Ha ha jeg får trøste meg med detDu har jo andre symptomer da
-Taster fra appen-
Jada det har jeg heldigvis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha jeg får trøste meg med detDu har jo andre symptomer da
-Taster fra appen-
Usj.. Formen dårlig??Frokosten står fortsatt å stirrer på meg...
Usj.. Formen dårlig??
Usj da.. Håper du får i deg litt ila dagenVeldig kvalmFikk i meg en yoghurt da, så det hjalp litt.
Jeg ble sendt hjem fra jobb idag jeg. Da er man dårlig eller?Herregud, dritsvimmel og en helsikkes hodepine som begynte igår kveld. Jeg har jo sliti med migrene i 22 år (jeg er 25) men hadde håpet det ble bedre nå som jeg er gravid.
Jeg ble sendt hjem fra jobb idag jeg. Da er man dårlig eller?Herregud, dritsvimmel og en helsikkes hodepine som begynte igår kveld. Jeg har jo sliti med migrene i 22 år (jeg er 25) men hadde håpet det ble bedre nå som jeg er gravid.
Ja det kjennes litt ut som om jeg dør om jeg ikke får i meg væske med en gang jeg kjenner detFler som er tørste??? Er fryktelig tørst om dagen, noe som resulterer at jeg er sikkert på do ca 20 ganger om dagen!!
Takk, jeg sov på sofaen når jeg kom hjem, og det hjalpUff!! God bedring![]()
Jeg følte magen kom med en gang testen var positiv... Men må jo tilføye at cookies dilla også kom samme dagen:-/Haha ja jeg ogBortsett fra at jeg ikke kan skryte på meg flat mage i utgangspunktet
![]()
Godt å høre at andre har d på samme måtenJa det kjennes litt ut som om jeg dør om jeg ikke får i meg væske med en gang jeg kjenner det![]()
Ja, veit du, jeg drømte en natt her at det var midt på sommeren, 30 pluss, jeg kjørte bil og fikk ikke opp vinduene! Klimaanlegget stod på max varme og jeg klarte ikke å skru det av! Du kan si at jeg var varm da jaGodt å høre at andre har d på samme måtenNoen flere enn meg som også svetter om natten?
Jaaaaaa. Drikker og drikker hele dagen. Blæra står på SPRENG om morgenen. Er så trøtt om natta at jeg ikke våknerFler som er tørste??? Er fryktelig tørst om dagen, noe som resulterer at jeg er sikkert på do ca 20 ganger om dagen!!