Skravletråden for mars-gjengen

Har termin 11. mars, men siden jeg har to jenter i magen, blir jeg visst igangsatt i morgen. Da er jeg 36+5.. skrekkblandet fryd merker jeg, at til helga er jeg ikke 1 barnsmor men 3 barnsmor!!
Lykke til [emoji4]

Litt misunnelig [emoji13] Har også termin 11. Og er veldig klar for å møte min lille [emoji4]

Tusen takk alle[emoji5] Liten update; 3 modningspiller er tatt, klyx og en haug med ctg målinger. Har litt tak/rier men ikke noe å hoppe i taket av, 2 cm åpning kl 17 så er spent hva som skjer videre i natt. Hadde håpa det skulle gå fortere denne gangen

Tusen takk alle[emoji5] Liten update; 3 modningspiller er tatt, klyx og en haug med ctg målinger. Har litt tak/rier men ikke noe å hoppe i taket av, 2 cm åpning kl 17 så er spent hva som skjer videre i natt. Hadde håpa det skulle gå fortere denne gangen

Håper de får fart på seg snart, eventuelt at du får sove litt før de kommer i morgen tidlig!

Lykke til!!! [emoji173]️ Satser på det skyter fart snart [emoji6]

Veldig virkelig at det nærmer seg når flere begynner å bli klar for fødsel, har fått og er i fødsel! Tenk at nå er vi midt i februar! Bare to uker til vår måned! [emoji4]

Hvordan går det med deg?[emoji56]

Har 2åringen hjemme en dag i uka, kjenner virkelig at det begynner å bli passe slitsomt, spesielt nå som det nærmer seg slutten :wideyed: Et stykk aktiv 2 åring ja, med mye fart og mye lyd! o_O:rolleyes:

Note to self: skjekk spillelista til baby uroen FØR man kjøpe hvem hadde trodd en baby uro viste sæ å spille mozart, vivaldi, Bach, fjeld, tchaikovsky, chopin, schumann og elgar ?
reine konserten :eek: han blir vel pianist om man behold den.... skjønner pluserlig hvorfor den var på salg :laughing002

Har noen en baby uro med vanlig babymusikk å anbefale :)?

9C4FDEE0-F915-4A9A-9BB5-C281DC970579.jpeg
Synderen. Så uskyldig ut, men full orkester

Har 2åringen hjemme en dag i uka, kjenner virkelig at det begynner å bli passe slitsomt, spesielt nå som det nærmer seg slutten :wideyed: Et stykk aktiv 2 åring ja, med mye fart og mye lyd! o_O:rolleyes:
Prøv en aktiv 1 åring hver dag. Skal love det er tungt.

Da kan jeg anbefale barnehage ;)
Han hadde ikke rett på plass siden han var født i desember. Og når det egentlig var flere søkere enn ledige plasser som hadde rett på plass, ble det ikke plass på han fra 1.1. Men har fått plass fra 1. Mars så får vi se hva som kommer først bhg start eller baby.

Jeg har endelig husket på å be om terminbekreftelde til foreldrepengesøknaden min, så nå skal jeg få søkt... Skal den ettersendes eller scannes og vedlegges søknaden? Er det noe annet jeg må ha klart når jeg søker annet enn oppstartsdato, % og fordeling mor/far?

Han hadde ikke rett på plass siden han var født i desember. Og når det egentlig var flere søkere enn ledige plasser som hadde rett på plass, ble det ikke plass på han fra 1.1. Men har fått plass fra 1. Mars så får vi se hva som kommer først bhg start eller baby.
Godt at barnehageplassen er på plass før termin hvertfall da :)

Jeg har endelig husket på å be om terminbekreftelde til foreldrepengesøknaden min, så nå skal jeg få søkt... Skal den ettersendes eller scannes og vedlegges søknaden? Er det noe annet jeg må ha klart når jeg søker annet enn oppstartsdato, % og fordeling mor/far?
Det enkleste er å legge den med som vedlegg når du fyller ut søknaden, ellers kan du ettersende deb innen 14 dager. Du trenger også bekreftelse på lønn og evt. ferie fra arb.giver. Du kan krysse av for at arb.giver sender inn det.

I dag klarte jeg å skli på Isen! Heldigvis falt jeg ikke, men jeg fikk kjempe vondt mellom beina som skled fra hverandre. Har store problemer med å gå etterpå.. Må faktisk låne krykker til å bruke i morgen på jobb. Heldigvis ikke lang dag på jobb i morgen!

Back
Topp