Skravletråden

Ligger å "ulmer" litt bakerst i magen enda men ordner seg vel:) når man klager på for lite symptomer så skal man vel jaggu få.
Ja! Jeg våkner før vekkerklokken min av sykt mye luft i magen :hilarious:

Da har jeg meldt meg til Jordmor. Håper dette holder! :Heartbigred

Hadde dere sagt ifra til arbeidsgiver om graviditet nå?

Er i uke 5, men veldig mye svimmel og kvalm allerede. Mulig jeg kanskje kan få til en ordning med hjemmekontor hvis jeg sier ifra, håper i hvert fall det. Har ikke lyst til å måtte sykmelde meg eller være borte så mye. :hungover:

Er i uke 5, men veldig mye svimmel og kvalm allerede. Mulig jeg kanskje kan få til en ordning med hjemmekontor hvis jeg sier ifra, håper i hvert fall det. Har ikke lyst til å måtte sykmelde meg eller være borte så mye. :hungover:
Nærmer seg med stormskritt men tenkte å vente til uke 8. Om formen holder seg

nei, jeg synes det for min del er tidlig å si i fra... men samtidig så funker jeg ikke på jobb nå uten tilrettelegging! Så ja :hilarious:

Jeg har ikke sagt i fra enda. Men, blir nok ikke lenge til. Er en del av jobben jeg ønsker å ikke gjøre da det gjorde at jeg ble sykemeldt sist med bekkenet. Så håpet er at jeg kan slippe det tidligere nå.

er bare å si i fra hvis du føler det hjelper deg! Men husk at hvis du er dårlig så skal du ikke føle at du må jobbe. Er lov å komme sent også :-)

Jeg har ikke sagt noe enda, utenom til en på kontoret. Jobber på kontor på dagtid, men som sykepleier i pleien en kveld i uka, samt helg. Håper å kunne holde meg til uke 8 før jeg sier noe

Jeg gjorde det samme sist. Da fikk jeg time i uke 12. Er ganske sprengt her hos oss. Og vil ikke risikere å måtte vente

Ikke sant. Fikk dessverre ikke time hos jordmoren vi hadde sist (hun var fullbooket), så får en ny. Hun er sikkert topp hun også :DFikk time i begynnelsen av desember (rundt 9+4).

Valgte å si ifra for å ha en plan hvis svimmelheten blir verre eller hyperemis kommer denne gangen også :hilarious: Men kun sjefen som vet det, og det holder i første omgang :hilarious:

Jeg tror jeg må si fra nå. Har «hjemmekontor» i dag, men er så kvalm og svimmel at jeg må ligge for ikke å spy.

Ikke sant. Fikk dessverre ikke time hos jordmoren vi hadde sist (hun var fullbooket), så får en ny. Hun er sikkert topp hun også :DFikk time i begynnelsen av desember (rundt 9+4).
Jeg fikk heldigvis samme :-) men hadde nok ikke gjort noe å få en annen. Skal 5 desember! Blir kjekt! Spør du om henvisning til OUL da?

Valgte å si ifra for å ha en plan hvis svimmelheten blir verre eller hyperemis kommer denne gangen også :hilarious: Men kun sjefen som vet det, og det holder i første omgang :hilarious:
Håper det gikk fint? var det grei med en hjemme ordning?

Jeg tror jeg må si fra nå. Har «hjemmekontor» i dag, men er så kvalm og svimmel at jeg må ligge for ikke å spy.
Huff da, jeg har heldigvis ikke kastet opp enda og har kun vært kvalm og mye svimmel. Håper det forblir sånn.

Hvor langt er du på vei?

Huff da, jeg har heldigvis ikke kastet opp enda og har kun vært kvalm og mye svimmel. Håper det forblir sånn.

Hvor langt er du på vei?

Samme her. Jeg har altså ikke spydd. Spøy lite sist gang også. Men så takler jeg ikke å spy da. Så jeg gjør alt for å unngå det. Derav ligge i vater.

Er forresten 5+4 :-)

Back
Topp