Skravletråden

Tok en tidligtest på torsdag midt på dagen pga voksesmerter og en følelse i kroppen. En veldig svak strek, men strek :D enda sterkere på fredag og fikk da også utslag på CB early. Enda sterkere strek i går og tok en digital i dag tidlig som var positiv :Heartred
Så koselig! Fikk litt panikk jeg. På positiv test altså. Veldig ønsket men overraskende at vi traff. Fikk litt sånn «å nei hva gjør vi nå» haha :p har ei fra før så blir litt annerledes nå enn forrige gang. Da var det bare meg og magen (og mannen såklart).
 
Så koselig! Fikk litt panikk jeg. På positiv test altså. Veldig ønsket men overraskende at vi traff. Fikk litt sånn «å nei hva gjør vi nå» haha :p har ei fra før så blir litt annerledes nå enn forrige gang. Da var det bare meg og magen (og mannen såklart).
Hehe, kjenner litt til følelsen:p men samtidig så hadde vi prøvd i 9 mnd, og vi har hatt veldig lyst å bli gravide nå. Skulle begynne på letrozol neste syklus, så hadde liksom fraskrevet denne syklusen helt :hilarious: blir jo en helt annen graviditet enn sist med en toåring i tillegg!!
 
Som vanlig, har ikke sjans til noe annet om dagen. Hadde det vært opptil orken min hadde jeg ligget i sengen min hele dagen, føler meg sååå trøtt Ikke alltid en gøy kombo med jobben /livsstilen vår. Hadde gjennomsnittlig 37.000ish skritt hver dag forrige uke :rolleyes:
Det er jo trening nok i seg selv det da! Ligger «bare» på 12-14000 skritt i gjennomsnitt :hilarious:
 
Hehe, kjenner litt til følelsen:p men samtidig så hadde vi prøvd i 9 mnd, og vi har hatt veldig lyst å bli gravide nå. Skulle begynne på letrozol neste syklus, så hadde liksom fraskrevet denne syklusen helt :hilarious: blir jo en helt annen graviditet enn sist med en toåring i tillegg!!
Har du en toåring også?
 
I dag begynner småen i barnehagen! Kjenner jeg er både glad og nervøs. Synes det er litt tidlig å begynne når han er 11 mnd, men heldigvis er han en veldig sosial og tillitsfull type:) Er godt at jeg får være litt med de tre første dagene iallefall:)
 
I dag begynner småen i barnehagen! Kjenner jeg er både glad og nervøs. Synes det er litt tidlig å begynne når han er 11 mnd, men heldigvis er han en veldig sosial og tillitsfull type:) Er godt at jeg får være litt med de tre første dagene iallefall:)
Spennende dag! Lykke til :happy:
 
I dag begynner småen i barnehagen! Kjenner jeg er både glad og nervøs. Synes det er litt tidlig å begynne når han er 11 mnd, men heldigvis er han en veldig sosial og tillitsfull type:) Er godt at jeg får være litt med de tre første dagene iallefall:)
Her og! Er så nervøs! Men han er mer enn nok klar for det :) lykke til i dag!
 
I dag begynner småen i barnehagen! Kjenner jeg er både glad og nervøs. Synes det er litt tidlig å begynne når han er 11 mnd, men heldigvis er han en veldig sosial og tillitsfull type:) Er godt at jeg får være litt med de tre første dagene iallefall:)

Spennende! Her begynte vi på ettårsdagen. Var veldig nervøs jeg også, men det kunne ikke gårt bedre. Hun er/var også veldig sosial og tillitsfull. Nesten så jeg ble litt fornærma når hun ikke engang hadde spurt etter meg:hilarious:
Håper det blir sånn for dere også!
 
I dag begynner småen i barnehagen! Kjenner jeg er både glad og nervøs. Synes det er litt tidlig å begynne når han er 11 mnd, men heldigvis er han en veldig sosial og tillitsfull type:) Er godt at jeg får være litt med de tre første dagene iallefall:)
Lykke til! Det kommer til å gå såå bra! Det er somregel verst for oss mammaer:nailbiting:
 
Back
Topp