God morgen! Vil dere høre noe nytt? Jeg er trøtt og kvalm
No kidding!! 5+4 idag, et skritt nærmere 2. trimester!
-Taster fra appen-
-Taster fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig svak strek i dag.....
God morgen! Vil dere høre noe nytt? Jeg er trøtt og kvalmNo kidding!! 5+4 idag, et skritt nærmere 2. trimester!
-Taster fra appen-
Kvaaalm :s midt på natta. Er det normalt?
Åh det hørtes ikke feil ut med sofaen og OL daJeg har vært kjempe kvalm i hele natt, det har kommet i bølger liksom. Og så vart det spying å :-( Æsj! Blir sofaen og OL i dag trur jeg.
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Hurra. Nydelig timingTrodde ikke jeg skulle bli kvalm i dag tidlig. Men 2 sec før jeg og mannen skulle sette oss i bilen slo den til. Så da rappa jeg med meg ett tørt knekkebrød på veien ut. Så langt har det ikke hjulpet.
Spydde til slutt jeg ogsåJeg har vært kjempe kvalm i hele natt, det har kommet i bølger liksom. Og så vart det spying å :-( Æsj! Blir sofaen og OL i dag trur jeg.
Jeg hater klær som presser!! Og jeg sier ikke at graviditet er en sykdom, men fy pokker å sjuk jeg føler meg idag!Vil bare ligge under dyna.. Fryser, kvalm, diare, vondt i hodet... *klageklageklage*
Godt det er et tegn på at ting er i orden!
![]()
Gikk heldigvis over.. Hdde hvert grusomt å kave rundt i snøen på grill tur med 3 åringene i den tilstandenHurra. Nydelig timing
-Taster fra appen-
Løper ut for å kjøpe en ny bh... Eldste sønnen så rart på meg i dag tidlig og kremtet.. Mamma, ser ut som du har 4 pupper ;0P Ups...
Ha ha takk, kan jo ikke grave meg helt nedSkjønner ikke hvordan du klarer å være så positiv når formen er elendig*bøyer meg i støvet*
Hehe unger er oppmerksomme altså!!!Løper ut for å kjøpe en ny bh... Eldste sønnen så rart på meg i dag tidlig og kremtet.. Mamma, ser ut som du har 4 pupper ;0P Ups...
Ekkelt med slike drømmer. Godt det "bare" var en drømIkke nok med elendig for i hele natt, hadde skikkelig mareritt å!! Drømte at kvalmen var tegn på SA og at jeg mistet babyen :-( Var så letta når jeg våkna at jeg begynte å gråteIkke blod på papiret heller. Måtte jo sjekke ;-)
Enig!! ImponerendeSkjønner ikke hvordan du klarer å være så positiv når formen er elendig*bøyer meg i støvet*