Skravletråden :)

Har lyst til å vente ei stund med å fortelle slekta :) Er 6+2 i dag. Sist fortalte vi ca uke 10 fordi vi skulle i et bryllup i nær slekt når j var 12 uker. Så for å ikke stjele oppmerksomheta ved å fortelle i bryllupet gjorde vi d litt før... :) Ei på sida til sambo vet da, de har visst at vi har prøvd også :)

Klarte forresten å holde meg :p Flink jente!! :D

Veldig flink :D jeg synes det er sååå vanskelig... Kanskje fordi jeg er skikkelig glad og samtidig livredd :O pluss at sambo er 5 uker borte og 5 uker hjemme... Så her kjekt å ha noen å snakke med face to face :)

Ja, det følger med sånn rød propp som sitter i kalkunen, funker som et steketermometer. Når proppen popper ut så er kalkunen ferdig!

Veldig flink :D jeg synes det er sååå vanskelig... Kanskje fordi jeg er skikkelig glad og samtidig livredd :O pluss at sambo er 5 uker borte og 5 uker hjemme... Så her kjekt å ha noen å snakke med face to face :)
Ja det skjønner jeg godt da!!! Har røpet meg til venninner (+ to på jobb) så har fler enn sambo å snakke m j altså..

Har du noen du stoler på du kunne snakke m?

Ja det skjønner jeg godt da!!! Har røpet meg til venninner (+ to på jobb) så har fler enn sambo å snakke m j altså..

Har du noen du stoler på du kunne snakke m?

Ja, skal røpe det til ei venninne i morgen, hun fortalte meg det med en gang hun testa positivt. Veit at det som kommer dit, kommer ikke videre :D herlig!! Regner med dine venninner holder tett? :) vi er jo sårbare nå :O

Ja, skal røpe det til ei venninne i morgen, hun fortalte meg det med en gang hun testa positivt. Veit at det som kommer dit, kommer ikke videre :D herlig!! Regner med dine venninner holder tett? :) vi er jo sårbare nå :O
Ja det gjør de, det er jeg ganske sikker på!! :) mulig hu ene forteller til mannen sin men han er ingen snakket så d går fint :)

Har ei venninne som kommer til å bli dritsur for at j ikke har fortalt henne først, men hu er ei sladrekjerring så tør rett og slett ikke ;)

Ja det gjør de, det er jeg ganske sikker på!! :) mulig hu ene forteller til mannen sin men han er ingen snakket så d går fint :)

Har ei venninne som kommer til å bli dritsur for at j ikke har fortalt henne først, men hu er ei sladrekjerring så tør rett og slett ikke ;)

Da må de bare bli sur tenker jeg! red e en og venn respekterer de våre avgjørelser! :)

Er nå trygt forvart hjemme :p
Ligger på sofaen med ligamentsmerter som ikke ligner no! :p
god jeg skal finne senga snart!
De smertene kjenner jeg på idag også gitt :P Hei og hå, de kom nå som gjestene har gått og jeg satte meg ned i sofaen for å slappe av.

Er nå trygt forvart hjemme :P
Ligger på sofaen med ligamentsmerter som ikke ligner no! :P
god jeg skal finne senga snart!
Hadde slike smerter for et par dager siden jeg og. Veldig slitsomt faktisk.. Mine er der fortsatt, men avtatt litt i styrke heldigvis :)

Så bra du klarte å holde deg i kveld!! :)

Ååååh det er digg!! Waldorfsalat og hele pakka eller?? Sitter snart m vann i munn her :p
Hehehe nei vi droppa waldorfen, både mamma og jeg er allergisk mot eple og valnøtt, og vi hadde så mye annet tilbehør, at jeg tror ingen savna det.

Hadde slike smerter for et par dager siden jeg og. Veldig slitsomt faktisk.. Mine er der fortsatt, men avtatt litt i styrke heldigvis :)

Så bra du klarte å holde deg i kveld!! :)

Ja fornøyd med det.. Vil vente litt med å si det.. mest fordi jeg vil ha pappa og stemor på to manns hånd på en måte :)
Vi får se når tiden kommer!

De smertene kjenner jeg på idag også gitt :p Hei og hå, de kom nå som gjestene har gått og jeg satte meg ned i sofaen for å slappe av.

Ja. tro kanskje det er lit fordi jeg har stresset litt i dag.

Back
Topp