Skravletråden :)

ZzzzzzzzzzZzzZZZZzzzz

Natta snupper :-)

Gooood morgen!!!! Kjære vene så mye rart jeg "driver med" om nettene nå...

I går skulle jeg føde for ei venninne for hu turte ikke selv men så hadde jeg gått på do og når j kom ut igjen var ungen ute, ble sur fordi hu hadde gjort jobben selv :p

I natt har jeg krasjet med matbutikken på motorsykkel :p

Gooood morgen!!!! Kjære vene så mye rart jeg "driver med" om nettene nå...

I går skulle jeg føde for ei venninne for hu turte ikke selv men så hadde jeg gått på do og når j kom ut igjen var ungen ute, ble sur fordi hu hadde gjort jobben selv :p

I natt har jeg krasjet med matbutikken på motorsykkel :p

Bra jobba!!!
STÅ PÅ:laughing025

Jeg for min del husker ikke drømmene mine om dagen :)
Men NUHH skal jeg få på meg litt mer klær, lage litt te, få opp mann og barn..

Å KOMME MEG PÅ JOBB!!!

MEN!!

DET ER FREDAG JENTER!!!!!!!!!!!!!!!
:wav:wav:wav

Åh så trøtt..! Spiser kjeks på senga og håper det hjelper mot kvalmen.

-Taster fra appen-

Jepp fredag og valentines day:love2:love7:love2:love7:love2:love7:love2
Mannen skal ta meg ut ikveld på middag og masse kos. Gleder meg sånn. Våknet opp til denne sms'en idag: "I love you baby, happy valentines day". Han går grytidlig på jobb, så herlig og våkne til det.

Noen flere som feirer valentines day idag ? stor tradisjon der mannen min kommer fra

Mannen skal ta meg ut ikveld på middag og masse kos. Gleder meg sånn. Våknet opp til denne sms'en idag: "I love you baby, happy valentines day". Han går grytidlig på jobb, så herlig og våkne til det.

Noen flere som feirer valentines day idag ? stor tradisjon der mannen min kommer fra
Så koselig! <3

-Taster fra appen-

Jeg for min del husker ikke drømmene mine om dagen :)
Men NUHH skal jeg få på meg litt mer klær, lage litt te, få opp mann og barn..

Å KOMME MEG PÅ JOBB!!!

MEN!!

DET ER FREDAG JENTER!!!!!!!!!!!!!!!
:wav:wav:wav
Woop woop det er freddan!!!! ;) morgendagen blir vel lik som i dag her i heimen men.... Papsen her i heimen må jobbe, mye overtid på han framover..

Så koselig!! :)

Vi feirer ikke, veit ikke om han vet d er den dagen i dag heller j..;)

Tror han skal jobbe overtid i dag og jeg, så blir vel kanskje taco til kvelds ;)

Så koselig!! :)

Vi feirer ikke, veit ikke om han vet d er den dagen i dag heller j..;)

Tror han skal jobbe overtid i dag og jeg, så blir vel kanskje taco til kvelds ;)
Blir ikke mye til feiring her heller. Og det er helt greit kjenner jeg :P

-Taster fra appen-

Mannen min jobber som dørvakt i helgene så senga er mye tom i helgene :-)
Senga her er bare tom på morgenen :p han står ofte opp ca 5 for å begynne på jobb 6 når han kan (iallefall i overtidstider).

Her er d jeg som oftest sover borte :p nå får j ikke jobbe noe særlig framover men har stort sett vært borte to døgn på jobb hver uke + studier jeg pendler til i blant ;)

Hei.
Ser det er flere som sliter med kvalme her. Noen som vet hva som er bra å spise? Jeg synes det hjelper litt med salte kjeks, men kan jo ikke leve på det. Har spist litt salte kjøttkaker og pæreis i dag. Tror det var en god ide og.

Pringles med salt hjelper meg...

Klarer å spise vanlig mat når magen har jobbet litt med det ;)

Min datter utdanner seg til hudterapeut, og idag er jeg så heldig at jeg skal være "kunden" hennes på skolen. Så jeg skal få full hudpleie, farving av bryn og vipper og nappe dem. Det skal bli så deilig i min ellers ganske uggne og trøtte hverdag. Sitter å venter på henne må, åååå gleder meg :-)

Back
Topp