Skravletråden for mars-gjengen

Er det masrier når magen blir slik? [emoji33] Jeg trodde det bare var baby som beveget på seg jeg? [emoji28]

Det trodde jeg og! Sånn «styrer» magen min på veldig ofte når jeg ligger og lillegutt er våken inni der [emoji848]

Last edited:
Uke 40 i morgen... Og blir så sliten av disse maseriene/kynnerne, hele magen blir jo deformert til en slags halvflat ballong (ikke min mage, men ca. sånn). Drømte i natt at jeg hadde ordentlige rier, men da jeg våknet, nada. Jaja.

Hahah, akkurat sånn ser magen min ut også når jeg har kynner. Ser virkelig ikke klokt ut:wacky:

Lurer på det samme :woot: jeg opplever det innimellom, men det gjør ikke vondt eller noe så tolker det som babyens kroppsdel
Det trodde jeg og! Sånn «styrer» magen min på veldig ofte når jeg ligger og lillegutt er våken inni der [emoji848]

Jeg får ofte kynnere nå som jeg tror utløses av at han romsterer noe voldsomt rundt inni der, og da er det jo livmoren som strammer seg rundt han i den stillingen han ligger i akkurat da. Også forblir magen i den fasongen til kynneren går over, da blir den litt rundere igjen;)

Hahah, akkurat sånn ser magen min ut også når jeg har kynner. Ser virkelig ikke klokt ut:wacky:

Jeg får ofte kynnere nå som jeg tror utløses av at han romsterer noe voldsomt rundt inni der, og da er det jo livmoren som strammer seg rundt han i den stillingen han ligger i akkurat da. Også forblir magen i den fasongen til kynneren går over, da blir den litt rundere igjen;)

Der forklarte en hel del for meg!! Ikke lett å vite alt som førstegangs [emoji23]

Hadde ctg i dag, og det ble da registrert kynnere samtidig med aktivitet flere runder (uten at jeg kjente kynnerne selv uten å ta på magen)

Nam nam NAM! Prøvde den nye nugattien i dag. Den var kjempegod :) smakte som smash, så den anbefales videre

Den høres farlig god ut! Men, jeg må vel vente med å smake til en stund etter fødsel pga sv. diabetesen :wtf::wacky:

Idag er nok eneste dagen jeg tenker det er litt "dumt" om fødselen starter inatt, for her er det snøstorm og her i Danmark er de ikke så gode på å måke[emoji23]så dette er jo "ekstrem vær" her nede! Men om baby vil bli februarbarn må det skje noe snart[emoji23]

Tømte et skap og ryddet i papirer. Fant igjen papirene fra svangerskapet og fødselen til 6 åringen. [emoji173] gråt noen tårer når det stod om at min lille baby måtte stimuleres og bagges i to minutter. [emoji173]

Herregud så kaldt det er for tiden dere [emoji33] og her i Vestfold er det skikkelig sterk vind også [emoji45] så følt temperatur blir iallefall 15-20 minus. Kanskje de små marsboerne våre skjønner at det er iskaldt ute, og derfor klamrer seg godt fast i den varme lune varmebasseng verden istedefor å komme ut [emoji6]?

Herregud så kaldt det er for tiden dere [emoji33] og her i Vestfold er det skikkelig sterk vind også [emoji45] så følt temperatur blir iallefall 15-20 minus. Kanskje de små marsboerne våre skjønner at det er iskaldt ute, og derfor klamrer seg godt fast i den varme lune varmebasseng verden istedefor å komme ut [emoji6]?

Her er det følt temperatur på -24 og jeg klarer ikke å få fyr i peisen!

IMG_6057.JPG
Bekkenet mitt har blitt så mye bedre nå på slutten[emoji50], så energien har gått opp. Og i dag ble jeg rastløs or ville gå tur. Men det er iskaldt og vind [emoji58]. Løsningen ble samboerens snømåke dress og ellers kle seg som bankraner [emoji23] haha så ikke ut [emoji33] men det var godt å stekke på bena da [emoji56]
Nei blir nok ikke noe baby her i dag iallefall [emoji1405]

Vis vedlegget 246467
Bekkenet mitt har blitt så mye bedre nå på slutten[emoji50], så energien har gått opp. Og i dag ble jeg rastløs or ville gå tur. Men det er iskaldt og vind [emoji58]. Løsningen ble samboerens snømåke dress og ellers kle seg som bankraner [emoji23] haha så ikke ut [emoji33] men det var godt å stekke på bena da [emoji56]
Nei blir nok ikke noe baby her i dag iallefall [emoji1405]
Så bra bekkenet er bedre[emoji2] rastløshet er ofte vanlig rett før... Sist gikk jeg hvertfall 2km tur med ødelagt bekken dagen før [emoji28] [emoji23]

Så bra bekkenet er bedre[emoji2] rastløshet er ofte vanlig rett før... Sist gikk jeg hvertfall 2km tur med ødelagt bekken dagen før [emoji28] [emoji23]

Det er jo lov å håpe at babyen pønsker på noe [emoji56][emoji1405]. Men tror han lille her har altfor god tid. Uansett når han kommer er jeg klar [emoji1]

I dag måtte jeg på jobb for å snakke med vikaren som overtar for meg. Kommer til å savne jobb og alle de flotte menneskene jeg jobber med[emoji173]️ men formen har vært helt på bånn etterpå, så merker at det er helt rett at legen sykemeldte meg 100% sist uke. Trenger den lille energien jeg har til sønnen, og litt husarbeid innimellom. Og ikke minst, få klart alt til baby! Har i hvert fall begynt. Tenker å prøve å få pakket fødebagen ila uken [emoji4]

Nå er det mars dere. Dette er måneden babyene våre skal ut [emoji1]. Jeg har termin på mandag, så vet min tid som ruger nermer seg slutten. Jeg tenker at det blir rart å ikke ha denne magen [emoji55] blir nok merkelig at den blir liten igjen, ingen spark, ingen liv, man kan gå normalt igjen [emoji848]. Gevinsten er jo at den som laget magen er ute og starter på sitt lange liv [emoji173]️ men, jeg blir nok å savne magen og liv og røre inni kroppen [emoji4]

Jeg gleder meg til kroppen kommer tilbake til mer normalnivå! Vi har så lite bad at jeg nesten ikke fikk plass i dusjen nå siste ukene... blir godt å kunne ta på seg sko ordentlig, og kunne gå ut av sengen uten at bekkenet revner :) og så bli kjent med premien da!

Back
Topp