Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger i lyskasse for behandling av gulsott helt jævlig
Ligger i lyskasse for behandling av gulsott helt jævlig
Klem og medfølelse til deg. Måtte gjennom det samme sist, det gjør skikkelig vondt i mammahjertet.Ligger i lyskasse for behandling av gulsott helt jævlig
Jeg amma konstant når kommende storebror var baby! Han brukte også en time på å bli ferdig, og blei sulten igjen etter 1,5-2 timer i starten Slitsomme tider de første månedene, veldig spent på hvordan det blir denne gangen!Amming om natten er tidkrevende spesielt når baby liker å ligge minst en time å suge, og skal spise hver 3 time for å ta inn tapt vekt
Føler jeg sitter med puppene ute hele tida i tilegg er han avogtil vanskelig å få festa, kaver masse og blir sint. Må jobbe med han for p få han til å ta grep
Flere som føler de ammer «hele tiden?»
Amming om natten er tidkrevende spesielt når baby liker å ligge minst en time å suge, og skal spise hver 3 time for å ta inn tapt vekt
Føler jeg sitter med puppene ute hele tida i tilegg er han avogtil vanskelig å få festa, kaver masse og blir sint. Må jobbe med han for p få han til å ta grep
Her kaves det en del ved amming, spesielt på natta, så da blir det en del søl i tillegg til at det tar tid.
Natten går forsåvidt greit. Men på dagtid er de ikke mye pakket inn. Kun når vi kjører storesøster og storebror til og fra bhg. Eller når vi må på butikken. Han har et stort sugebehov men vil ikke ha smokk, eller tott.Amming om natten er tidkrevende spesielt når baby liker å ligge minst en time å suge, og skal spise hver 3 time for å ta inn tapt vekt
Amming om natten er tidkrevende spesielt når baby liker å ligge minst en time å suge, og skal spise hver 3 time for å ta inn tapt vekt
Begynner nesten å lure om jeg må vekkes lillemann om natten [emoji53] han er 13 dager gammel og sov fra 02.00 - 08.30 i dag [emoji44] minus 1t pga sommertid da, men likevel 5t og 30min [emoji87]
Begynner nesten å lure om jeg må vekkes lillemann om natten [emoji53] han er 13 dager gammel og sov fra 02.00 - 08.30 i dag [emoji44] minus 1t pga sommertid da, men likevel 5t og 30min [emoji87]
Legger han fint på seg? Da tror jeg at jeg hadde nytt søvnen! [emoji3] Har hørt om flere babyer som sover rundt fra helt tidlig av, og det må jo være himmelsk for de foreldrene det gjelder! Her var det stikk motsatt sist. Håper på mer søvn denne gangen[emoji28]
Storesøster her var sånn [emoji4] begynte å sove 8 timer i strekk da hun var ganske lita. Spiste til gjengjeld masse på kveldstid da. Vi vekket henne ikke [emoji4] men du må nesten vurdere det ut ifra om han går opp nok i vekt og at det ikke blir for vondt for deg med tanke på brystspreng.
Har bare 30g til å nå sin fødselsvekt. Men han ble tatt med ks i uke 37, derfor litt usikker [emoji53]
Ja, er himmelsk følelse å sove lenge [emoji4] storebror var slik å men han var mye større og kom i uke 39+3. Så får se det an [emoji4]
Ja, får se det an. Kan prøve litt og evt dra på helsestasjonen for å veie før det blir påskestengt [emoji4] brystspreng er ingen problem, tett melkegang var verre [emoji21]
Jeg spurte om det da vi var på helsestasjonen på fredag. Hun mente i alle fall at vi ikke trengte å vekke så lenge han la på seg som han skulle og ellers virket tilfreds. Nå spiser mini her mer på natta enn om dagen da, så jeg har vekt ham noen ganger på dagtid, slik at vi ikke ender opp med at han må ta igjen måltider på natta.
Men da lar jeg han få sove på natten [emoji4]
Vekker han har etter 3t fra sist amming på dagtid [emoji4] ellers søv han bare [emoji4]
Sant [emoji4]Jeg ville heller ikke vekket, 5.5 t er ikke så «ille», og tenker at søvn ikke er det verste for melkeproduksjon heller