Skravletråden :)

Jeg ble sendt hjem fra jobb idag jeg. Da er man dårlig eller? :P Herregud, dritsvimmel og en helsikkes hodepine som begynte igår kveld. Jeg har jo sliti med migrene i 22 år (jeg er 25) men hadde håpet det ble bedre nå som jeg er gravid.

Jeg ble sendt hjem fra jobb idag jeg. Da er man dårlig eller? :p Herregud, dritsvimmel og en helsikkes hodepine som begynte igår kveld. Jeg har jo sliti med migrene i 22 år (jeg er 25) men hadde håpet det ble bedre nå som jeg er gravid.

Uffda... Håper formen er litt bedre nå..? Hørtes slitsomt ut :/

Fler som er tørste??? Er fryktelig tørst om dagen, noe som resulterer at jeg er sikkert på do ca 20 ganger om dagen!!

Fler som er tørste??? Er fryktelig tørst om dagen, noe som resulterer at jeg er sikkert på do ca 20 ganger om dagen!!
Ja det kjennes litt ut som om jeg dør om jeg ikke får i meg væske med en gang jeg kjenner det :P

Godt å høre at andre har d på samme måten:) Noen flere enn meg som også svetter om natten?
Ja, veit du, jeg drømte en natt her at det var midt på sommeren, 30 pluss, jeg kjørte bil og fikk ikke opp vinduene! Klimaanlegget stod på max varme og jeg klarte ikke å skru det av! Du kan si at jeg var varm da ja :P Haha!

Jaaaaaa. Drikker og drikker hele dagen. Blæra står på SPRENG om morgenen. Er så trøtt om natta at jeg ikke våkner :p haha

drikker hele tiden... og flyr på do der etter......
Trøtt også.. i dag måtte jeg legge meg en times tid før jeg laget middag... blæ!

åh, føler jeg bare ligger langt etter ale som enda ikke kan teste.... er bare 8(?) dpo i dag... men har "vondt" i høre eggstokk,stikker og "svir", men kanskje det likegreit kan være kroppen som strever litt etter 4,5år på ppiller? fikk mens to dager etter jeg sluttet, og el til vanlig tid,så virker som om jeg er i syklus... *jegvilteste!*

Jeg blir også oftere tørst, og da blir jeg sånn desperat tørst at jeg mååå ha noe å drikke der og da :p Klarer ikke å sove til sju engang, for innen klokka ringer har jeg allerede våknet av meg selv med full blære.. :p

Blæh, idag har kvalmen vært ganske plagsom. Men samtidig er jeg glad for at den er der og minner meg på at alt dette ikke bare er oppspinn :)

Nå har jeg har gått kveldstur med hundene, tatt en lang dusj og skiftet sengetøy. Så nå er det natta før siste dag på jobb før det er HELG :D

Back
Topp