Er det masrier når magen blir slik? [emoji33] Jeg trodde det bare var baby som beveget på seg jeg? [emoji28]
Det trodde jeg og! Sånn «styrer» magen min på veldig ofte når jeg ligger og lillegutt er våken inni der [emoji848]
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det masrier når magen blir slik? [emoji33] Jeg trodde det bare var baby som beveget på seg jeg? [emoji28]
Lurer på det samme jeg opplever det innimellom, men det gjør ikke vondt eller noe så tolker det som babyens kroppsdelEr det masrier når magen blir slik? [emoji33] Jeg trodde det bare var baby som beveget på seg jeg? [emoji28]
Uke 40 i morgen... Og blir så sliten av disse maseriene/kynnerne, hele magen blir jo deformert til en slags halvflat ballong (ikke min mage, men ca. sånn). Drømte i natt at jeg hadde ordentlige rier, men da jeg våknet, nada. Jaja.
Lurer på det samme jeg opplever det innimellom, men det gjør ikke vondt eller noe så tolker det som babyens kroppsdel
Det trodde jeg og! Sånn «styrer» magen min på veldig ofte når jeg ligger og lillegutt er våken inni der [emoji848]
Hahah, akkurat sånn ser magen min ut også når jeg har kynner. Ser virkelig ikke klokt ut
Jeg får ofte kynnere nå som jeg tror utløses av at han romsterer noe voldsomt rundt inni der, og da er det jo livmoren som strammer seg rundt han i den stillingen han ligger i akkurat da. Også forblir magen i den fasongen til kynneren går over, da blir den litt rundere igjen
Hahah, akkurat sånn ser magen min ut også når jeg har kynner. Ser virkelig ikke klokt ut
Jeg får ofte kynnere nå som jeg tror utløses av at han romsterer noe voldsomt rundt inni der, og da er det jo livmoren som strammer seg rundt han i den stillingen han ligger i akkurat da. Også forblir magen i den fasongen til kynneren går over, da blir den litt rundere igjen
Nam nam NAM! Prøvde den nye nugattien i dag. Den var kjempegod smakte som smash, så den anbefales videre
Vel ja nå vet jeg om enda en ting jeg liker og kan få cravings på haha.Høres skummelt ut [emoji85]
Nam nam NAM! Prøvde den nye nugattien i dag. Den var kjempegod smakte som smash, så den anbefales videre
Herregud så kaldt det er for tiden dere [emoji33] og her i Vestfold er det skikkelig sterk vind også [emoji45] så følt temperatur blir iallefall 15-20 minus. Kanskje de små marsboerne våre skjønner at det er iskaldt ute, og derfor klamrer seg godt fast i den varme lune varmebasseng verden istedefor å komme ut [emoji6]?
Vi har også kjøpt den, så en dag snart skal den smakes[emoji3] Smash er fav.sjokoladen minNam nam NAM! Prøvde den nye nugattien i dag. Den var kjempegod smakte som smash, så den anbefales videre
Så bra bekkenet er bedre[emoji2] rastløshet er ofte vanlig rett før... Sist gikk jeg hvertfall 2km tur med ødelagt bekken dagen før [emoji28] [emoji23]Vis vedlegget 246467
Bekkenet mitt har blitt så mye bedre nå på slutten[emoji50], så energien har gått opp. Og i dag ble jeg rastløs or ville gå tur. Men det er iskaldt og vind [emoji58]. Løsningen ble samboerens snømåke dress og ellers kle seg som bankraner [emoji23] haha så ikke ut [emoji33] men det var godt å stekke på bena da [emoji56]
Nei blir nok ikke noe baby her i dag iallefall [emoji1405]
Så bra bekkenet er bedre[emoji2] rastløshet er ofte vanlig rett før... Sist gikk jeg hvertfall 2km tur med ødelagt bekken dagen før [emoji28] [emoji23]