Skravletråden for mars-gjengen

Ååh så koselig:love017, det begynner å fylles opp med små babyer på fødelisten her :happy093
Missunner dem. Og morsom tilfeldighet, nesten bare guttebabyer som kommer nå først:Heartblue ;)

I skikkelig dritthumør i dag [emoji85] antar at det er hormonene [emoji102]

I går fikk jeg babyshower! [emoji173][emoji173] med min nærmeste familie og venninner. Jeg hadde egentlig skjønt at det ble i går. Men de klarte å overraske meg med 3 ting. 6 åringen min kom hjem tidligere fra ferie for å være med, min svigerinne som bor laaangt unna kom OG bestevenninnen min hadde kommet helt fra Vestlandet til Østlandet for å bli med på dette [emoji7][emoji173]
Så mange flotte gaver og overraskelser [emoji173] er så takknemlig!

Åh jeg er så irritert..! Må bare lufte meg litt. Mannen tok med seg vår datter til hennea kusine i helgen selv om han visste at kusinen var syk. Nå er han blitt syk, og jeg hadde termin i dag. Med en fødsel som kan skje når som helst så passer det veldig dårlig at han ligger slått ut i sengen.

En ting er å bli syk, men han nærmest ba om det ved å dra til noen som er syke, så jeg er bare skikkelig irritert nå ☹️[emoji24]

Åh jeg er så irritert..! Må bare lufte meg litt. Mannen tok med seg vår datter til hennea kusine i helgen selv om han visste at kusinen var syk. Nå er han blitt syk, og jeg hadde termin i dag. Med en fødsel som kan skje når som helst så passer det veldig dårlig at han ligger slått ut i sengen.

En ting er å bli syk, men han nærmest ba om det ved å dra til noen som er syke, så jeg er bare skikkelig irritert nå ☹️[emoji24]

Så utrolig kjedelig! :(

Åh, skjønner godt frustrasjonen! Har sjøl en sjuk 2 åring hjemme om dagen, som ikke blir bedre :( Sjukdom nå passer bare så utrolig dårlig, får ikke akkurat spart krefter til fødsel.. Håper bare lillebror lar vente på seg til storebror blir helt frisk! Er 38 uker i dag, så har sannsynligvis tid igjen jeg da. Håper mannen din blir fort frisk!

Dårlig gjort. Her begynner sambo å snufse litt. Men det er bare for de å ta seg sammen. Forkjølelse (manneinfluensa) eller influensa er ingen ting i forhold til fødsel. Bare håper vi ikke blir syk. Det må være dritt. Vi trenger all den styrken vi kan få. Både til fødsel og barseltid

I dag er en «skummel» dag. Det e den store årsmøte på jobben til samboer, så han er altså 3-4 timer unna (kommmer ann på trafikken) :eek: og er ikke hjemme før i 19-20 tiden. Jeg
er 2 dager overtid, så er litt nervøs ja :oops: . Men ingen tegn på fødsel på, så satse på at det går bra :D
For å roe nervøsiteten gjorde jeg noe jeg har tenkt på lenge: bestilt meg gravid spabehandling på farris bad:happy093 så stiv og støl man er nå på slutten blir det nok deilig :love017. Og etterpå kan man bruke basseng og varmtvann om man vil :angelic: så gleder meg.

Noen av dere som har vært til spabehandling eller massasje som gravid :)? Hva slags planer har dere for dagen ?

Last edited:
I dag er en «skummel» dag. Det e den store årsmøte på jobben til samboer, så han er altså 3-4 timer unna (kommmer ann på trafikken) :eek: og er ikke hjemme før i 19-20 tiden. Jeg
er 2 dager overtid, så er litt nervøs ja :oops: . Men ingen tegn på fødsel på, så satse på at det går bra :D
For å roe nervøsiteten gjorde jeg noe jeg har tenkt på lenge: bestilt meg gravid spabehandling på farris bad:happy093 så stiv og støl man er nå på slutten blir det nok deilig :love017. Og etterpå kan man bruke basseng og varmtvann om man vil :angelic: så gleder meg.

Noen av dere som har vært til spabehandling eller massasje som gravid :)? Hva slags planer har dere for dagen ?

Jeg har ikke vært til noe behandling som gravid før annet enn farging av vipper og bryn. Synes det er forferdelig å ligge på en sånn benk med vena cava syndrom og alt annet man plages med. Deilig hvis det funker, da!

Og som førstegangs, så skal det nok litt til at mannen ikke rekker frem selv med såpass reisevei :)

Her er planen elektriker på besøk (han er her nå), og så ingenting før jeg håper å få trent i ettermiddag. Bare videre pakking av fødebag og forhåpentligvis litt smårydding hjemme hvis jeg orker.

Er på 5. dagen med sjukt barn hjemme, og kjenner nå at jeg begynner å bli passe forsynt! :eek: Formen hans er stigende merker jeg (som jo er bra), men det betyr bare meer energi på han og miiindre energi på meg :dead: I morgen har han i tillegg fri fra barnehagen..... Er ordentlig sliten nå, og bekkenet er skikkelig vondt - for jeg var så lur å vaska gulvet før i dag ( trudde jeg hadde bra med energi, det gikk over). 38+1 i dag, så fremdeles en stund til termin, men har liksom følelsen av at ting vil skje før det. Har hatt noen vonde kynnere/modningsrier hver dag i noen dager nå.. Kunne trengt litt mer hvile før det braker løs! Puh - godt å få blåst ut litt :wacky:

Er det noen flere her som ikke får sett jordmødrene sesong 1? Sesong 2 går fint, men sesong en står det at det er noe feil når jeg prøver å spille av.

I kveld starter ny sesong av fødeavdelingen :) hvem her tenkt å se? Jeg skal :) så søt serie

Tenkte jeg skulle sette på episoden ganske snart, lille legges nå (og jeg holder nok ikke lenge jeg heller, men en episode skal jeg nok klare)

Oh Yes [emoji16][emoji1305]eneste dagen i uka jeg gjør krav på tv’n [emoji23]

Det skjønner jeg godt :) må jo se :angelic:. I dag har faktisk samboer sagt at han vil se med meg for en gang skyld, siden han snart skal igjennom det selv med meg:laughing002

Back
Topp