Nå skal vi legge oss! Takk for at det er fredag i morgen
Etterlengtet helg, selv om det skjer masse både denne og neste helg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.... Aaaalt for tidlig!!!! Zzzzz
Helg er veldig velkomment.he he he uff, ha en fin fredag daYey!!! Aketur utsatt!!!! Da kan jeg pleie kvalmen i barnehagen![]()
Ja det syntes jeg er lov ;-). Er selv hjemme med 2 syke barn, passer meg bra med min kvalmende tilværelse....zzzzz.... syk storebror her. slitsomt å ikke få sove for noen av oss. men friskere nå,for nå er det sjkokoladekjekts og vann her.. det er vel lov når man er syk og sto opp 5.30?
Ja det syntes jeg er lov ;-). Er selv hjemme med 2 syke barn, passer meg bra med min kvalmende tilværelse....
he he. Takk i like såja,det er klart jeg hører på når du sier det er lovmasse god bedring hos dere! <3
he he he uff, ha en fin fredag da![]()
Du er ikke alene..! UL kan ikke komme fort nokEr det bare meg som synes ventetiden til UL er gruuuusom å vente på!!!!!!!!!!!!!
VIL SE MAGENURKET NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Er det bare meg som synes ventetiden til UL er gruuuusom å vente på!!!!!!!!!!!!!
VIL SE MAGENURKET NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Du er ikke alene..! UL kan ikke komme fort nok![]()
Åhh! Det skal jeg også ha! Hvor tidlig kan man prøve å lytte med sånn doppler egentlig? 10-12?Holder på å klikke!! denne gangen skal jeg kjøpe angel sound så jeg kan lytte til nurket mitt når jeg vil!
Heldige meg som har en mann som selge dem!