Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nedsig! Håper det ordner seg.!Goooood morgen!!! Max ødelagt døgnrytme når man våkner av seg selv kl 4....
Har ingen barn eller bråkete naboer.
Ligger å "ulmer" litt bakerst i magen enda men ordner seg velNedsig! Håper det ordner seg.!![]()
Ja! Jeg våkner før vekkerklokken min av sykt mye luft i magenLigger å "ulmer" litt bakerst i magen enda men ordner seg velnår man klager på for lite symptomer så skal man vel jaggu få.

Nærmer seg med stormskritt men tenkte å vente til uke 8. Om formen holder segHadde dere sagt ifra til arbeidsgiver om graviditet nå?
Er i uke 5, men veldig mye svimmel og kvalm allerede. Mulig jeg kanskje kan få til en ordning med hjemmekontor hvis jeg sier ifra, håper i hvert fall det. Har ikke lyst til å måtte sykmelde meg eller være borte så mye.![]()
nei, jeg synes det for min del er tidlig å si i fra... men samtidig så funker jeg ikke på jobb nå uten tilrettelegging! Så jaHadde dere sagt ifra til arbeidsgiver om graviditet nå?
Er i uke 5, men veldig mye svimmel og kvalm allerede. Mulig jeg kanskje kan få til en ordning med hjemmekontor hvis jeg sier ifra, håper i hvert fall det. Har ikke lyst til å måtte sykmelde meg eller være borte så mye.![]()

Jeg har ikke sagt i fra enda. Men, blir nok ikke lenge til. Er en del av jobben jeg ønsker å ikke gjøre da det gjorde at jeg ble sykemeldt sist med bekkenet. Så håpet er at jeg kan slippe det tidligere nå.Hadde dere sagt ifra til arbeidsgiver om graviditet nå?
Da har jeg meldt meg til Jordmor. Håper dette holder!![]()
Jeg gjorde det samme sist. Da fikk jeg time i uke 12. Er ganske sprengt her hos oss. Og vil ikke risikere å måtte venteJeg ble inspirert av deg og gjorde det samme![]()
Jeg gjorde det samme sist. Da fikk jeg time i uke 12. Er ganske sprengt her hos oss. Og vil ikke risikere å måtte vente
Hadde dere sagt ifra til arbeidsgiver om graviditet nå?
Jeg fikk heldigvis sammeIkke sant. Fikk dessverre ikke time hos jordmoren vi hadde sist (hun var fullbooket), så får en ny. Hun er sikkert topp hun ogsåFikk time i begynnelsen av desember (rundt 9+4).
Håper det gikk fint? var det grei med en hjemme ordning?Valgte å si ifra for å ha en plan hvis svimmelheten blir verre eller hyperemis kommer denne gangen ogsåMen kun sjefen som vet det, og det holder i første omgang
![]()
Huff da, jeg har heldigvis ikke kastet opp enda og har kun vært kvalm og mye svimmel. Håper det forblir sånn.Jeg tror jeg må si fra nå. Har «hjemmekontor» i dag, men er så kvalm og svimmel at jeg må ligge for ikke å spy.
Vi skal få prøvd å lage en plan, men som sjefen sa var at vi må da få til noe. Så hun skal se på det, men har i hvertfall bestilt ny bærebar PC til meg og det er positivtHåper det gikk fint? var det grei med en hjemme ordning?

Huff da, jeg har heldigvis ikke kastet opp enda og har kun vært kvalm og mye svimmel. Håper det forblir sånn.
Hvor langt er du på vei?