Wow, klarer såvidt å hekle jegTakk!!
Er en del av et sett, så skal prøve meg på resten oggruer meg til bukse og jakke, det har j aldri fått til før
![]()
-Taster fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, klarer såvidt å hekle jegTakk!!
Er en del av et sett, så skal prøve meg på resten oggruer meg til bukse og jakke, det har j aldri fått til før
![]()
Wow, klarer såvidt å hekle jegStrikke har jeg aldri vært god på. Kanskje en dag?
-Taster fra appen-
He he det tok litt tid å lære det, brukte youtube!Hehe jeg er omvendt... Strikke går sånn delvis greit om det ikke er for komplisert oppskrift.. Foreløpig har jeg gitt opp alt som har med sokker, bukser og gensere å gjøre... men mønsterstrikk går greit (altså bytte farge på garnet bare) når det er enkle ting
Men hekling...? Har prøvd SÅ mange ganger for syns man kan lage så mye fint.. men blir sint og gir opp hver gang!
Jammen.. Hehe.. Jeg skjønner ikke hvordan man kan få denne ene maska og den heklekroken til å bli noe som helstHe he det tok litt tid å lære det, brukte youtube!Er bare en maske å holde styr på om gangen! Når jeg strikker så sitter jeg og feller og legger til uten å vite hvordan! Okei, miste en maske uten å merke det, kanskje ikke uberrart, men å legge til? Veit ikke hvordan en gang
-Taster fra appen-
Tihi syns det var vanskelig i begynnelsen jeg også, den første lua mi ble til en smurf..Jammen.. Hehe.. Jeg skjønner ikke hvordan man kan få denne ene maska og den heklekroken til å bli noe som helst![]()
Har prøvd å lære via youtube, mamma har prøvd å lære meg, et par venninner har prøvd å lære meg..![]()
Går d fortere å strikke?Tihi syns det var vanskelig i begynnelsen jeg også, den første lua mi ble til en smurf..Men skulle gjerne ha strikka også! Det går så mye fortere!
-Taster fra appen-
Så braDa er katta ute av sekken og lederen min vet om graviditeten! Han hadde hatt en mistanke, syns det var veldig hyggelig på mine vegne men syns og d var litt synd jeg blir borte
Skulle prøve så godt d lar seg gjøre å tilrettelegge for meg da, iallefall noe![]()
Går d fortere å strikke?
Aah jeg drømmer om å klare å hekle meg teppe med bestemorruter, men.. Som sagt.. En fjern drøm![]()
MmmmNom nom nom akkurat kost meg med litt frukt m vaniljekrem
God morgen! Sulten,uggen og trøtt! :{\rtf1\ansi\ansicpg1252
{\fonttbl}
{\colortbl;\red255\green255\blue255;}
}D super morgen med andre ord ;P
Ha ha! Ble morsom den! Trodde kanskje det bare var noe jeg ikke så pga appenØø nå har jeg trykt på noe feil tidligvis![]()
Sånn, rett etter frokost: megakvalmTihi jeg er gravid!
-Taster fra appen-
Er sikkert godt å slippe også. Jeg går nok lei snartHihi eneste gangen det faktisk er koselig å være kvalm!!Her har ikke kvalmen banket på døra ennå!! Men når det skal sies var jeg ikke kvalm en dag forrige svangerskap heller
![]()
Er sikkert godt å slippe også. Jeg går nok lei snartDen blir bare verre og verre for hver dag..
-Taster fra appen-
Ha ha jeg får trøste meg med detIkke sant...Men på en måte skulle jeg ønske jeg var kvalm og, noe klarere symptom på at ting er i orden finnes vel ikke
![]()