0). Også har jeg fått oppdatert meg på ting siden sistHeldigvis er ikke alle dager lik ikke rolige som denne.
Vet heller ikke hvordan jeg skal få til å tenke på noe annet![]()

Da er du jo kjempe effektivmå også få bestilt TUL, men tenkte å vente til mandag når jeg har bikket 5+0
![]()

Jeeepp! Hehe. Men bra for antall innlegg i gruppa da! I dag har jeg en særs rolig dag, heldigvis er det til vanlig ikke så god tid til å tenke på graviditet. Da hadde det blitt et laaangt svangerskap, sikkert føltes som 100+ uker innen ferdigHva jobber du med?
![]()
Har gått to uker ca. siden positiv test, det har på en måte gått fort men på en annen måte umåtelig sakte...Nærmer oss 5000 med stormskritt da!! Men betyr at vi absolutt ikke må slakke av![]()
Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg jobber i skolehelsetjenesten med ungdommerVerdens beste jobb!
Ja men da gjorde jeg det hos fastlegen i uke 4. Hehe.Det blir detJa, sist gang så sendte de henvisning til OUL i forbindelse med første kontroll så regner med det blir det samme nå. Enn du?
1376 ca. Så mangler nesten 3700. Men ser folk skriver mer og mer hver dagEnig, hvor mange innlegg har vi nå?
Tenker og at det ikke er det verste å bruke tiden på, skulle bare fått tid til andre ting ogHehehe, det er jo så bra at vi søker opp den informasjonen vi behøver på dette stadiet, tenker jeg. Og kanskje er det litt slik at vi er laget for å gruble litt ekstra i starten, som for å starte tilknytningsprosesser? Jeg har i alle fall vært ekstra "på" i første trimester, når jeg tenker meg om![]()

Helt santJeg vurderte det også, men så tenkte jeg at sannsynligheten er jo størst for at dette blir et fullgått svangerskap. Og at alle timer kan avbestilles dagen før, det hjelper selvsagt på![]()
kanskje jeg bare skal bestille Ja men da gjorde jeg det hos fastlegen i uke 4. Hehe.
Det er litt uvirkeligBestilte time hos jordmor idag. Slutten av mndstartet nesten å grine i tlf da jeg da "Heidu, jeg er gravid...."
Har knapt sagt det høyg.