Skravletråden :)

Nå skal vi legge oss! Takk for at det er fredag i morgen :P Etterlengtet helg, selv om det skjer masse både denne og neste helg..

God natt, god natt... Er på vei i seng jeg også med min lille huleboer.. :)
Gleder meg til magehuset blir så stort at det er i veien :P

God morgen.... Aaaalt for tidlig!!!! Zzzzz

Enig... :-(
Må gjøre meg klar til tur med barnehagen i dag... Vanligvis ville jeg gledet med til en tur i akebakken med barna..
Kan ikke si det samme i dag desverre.. Er sikkerlig uggen.. Småkvalm og fin..

God morgen jenter! Uggen+trøtt= super dag på jobb! Zzzzz

God morgen folkens, skal bli deilig med helg. Er superkvalm og sikkelig øm nede i magen, skal bli en lang dag.:sick009 Helg er veldig velkomment.

Noen planer for helgen dere?

Jeg tror jeg holder meg i nærheten av et toalett, og fokuserer på å ikke spy, er blitt superkvalm altså......

zzzzz.... syk storebror her. slitsomt å ikke få sove for noen av oss. men friskere nå,for nå er det sjkokoladekjekts og vann her.. det er vel lov når man er syk og sto opp 5.30?

zzzzz.... syk storebror her. slitsomt å ikke få sove for noen av oss. men friskere nå,for nå er det sjkokoladekjekts og vann her.. det er vel lov når man er syk og sto opp 5.30?
Ja det syntes jeg er lov ;-). Er selv hjemme med 2 syke barn, passer meg bra med min kvalmende tilværelse....

Ja det syntes jeg er lov ;-). Er selv hjemme med 2 syke barn, passer meg bra med min kvalmende tilværelse....

ja,det er klart jeg hører på når du sier det er lov ;) masse god bedring hos dere! <3

Her har dagen vært kjempelang.
Våkna 06.30, etter ca 4 timer søvn.
Var så spent på å teste i dag.
Har fått vaska litt hus i dag, ihvertfall stue og kjøkken. Nå sølvet jeg bare på sofa.

Er det bare meg som synes ventetiden til UL er gruuuusom å vente på!!!!!!!!!!!!!
VIL SE MAGENURKET NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Er det bare meg som synes ventetiden til UL er gruuuusom å vente på!!!!!!!!!!!!!
VIL SE MAGENURKET NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Du er ikke alene..! UL kan ikke komme fort nok :D

Holder på å klikke!! denne gangen skal jeg kjøpe angel sound så jeg kan lytte til nurket mitt når jeg vil!
Heldige meg som har en mann som selge dem!
Åhh! Det skal jeg også ha! Hvor tidlig kan man prøve å lytte med sånn doppler egentlig? 10-12?

Back
Topp