Skravletråden

Vi er på blåtur i utland med en vennegjeng på 9, så da blir det bare å fortsette løgnen idag :scared007
Lykke til! Håper det har gått greit så langt?
er jo litt gøy å ha en hemmelighet? :happy:
 
Her har jeg vært våken med junior siden 6. Veldig koselig! savner de lange morgenene fra permisjonen! :) Så gjør meg ikke noe å stå ooo tidlig i helgene!

Ellers blir det vel en tur på oss i dag!
 
God morgen!
I dag tok jeg en CB Digital som viste 1-2 uker og jeg ser fin stigning på strimler. Så jeg er i godt humør!

Ellers skal mannen spille turnering i dag, så det blir meg og vesla hjemme :) Vi kommer sikkert til å ta oss en tur ut etterhvert.
 
Jeg og pjokken skal ta oss en tur til by'n for å møte mamma og søstrene mine i dag:) De vet om graviditeten, så det blir kjekt å kunne skravle litt med dem om fremtiden.
 
Jeg og pjokken skal ta oss en tur til by'n for å møte mamma og søstrene mine i dag:) De vet om graviditeten, så det blir kjekt å kunne skravle litt med dem om fremtiden.

Det hørtes skikkelig koselig ut. Deilig å skravle om sånt nå!
 
Her er gubben på jobb å kommer nok ikke hjem før kl 23 i kveld, hvis jeg er heldighan har fiskelevering på jobb. Så da får jeg ta meg en tur på butikken å handle mens jeg venter på at lillebroren Hannes på 20 år skal våkne.
 
Så koselig med skravletråd :)

Ingen bra dag her dessverre. Tok en babyplan tidlig strimmel i dag, og den var kanskje en anelse sterkere enn den fra torsdag men nesten helt lik :( Hadde forventet mer stigning. 16 DPO i dag. Med en kjemisk og en MA i bagasjen er jeg dessverre ikke veldig optimistisk og akkurat nå føler jeg virkelig at dette ikke går veien. Tenkte å ta en digital neste uke for å se om den har gått opp til 2-3. Uff, ikke noe annet å gjøre enn å vente :sorry: Ikke meningen å spre negativitet her altså, måtte bare lufte tankene :angelic:
 
Så koselig med skravletråd :)

Ingen bra dag her dessverre. Tok en babyplan tidlig strimmel i dag, og den var kanskje en anelse sterkere enn den fra torsdag men nesten helt lik :( Hadde forventet mer stigning. 16 DPO i dag. Med en kjemisk og en MA i bagasjen er jeg dessverre ikke veldig optimistisk og akkurat nå føler jeg virkelig at dette ikke går veien. Tenkte å ta en digital neste uke for å se om den har gått opp til 2-3. Uff, ikke noe annet å gjøre enn å vente :sorry: Ikke meningen å spre negativitet her altså, måtte bare lufte tankene :angelic:
Mulig den bare stiger litt sakte, det gjorde det til meg første gangen også. Og så plutselig så var testene sterke. Så ikke gi opp håpet enda❤️
 
Her skjer det lite..skulle egentlig stå opp tidlig for å få mest ut av lørdagen. Det skjedde ikke:hilarious:Siden mannen ble kalt ut på jobb, så skal jeg og hunden min kose oss maks❤️
 
Så koselig med skravletråd :)

Ingen bra dag her dessverre. Tok en babyplan tidlig strimmel i dag, og den var kanskje en anelse sterkere enn den fra torsdag men nesten helt lik :( Hadde forventet mer stigning. 16 DPO i dag. Med en kjemisk og en MA i bagasjen er jeg dessverre ikke veldig optimistisk og akkurat nå føler jeg virkelig at dette ikke går veien. Tenkte å ta en digital neste uke for å se om den har gått opp til 2-3. Uff, ikke noe annet å gjøre enn å vente :sorry: Ikke meningen å spre negativitet her altså, måtte bare lufte tankene :angelic:

Du skal ikke fortvile over det! Se her: min test ble svakere fra onsdag-torsdag. Derfor orket jeg ikke ta en på fredag en gang. I dag var den derimot blitt sterkere.

Det er jo bare to dager siden torsdag :)
 

Vedlegg

  • 75306AEE-0A8C-479F-81E3-9483EE676D50.jpeg
    75306AEE-0A8C-479F-81E3-9483EE676D50.jpeg
    15,5 KB · Visninger: 38
Du skal ikke fortvile over det! Se her: min test ble svakere fra onsdag-torsdag. Derfor orket jeg ikke ta en på fredag en gang. I dag var den derimot blitt sterkere.

Det er jo bare to dager siden torsdag :)
Så koselig med skravletråd :)

Ingen bra dag her dessverre. Tok en babyplan tidlig strimmel i dag, og den var kanskje en anelse sterkere enn den fra torsdag men nesten helt lik :( Hadde forventet mer stigning. 16 DPO i dag. Med en kjemisk og en MA i bagasjen er jeg dessverre ikke veldig optimistisk og akkurat nå føler jeg virkelig at dette ikke går veien. Tenkte å ta en digital neste uke for å se om den har gått opp til 2-3. Uff, ikke noe annet å gjøre enn å vente :sorry: Ikke meningen å spre negativitet her altså, måtte bare lufte tankene :angelic:


Her er forresten bilde av dagens også:
 

Vedlegg

  • 624CF356-254F-4BFA-9FCD-61AC14C79F79.jpeg
    624CF356-254F-4BFA-9FCD-61AC14C79F79.jpeg
    36,6 KB · Visninger: 23
Du skal ikke fortvile over det! Se her: min test ble svakere fra onsdag-torsdag. Derfor orket jeg ikke ta en på fredag en gang. I dag var den derimot blitt sterkere.

Det er jo bare to dager siden torsdag :)

Tusen takk - dette hjalp virkelig :smiley-angelic001
 
Så koselig med skravletråd :)

Ingen bra dag her dessverre. Tok en babyplan tidlig strimmel i dag, og den var kanskje en anelse sterkere enn den fra torsdag men nesten helt lik :( Hadde forventet mer stigning. 16 DPO i dag. Med en kjemisk og en MA i bagasjen er jeg dessverre ikke veldig optimistisk og akkurat nå føler jeg virkelig at dette ikke går veien. Tenkte å ta en digital neste uke for å se om den har gått opp til 2-3. Uff, ikke noe annet å gjøre enn å vente :sorry: Ikke meningen å spre negativitet her altså, måtte bare lufte tankene :angelic:

Sniker fra juni :) jeg også hadde svak stigning (synes jeg) på babyplan-testene, tipper fargestoffet varierer og konsentrasjonen på urinen varierer og man kan aldri helt se stigningen på de testene på bare 1-2 dager! Jeg kjøpte meg en CB pluss og fikk klart og fint kryss og etter det klarte jeg å slappe mer av :) et par-tre dager etter det tok jeg en ny CB pluss og en babyplan-strimmel og fikk se klar økning på begge :) Uansett, budskapet er: prøv å ikke bruke strimmeltester for å se stigning! Eneste som kan si noe sikkert er blodprøver hos legen. :)

De to nederste der er altså tatt med ett døgn mellomrom, kan nesten se ut som den nederste (4/10, ikke merket) er svakere enn den 3/10.
 

Vedlegg

  • 20191004_130052.jpg
    20191004_130052.jpg
    18,2 KB · Visninger: 22
Sniker fra juni :) jeg også hadde svak stigning (synes jeg) på babyplan-testene, tipper fargestoffet varierer og konsentrasjonen på urinen varierer og man kan aldri helt se stigningen på de testene på bare 1-2 dager! Jeg kjøpte meg en CB pluss og fikk klart og fint kryss og etter det klarte jeg å slappe mer av :) et par-tre dager etter det tok jeg en ny CB pluss og en babyplan-strimmel og fikk se klar økning på begge :) Uansett, budskapet er: prøv å ikke bruke strimmeltester for å se stigning! Eneste som kan si noe sikkert er blodprøver hos legen. :)

De to nederste der er altså tatt med ett døgn mellomrom, kan nesten se ut som den nederste (4/10, ikke merket) er svakere enn den 3/10.

Tusen takk for svar :hug003Godt å utveksle erfaringer!
 
Back
Topp