Skravletråden

En tråd i 'Juli 2020' startet av Sjokolade, 26 Okt 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sjokolade Glad i forumet Julikulene 2020

Så, hva gjør dere flotte gravide damer denne lørdagen?

Her skal jeg straks vekke samboeren, så blir det frokost ute som vanlig.
    Brystene ble straks mer øm etter igår ettermiddag, og det er jo bra. Bekrefter enda mere hva som gjemmer seg i magen:smiley-bounce012

• Liker Liker x 1
  2. Mona-B Betatt av forumet Tilgangsansvarlig Julikulene 2020

Vi er på blåtur i utland med en vennegjeng på 9, så da blir det bare å fortsette løgnen idag :scared007

• Liker Liker x 3
  3. seilefru Glad i forumet Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Lykke til! Håper det har gått greit så langt?
    er jo litt gøy å ha en hemmelighet? :happy:

4. seilefru Glad i forumet Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Her har jeg vært våken med junior siden 6. Veldig koselig! savner de lange morgenene fra permisjonen! :) Så gjør meg ikke noe å stå ooo tidlig i helgene!

Ellers blir det vel en tur på oss i dag!

5. Tulipen Glad i forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

God morgen!
    I dag tok jeg en CB Digital som viste 1-2 uker og jeg ser fin stigning på strimler. Så jeg er i godt humør!

Ellers skal mannen spille turnering i dag, så det blir meg og vesla hjemme :) Vi kommer sikkert til å ta oss en tur ut etterhvert.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  6. Frk.Eplefrø Forelsket i forumet Novemberlykke 2018 Julikulene 2020

Jeg og pjokken skal ta oss en tur til by'n for å møte mamma og søstrene mine i dag:) De vet om graviditeten, så det blir kjekt å kunne skravle litt med dem om fremtiden.

7. Tulipen Glad i forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

Det hørtes skikkelig koselig ut. Deilig å skravle om sånt nå!

8. Annkamor1234 Blir kjent med forumet Julikulene 2020

Her er gubben på jobb å kommer nok ikke hjem før kl 23 i kveld, hvis jeg er heldighan har fiskelevering på jobb. Så da får jeg ta meg en tur på butikken å handle mens jeg venter på at lillebroren Hannes på 20 år skal våkne.

9. lilla2103 Forelsket i forumet Himmelbarn

Så koselig med skravletråd :)

Ingen bra dag her dessverre. Tok en babyplan tidlig strimmel i dag, og den var kanskje en anelse sterkere enn den fra torsdag men nesten helt lik :( Hadde forventet mer stigning. 16 DPO i dag. Med en kjemisk og en MA i bagasjen er jeg dessverre ikke veldig optimistisk og akkurat nå føler jeg virkelig at dette ikke går veien. Tenkte å ta en digital neste uke for å se om den har gått opp til 2-3. Uff, ikke noe annet å gjøre enn å vente :sorry: Ikke meningen å spre negativitet her altså, måtte bare lufte tankene :angelic:

• Hjertelig Hjertelig x 3
  10. Bellablue90 Elsker forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

Mulig den bare stiger litt sakte, det gjorde det til meg første gangen også. Og så plutselig så var testene sterke. Så ikke gi opp håpet enda❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Bellablue90 Elsker forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

Her skjer det lite..skulle egentlig stå opp tidlig for å få mest ut av lørdagen. Det skjedde ikke:hilarious:Siden mannen ble kalt ut på jobb, så skal jeg og hunden min kose oss maks❤️

12. lilla2103 Forelsket i forumet Himmelbarn

Takk for oppmuntrende ord gode du! :rolleyes:

13. Bellablue90 Elsker forumet Assistert-jentene Julikulene 2020

Man må ha litt oppmuntring oppi alt dette noen ganger. Det er jaggu ikke lett:wtf:

• Enig Enig x 1
  14. Tulipen Glad i forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

Du skal ikke fortvile over det! Se her: min test ble svakere fra onsdag-torsdag. Derfor orket jeg ikke ta en på fredag en gang. I dag var den derimot blitt sterkere.

Det er jo bare to dager siden torsdag :)

Vedlagte filer:

15. Tulipen Glad i forumet Augustmødrene 2014 Julikulene 2020

Her er forresten bilde av dagens også:

Vedlagte filer:

16. lilla2103 Forelsket i forumet Himmelbarn

Tusen takk - dette hjalp virkelig :smiley-angelic001

17. lilla2103 Forelsket i forumet Himmelbarn

987A0B9A-F71B-441C-A9E8-2290AE8FF6CF.jpeg Vis vedlegget 310935
    Her er mine, øverste fra torsdag og nederste fra i dag (16 DPO), tidligtester.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  18. lilla2103 Forelsket i forumet Himmelbarn

Fin stigning! :D

19. Lilje92 Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Sniker fra juni :) jeg også hadde svak stigning (synes jeg) på babyplan-testene, tipper fargestoffet varierer og konsentrasjonen på urinen varierer og man kan aldri helt se stigningen på de testene på bare 1-2 dager! Jeg kjøpte meg en CB pluss og fikk klart og fint kryss og etter det klarte jeg å slappe mer av :) et par-tre dager etter det tok jeg en ny CB pluss og en babyplan-strimmel og fikk se klar økning på begge :) Uansett, budskapet er: prøv å ikke bruke strimmeltester for å se stigning! Eneste som kan si noe sikkert er blodprøver hos legen. :)

De to nederste der er altså tatt med ett døgn mellomrom, kan nesten se ut som den nederste (4/10, ikke merket) er svakere enn den 3/10.

Vedlagte filer:

20. lilla2103 Forelsket i forumet Himmelbarn

Tusen takk for svar :hug003Godt å utveksle erfaringer!

• Liker Liker x 2

Del denne siden