Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gooood morgen!!!! Kjære vene så mye rart jeg "driver med" om nettene nå...
I går skulle jeg føde for ei venninne for hu turte ikke selv men så hadde jeg gått på do og når j kom ut igjen var ungen ute, ble sur fordi hu hadde gjort jobben selv
I natt har jeg krasjet med matbutikken på motorsykkel![]()

Håper det hjelper litt og du føler deg bedre snartÅh så trøtt..! Spiser kjeks på senga og håper det hjelper mot kvalmen.
-Taster fra appen-
Så koselig! <3Jepp fredag og valentines day
Mannen skal ta meg ut ikveld på middag og masse kos. Gleder meg sånn. Våknet opp til denne sms'en idag: "I love you baby, happy valentines day". Han går grytidlig på jobb, så herlig og våkne til det.
Noen flere som feirer valentines day idag ? stor tradisjon der mannen min kommer fra
Hehe ja ikke santBra jobba!!!
STÅ PÅ![]()
Woop woop det er freddan!!!!Jeg for min del husker ikke drømmene mine om dagen![]()
Men NUHH skal jeg få på meg litt mer klær, lage litt te, få opp mann og barn..
Å KOMME MEG PÅ JOBB!!!
MEN!!
DET ER FREDAG JENTER!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Usj da... Håper du kommer degÅh så trøtt..! Spiser kjeks på senga og håper det hjelper mot kvalmen.
-Taster fra appen-
Jepp fredag og valentines day
Mannen skal ta meg ut ikveld på middag og masse kos. Gleder meg sånn. Våknet opp til denne sms'en idag: "I love you baby, happy valentines day". Han går grytidlig på jobb, så herlig og våkne til det.
Noen flere som feirer valentines day idag ? stor tradisjon der mannen min kommer fra
Woop woop det er freddan!!!!morgendagen blir vel lik som i dag her i heimen men.... Papsen her i heimen må jobbe, mye overtid på han framover..
TakkUsj da... Håper du kommer deg![]()
Blir ikke mye til feiring her heller. Og det er helt greit kjenner jegSå koselig!!![]()
Vi feirer ikke, veit ikke om han vet d er den dagen i dag heller j..
Tror han skal jobbe overtid i dag og jeg, så blir vel kanskje taco til kvelds![]()
Senga her er bare tom på morgenenMannen min jobber som dørvakt i helgene så senga er mye tom i helgene![]()
Takknå er jeg bare trøtt og sliten. Kjennes ut som om jeg har døgna
-Taster fra appen-
Hei.
Ser det er flere som sliter med kvalme her. Noen som vet hva som er bra å spise? Jeg synes det hjelper litt med salte kjeks, men kan jo ikke leve på det. Har spist litt salte kjøttkaker og pæreis i dag. Tror det var en god ide og.