Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I skikkelig dritthumør i dag [emoji85] antar at det er hormonene [emoji102]
Åh jeg er så irritert..! Må bare lufte meg litt. Mannen tok med seg vår datter til hennea kusine i helgen selv om han visste at kusinen var syk. Nå er han blitt syk, og jeg hadde termin i dag. Med en fødsel som kan skje når som helst så passer det veldig dårlig at han ligger slått ut i sengen.
En ting er å bli syk, men han nærmest ba om det ved å dra til noen som er syke, så jeg er bare skikkelig irritert nå [emoji24]
Åh, skjønner godt frustrasjonen! Har sjøl en sjuk 2 åring hjemme om dagen, som ikke blir bedre Sjukdom nå passer bare så utrolig dårlig, får ikke akkurat spart krefter til fødsel.. Håper bare lillebror lar vente på seg til storebror blir helt frisk! Er 38 uker i dag, så har sannsynligvis tid igjen jeg da. Håper mannen din blir fort frisk!Åh jeg er så irritert..! Må bare lufte meg litt. Mannen tok med seg vår datter til hennea kusine i helgen selv om han visste at kusinen var syk. Nå er han blitt syk, og jeg hadde termin i dag. Med en fødsel som kan skje når som helst så passer det veldig dårlig at han ligger slått ut i sengen.
En ting er å bli syk, men han nærmest ba om det ved å dra til noen som er syke, så jeg er bare skikkelig irritert nå [emoji24]
Dårlig gjort. Her begynner sambo å snufse litt. Men det er bare for de å ta seg sammen. Forkjølelse (manneinfluensa) eller influensa er ingen ting i forhold til fødsel. Bare håper vi ikke blir syk. Det må være dritt. Vi trenger all den styrken vi kan få. Både til fødsel og barseltidÅh jeg er så irritert..! Må bare lufte meg litt. Mannen tok med seg vår datter til hennea kusine i helgen selv om han visste at kusinen var syk. Nå er han blitt syk, og jeg hadde termin i dag. Med en fødsel som kan skje når som helst så passer det veldig dårlig at han ligger slått ut i sengen.
I dag er en «skummel» dag. Det e den store årsmøte på jobben til samboer, så han er altså 3-4 timer unna (kommmer ann på trafikken) og er ikke hjemme før i 19-20 tiden. Jeg
er 2 dager overtid, så er litt nervøs ja . Men ingen tegn på fødsel på, så satse på at det går bra
For å roe nervøsiteten gjorde jeg noe jeg har tenkt på lenge: bestilt meg gravid spabehandling på farris bad så stiv og støl man er nå på slutten blir det nok deilig . Og etterpå kan man bruke basseng og varmtvann om man vil så gleder meg.
Noen av dere som har vært til spabehandling eller massasje som gravid ? Hva slags planer har dere for dagen ?
Jeg fikk settEr det noen flere her som ikke får sett jordmødrene sesong 1? Sesong 2 går fint, men sesong en står det at det er noe feil når jeg prøver å spille av.
I kveld starter ny sesong av fødeavdelingen hvem her tenkt å se? Jeg skal så søt serie
I kveld starter ny sesong av fødeavdelingen hvem her tenkt å se? Jeg skal så søt serie
Oh Yes [emoji16][emoji1305]eneste dagen i uka jeg gjør krav på tv’n [emoji23]
Veldig klar for ny sesong[emoji4][emoji1360] Lada opp de siste ukene med gamle episoder[emoji12][emoji85]
Hvor ser du gamle episoder? [emoji4]