Skravletråden :)

God morgen! Vil dere høre noe nytt? Jeg er trøtt og kvalm :P No kidding!! 5+4 idag, et skritt nærmere 2. trimester!

-Taster fra appen-

Det er veldig svak strek i dag.....

Kanskje bare hormon nivået ditt er litt lavere i dag. Trenger ikke bety at noe er galt :-) Haka opp jente!!!! Det er ikke bra for mentaliteten med alle de testene!! Lytt til kroppen din i stedet!!

God morgen! Vil dere høre noe nytt? Jeg er trøtt og kvalm :P No kidding!! 5+4 idag, et skritt nærmere 2. trimester!

-Taster fra appen-

Trodde ikke jeg skulle bli kvalm i dag tidlig. Men 2 sec før jeg og mannen skulle sette oss i bilen slo den til. Så da rappa jeg med meg ett tørt knekkebrød på veien ut. Så langt har det ikke hjulpet.

Jeg har vært kjempe kvalm i hele natt, det har kommet i bølger liksom. Og så vart det spying å :-( Æsj! Blir sofaen og OL i dag trur jeg.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Åh det hørtes ikke feil ut med sofaen og OL da :) Jeg skjønner nesten ikke hvordan jeg skal overleve dagen. Uka orker jeg ikke tenke på. Må ta en dag om gangen.

-Taster fra appen-

Trodde ikke jeg skulle bli kvalm i dag tidlig. Men 2 sec før jeg og mannen skulle sette oss i bilen slo den til. Så da rappa jeg med meg ett tørt knekkebrød på veien ut. Så langt har det ikke hjulpet.
Hurra. Nydelig timing :P

-Taster fra appen-

Jeg hater klær som presser!! Og jeg sier ikke at graviditet er en sykdom, men fy pokker å sjuk jeg føler meg idag! :P Vil bare ligge under dyna.. Fryser, kvalm, diare, vondt i hodet... *klageklageklage* :P Godt det er et tegn på at ting er i orden! :D

Jeg hater klær som presser!! Og jeg sier ikke at graviditet er en sykdom, men fy pokker å sjuk jeg føler meg idag! :P Vil bare ligge under dyna.. Fryser, kvalm, diare, vondt i hodet... *klageklageklage* :P Godt det er et tegn på at ting er i orden! :D

Skjønner ikke hvordan du klarer å være så positiv når formen er elendig :-P *bøyer meg i støvet*

Ikke nok med elendig for i hele natt, hadde skikkelig mareritt å!! Drømte at kvalmen var tegn på SA og at jeg mistet babyen :-( Var så letta når jeg våkna at jeg begynte å gråte :-) Ikke blod på papiret heller. Måtte jo sjekke ;-)

Skjønner ikke hvordan du klarer å være så positiv når formen er elendig :-P *bøyer meg i støvet*

Ha ha takk, kan jo ikke grave meg helt ned :P

-Taster fra appen-

Ikke nok med elendig for i hele natt, hadde skikkelig mareritt å!! Drømte at kvalmen var tegn på SA og at jeg mistet babyen :-( Var så letta når jeg våkna at jeg begynte å gråte :-) Ikke blod på papiret heller. Måtte jo sjekke ;-)

Ekkelt med slike drømmer. Godt det "bare" var en drøm :)

håper virkelig ikke at jeg blir like dårlig som sist.... da var det innleggelse i uke 8. spydde bare jeg snudde meg, måtte ligge helt i ro. gikk ned 7 kg.

Fortsatt dårlig her :-( Klarer ikke holde på vannet en gang :-/

Huffda :/ får håpe du føler deg bedre snart.

Back
Topp