Skravletråden :)

Åhh! Det skal jeg også ha! Hvor tidlig kan man prøve å lytte med sånn doppler egentlig? 10-12?

Fra uke 12 ca... gleder meg... prøvde den på jobben til mannen sist.. tårene kom med en gang jeg hørtet hjertelyden.
Selv om du hører den på UL blir det mye mer virkelig når du finner den selv... :)

Fra uke 12 ca... gleder meg... prøvde den på jobben til mannen sist.. tårene kom med en gang jeg hørtet hjertelyden.
Selv om du hører den på UL blir det mye mer virkelig når du finner den selv... :)
Ååh gleder meg sykt..! Så på en YouTube video av ei som viste hvordan det fungerte, og jeg fikk tårer av det, så regner med det blir litt følelsesladet øyeblikk når jeg finner hjertelyden selv! Hehe

Ååh gleder meg sykt..! Så på en YouTube video av ei som viste hvordan det fungerte, og jeg fikk tårer av det, så regner med det blir litt følelsesladet øyeblikk når jeg finner hjertelyden selv! Hehe

Det er en helt spesiell opplevelse.... Det blir plutselig så nært... Også hører du jo fosterlyden også... "klonking" av fostervann osv... GLEDER MEG!!!!!!!!

Hvordan er formen idag, damer? :)

Det er en helt spesiell opplevelse.... Det blir plutselig så nært... Også hører du jo fosterlyden også... "klonking" av fostervann osv... GLEDER MEG!!!!!!!!
Ååh...!! Kan ikke tida gå litt fortere!! Vil høre hjertet og føle liv nåååå!! :D

Har vært helt elendig. Er såååå kvalm at jeg ikke fungerer. Hva med deg da Fru Johnsen?

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app
Jeg har i grunn hatt en sånn dag jeg også. Masse kvalm, stressa og kjempe sliten og trøtt. Håper neste uke blir bedre :)

God kveld! Her er formen ganske bra. Kun litt trøtt, men det er helg så jeg klager ikke! :D der da?
Deilig! :) Håper helga blir bedre enn uka har vært for min del. Blir verre og verre for hver dag som går :P Men men! Det er jo et godt tegn å være kvalm!

Noen som skal ha tidlig UL?
Her skal det være UL en gang i mnd pga kort tid siden fedmeoperasjon.

Være med mannen å tusle med bikkja da :) Deilig å bevege seg litt, praten går lettere når man går også, enn om tv`en er på :P

Håper det. Men gjør det ikke akkurat bedre når jeg har erstattet snus med lakris :p (lacerol)

Føler meg ikke oppblåst, men ser at jeg er det.. Gleder meg til menssmertene forsvinner og der kommer bitteliten babymage..<3

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp