Skravletråden for mars-gjengen

Nå har jeg vaska både hus og bil innvendig.. ikke mye hjelp å få her i huset, så nå synes jeg at jeg fortjener at det begynner å skje noe her snart :wtf:

Jeg er i morgen 39 uker på vei og såååå lei. Orker ikke lenger å gå noe særlig og det gjør sykt vondt i rygg og hofter å sove. Kom ut!

Fått kjøpt vogn og madrass til senga i dag [emoji16][emoji170] godt å bli ferdig med det[emoji16][emoji1305]

Alltid like spennende å legge seg, skal tro om noe skjer i natt [emoji28] Men nå i kveld føles det som jeg har gitt opp [emoji85][emoji23] Tror ikke jeg får noen baby jeg [emoji23][emoji23]

37+0 i dag, og masse kynnere i går (til meg å være), men drev å dro han på 1,5 inn og ut av bil, og fikk kynner hver gang jeg satte meg bak rattet etter å buksert lille inn i setet sitt.

Alltid like spennende å legge seg, skal tro om noe skjer i natt [emoji28] Men nå i kveld føles det som jeg har gitt opp [emoji85][emoji23] Tror ikke jeg får noen baby jeg [emoji23][emoji23]

Kjenner følelsen[emoji6] Er så spent hver kveld, og legger seg med forhåpninger om at man våkner av at noe skjer, men neida....[emoji6] Vi får fortsette å vente i spenning[emoji4]

Jeg gleder meg til jeg legger meg med forventninger! [emoji28] Det er minst 2 uker til før det skjer. Håper hun kommer litt før, men førstemann kom på overtid så er redd jeg går like lenge denne gangen. I så fall kan det bli april før hun kommer..

Det er så rart å ikke vite når det starter... blir jo helt gal av å vente! Det moderne samfunn er ikke tilpasset sånne situasjoner altså...

Back
Topp