Haha så bra!!De har hvert så opptatt med hopprennet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha så bra!!De har hvert så opptatt med hopprennet![]()
Har lyst til å vente ei stund med å fortelle slektaEr 6+2 i dag. Sist fortalte vi ca uke 10 fordi vi skulle i et bryllup i nær slekt når j var 12 uker. Så for å ikke stjele oppmerksomheta ved å fortelle i bryllupet gjorde vi d litt før...
Ei på sida til sambo vet da, de har visst at vi har prøvd også
Klarte forresten å holde megFlink jente!!
![]()
Ja, det følger med sånn rød propp som sitter i kalkunen, funker som et steketermometer. Når proppen popper ut så er kalkunen ferdig!Propp?![]()
Ja det skjønner jeg godt da!!! Har røpet meg til venninner (+ to på jobb) så har fler enn sambo å snakke m j altså..Veldig flinkjeg synes det er sååå vanskelig... Kanskje fordi jeg er skikkelig glad og samtidig livredd :O pluss at sambo er 5 uker borte og 5 uker hjemme... Så her kjekt å ha noen å snakke med face to face
![]()
Håper kalkylene ble bra tross tidlig proppløsningJa, det følger med sånn rød propp som sitter i kalkunen, funker som et steketermometer. Når proppen popper ut så er kalkunen ferdig!
Det gikk veldig bra!Håper kalkylene ble bra tross tidlig proppløsning![]()
Ja det skjønner jeg godt da!!! Har røpet meg til venninner (+ to på jobb) så har fler enn sambo å snakke m j altså..
Har du noen du stoler på du kunne snakke m?
Ja det gjør de, det er jeg ganske sikker på!!Ja, skal røpe det til ei venninne i morgen, hun fortalte meg det med en gang hun testa positivt. Veit at det som kommer dit, kommer ikke videreherlig!! Regner med dine venninner holder tett?
vi er jo sårbare nå :O
Så bra!!!Det gikk veldig bra!Mør, fin og saftig kalkun, tilogmed sausen ble god!
Ja det gjør de, det er jeg ganske sikker på!!mulig hu ene forteller til mannen sin men han er ingen snakket så d går fint
Har ei venninne som kommer til å bli dritsur for at j ikke har fortalt henne først, men hu er ei sladrekjerring så tør rett og slett ikke![]()
Fløtesaus ja! Den ble veldig god, var skrekkelig skeptisk i begynnelsen, men den reddet seg selv!Så bra!!!mm fløtesaus eller?
Haha så bra!!![]()
Ja hu har flyttet langt bort så ikke så ofte vi sees, stort sett bare snakking via face el tlf uansett... Så merker ikke så mye om a blir surDa må de bare bli sur tenker jeg! red e en og venn respekterer de våre avgjørelser!![]()
Ååååh det er digg!! Waldorfsalat og hele pakka eller?? Sitter snart m vann i munn herFløtesaus ja! Den ble veldig god, var skrekkelig skeptisk i begynnelsen, men den reddet seg selv!
De smertene kjenner jeg på idag også gittEr nå trygt forvart hjemme
Ligger på sofaen med ligamentsmerter som ikke ligner no!
god jeg skal finne senga snart!
Hadde slike smerter for et par dager siden jeg og. Veldig slitsomt faktisk.. Mine er der fortsatt, men avtatt litt i styrke heldigvisEr nå trygt forvart hjemme![]()
Ligger på sofaen med ligamentsmerter som ikke ligner no!![]()
god jeg skal finne senga snart!
De kommer vel gjerne når kroppen slapper av littDe smertene kjenner jeg på idag også gittHei og hå, de kom nå som gjestene har gått og jeg satte meg ned i sofaen for å slappe av.
Hehehe nei vi droppa waldorfen, både mamma og jeg er allergisk mot eple og valnøtt, og vi hadde så mye annet tilbehør, at jeg tror ingen savna det.Ååååh det er digg!! Waldorfsalat og hele pakka eller?? Sitter snart m vann i munn her![]()
Tydelig det jaDe kommer vel gjerne når kroppen slapper av litt![]()
Hadde slike smerter for et par dager siden jeg og. Veldig slitsomt faktisk.. Mine er der fortsatt, men avtatt litt i styrke heldigvis
Så bra du klarte å holde deg i kveld!!![]()
De smertene kjenner jeg på idag også gittHei og hå, de kom nå som gjestene har gått og jeg satte meg ned i sofaen for å slappe av.