Skravletråden

Jeg fikk heldigvis samme :) men hadde nok ikke gjort noe å få en annen. Skal 5 desember! Blir kjekt! Spør du om henvisning til OUL da?

Det blir det :) Ja, sist gang så sendte de henvisning til OUL i forbindelse med første kontroll så regner med det blir det samme nå. Enn du?

Sitter på jobb, prøver å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Ender opp her inne:playful: og tenker på graviditetsting hele tiden. Aaaaah.

Som å lese om meg selv. Har en kontorjobb så er lett å havne her inne... Burde egentlig blokkere siden. Leser om og tenker på graviditet 24/7, ikke rart dagene går sakte :hilarious:

Som å lese om meg selv. Har en kontorjobb så er lett å havne her inne... Burde egentlig blokkere siden. Leser om og tenker på graviditet 24/7, ikke rart dagene går sakte :hilarious:
Neinei, ikke blokkering!! Vi må opp i 5000 innlegg :hilarious:

Sitter på jobb, prøver å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Ender opp her inne:playful: og tenker på graviditetsting hele tiden. Aaaaah.
Vet heller ikke hvordan jeg skal få til å tenke på noe annet :hilarious:

Er det ikke litt moro? ;)

Joda, også er det jo praktisk! Jeg har fått bestilt time til tul (20.des, 11+2) og første svangerskapskontroll (18.des, 11+0). Også har jeg fått oppdatert meg på ting siden sist:playful: Heldigvis er ikke alle dager lik ikke rolige som denne.

Joda, også er det jo praktisk! Jeg har fått bestilt time til tul (20.des, 11+2) og første svangerskapskontroll (18.des, 11+0). Også har jeg fått oppdatert meg på ting siden sist:playful: Heldigvis er ikke alle dager lik ikke rolige som denne.
Da er du jo kjempe effektiv :D må også få bestilt TUL, men tenkte å vente til mandag når jeg har bikket 5+0 :p

Vet heller ikke hvordan jeg skal få til å tenke på noe annet :hilarious:

Hehehe, det er jo så bra at vi søker opp den informasjonen vi behøver på dette stadiet, tenker jeg. Og kanskje er det litt slik at vi er laget for å gruble litt ekstra i starten, som for å starte tilknytningsprosesser? Jeg har i alle fall vært ekstra "på" i første trimester, når jeg tenker meg om:computer005

Da er du jo kjempe effektiv :D må også få bestilt TUL, men tenkte å vente til mandag når jeg har bikket 5+0 :p

Jeg vurderte det også, men så tenkte jeg at sannsynligheten er jo størst for at dette blir et fullgått svangerskap. Og at alle timer kan avbestilles dagen før, det hjelper selvsagt på:playful:

Jeeepp! Hehe. Men bra for antall innlegg i gruppa da! I dag har jeg en særs rolig dag, heldigvis er det til vanlig ikke så god tid til å tenke på graviditet. Da hadde det blitt et laaangt svangerskap, sikkert føltes som 100+ uker innen ferdig:playful: Hva jobber du med?:happy:

Ja, de rolige dagene er de verste for da kan fantasien bare løpe løpsk :hilarious: Har gått to uker ca. siden positiv test, det har på en måte gått fort men på en annen måte umåtelig sakte...

Jeg er jurist :) Enn du?

Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg jobber i skolehelsetjenesten med ungdommer:happy: Verdens beste jobb!

Det hørtes ut som en veldig givende jobb ja! :) Men også tøff av og til, kan jeg tenke meg?

Det blir det :) Ja, sist gang så sendte de henvisning til OUL i forbindelse med første kontroll så regner med det blir det samme nå. Enn du?
Ja men da gjorde jeg det hos fastlegen i uke 4. Hehe.

Hehehe, det er jo så bra at vi søker opp den informasjonen vi behøver på dette stadiet, tenker jeg. Og kanskje er det litt slik at vi er laget for å gruble litt ekstra i starten, som for å starte tilknytningsprosesser? Jeg har i alle fall vært ekstra "på" i første trimester, når jeg tenker meg om:computer005
Tenker og at det ikke er det verste å bruke tiden på, skulle bare fått tid til andre ting og :woot:

Jeg vurderte det også, men så tenkte jeg at sannsynligheten er jo størst for at dette blir et fullgått svangerskap. Og at alle timer kan avbestilles dagen før, det hjelper selvsagt på:playful:
Helt sant :hilarious: kanskje jeg bare skal bestille :p

Back
Topp