Skravletråden for mars-gjengen

Kjenner at hver dag på overtid blir tyngre og tyngre.. Pusten blir liksom sakte men sikkert pumpa ut av meg :oops: Kan ikke skjønne at det må ta så fryktelig lang tid :(
 
Har svigerforeldrene på besøk i fem dager her. Ikke bare lett å dele på lille klumpen min kjenner jeg!

Slik hadde jeg det også med førstemann. Jeg innstiller meg på, og håper det blir litt bedre denne gangen. Foreldrene mine er her i påske for å hjelpe oss, så håper hun kommer nå så de får vært litt med henne før de må dra igjen ! Jeg har planer om å klare å låne henne bort litt så jeg får hvile litt etter fødselen.
 
Kjenner at hver dag på overtid blir tyngre og tyngre.. Pusten blir liksom sakte men sikkert pumpa ut av meg :oops: Kan ikke skjønne at det må ta så fryktelig lang tid :(
«overtid depresjon» er et kjent fenomen :( gikk 13 dager over og riene ga aldri noe mer åpning enn 3 cm så endte med keisersnitt. Kroppen spilte virkelig ikke på lag i å få ungen ut. Så du har min dypeste medfølelse :Heartbigred hold ut, snart kommer baby :love017
 
Har svigerforeldrene på besøk i fem dager her. Ikke bare lett å dele på lille klumpen min kjenner jeg!

Oi hørtes slitsomt ut. Jeg avvegret nettopp at min litt vel overivrige mor bestilte seg flybilletter hit til bursdagen min 5 april :nailbiting: det hadde vært tungt med langbesøk så tidlig
 
Flere som har prøvd å være sosial etter fødsel :)? Nå er jeg på en liten pust i bakken i ammebovbla. Vi er å griller pølser hos noen venner. Lillegutt er med å ligger i ulldress, lammeskinn og vognpose i vogna si, og det går bra så langt :) skjekker han hver 5 min at kinnene ikke er kalde eller noe. Er plussgrader ute.
Vi skal ikke være så lenge, men var godt å komme seg ut en liten tur :D
 
Har svigerforeldrene på besøk i fem dager her. Ikke bare lett å dele på lille klumpen min kjenner jeg!

Godt å høre at det er flere som har det sånn. Jeg ble litt overrasket over hvor tøft det var å skulle dele på lillegutt. Kan ikke huske jeg var sånn med de andre to, men i følge søsteren min hadde jeg tendensen da også[emoji85] Det begynner heldigvis å slippe _litt_ nå, etter to uker.
 
Godt å høre at det er flere som har det sånn. Jeg ble litt overrasket over hvor tøft det var å skulle dele på lillegutt. Kan ikke huske jeg var sånn med de andre to, men i følge søsteren min hadde jeg tendensen da også[emoji85] Det begynner heldigvis å slippe _litt_ nå, etter to uker.
Jeg husker jeg var slik sist også, men håpet jeg skulle slippe det denne gangen. Er så slitsomt!
 
Oi hørtes slitsomt ut. Jeg avvegret nettopp at min litt vel overivrige mor bestilte seg flybilletter hit til bursdagen min 5 april :nailbiting: det hadde vært tungt med langbesøk så tidlig
Ja det er ikke bare lett! Nå er han fire uker, hadde ikke vært aktuelt før!
 
Flere som har prøvd å være sosial etter fødsel :)? Nå er jeg på en liten pust i bakken i ammebovbla. Vi er å griller pølser hos noen venner. Lillegutt er med å ligger i ulldress, lammeskinn og vognpose i vogna si, og det går bra så langt :) skjekker han hver 5 min at kinnene ikke er kalde eller noe. Er plussgrader ute.
Vi skal ikke være så lenge, men var godt å komme seg ut en liten tur :D
Jeg var ikke ute av huset før han var over to uker. Fikk besøk, men ønsket ikke å gå på besøk da jeg ville beholde den «boblen» vi var i de første ukene før hverdagen slår inn igjen
 
Flere som har prøvd å være sosial etter fødsel :)? Nå er jeg på en liten pust i bakken i ammebovbla. Vi er å griller pølser hos noen venner. Lillegutt er med å ligger i ulldress, lammeskinn og vognpose i vogna si, og det går bra så langt :) skjekker han hver 5 min at kinnene ikke er kalde eller noe. Er plussgrader ute.
Vi skal ikke være så lenge, men var godt å komme seg ut en liten tur :D

Jeg tenker du trygt skal nyte turen ☺ jeg har selv vært ute på noen turer og kjent at det er veldig godt å være litt sosial!
 
Jeg må le litt av babyen min :knegg: han VET når jeg skal spise. Og gjett hvem som skal spise akkurat når jeg har tenkt? Jo nemmelig han :eek:. Og har han tid tim å vente? Nei :laughing002 . Spesielt om det det er varmmat jeg skal spise... så da prioriteres han mens jeg er sulten eller at maten bli kald.
 
Jeg må le litt av babyen min :knegg: han VET når jeg skal spise. Og gjett hvem som skal spise akkurat når jeg har tenkt? Jo nemmelig han :eek:. Og har han tid tim å vente? Nei :laughing002 . Spesielt om det det er varmmat jeg skal spise... så da prioriteres han mens jeg er sulten eller at maten bli kald.
Jeg legger gulpekluten over han og spiser samtidig, spørs hva det er til middag da [emoji4]
 
Føler at baby er på puppen hele tiden jeg [emoji17] kjenner jeg føler meg litt utslitt. Hjelper ikke at han er tett i nesa heller
 
Føler at baby er på puppen hele tiden jeg [emoji17] kjenner jeg føler meg litt utslitt. Hjelper ikke at han er tett i nesa heller
Akkurat samme her. Lurer på om hun hadde økedøgn i går, for hun ville ikke annet enn i ligge til puppen...
 
Jeg må le litt av babyen min :knegg: han VET når jeg skal spise. Og gjett hvem som skal spise akkurat når jeg har tenkt? Jo nemmelig han :eek:. Og har han tid tim å vente? Nei :laughing002 . Spesielt om det det er varmmat jeg skal spise... så da prioriteres han mens jeg er sulten eller at maten bli kald.
Det er utrolig hvordan dette slår til i 9 av 10 tilfeller hos babyer. Tror vi mammaer bare kan gi opp varm middag den første tiden! :D
 
Back
Topp