Lykke til minimoni [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til [emoji4]Har termin 11. mars, men siden jeg har to jenter i magen, blir jeg visst igangsatt i morgen. Da er jeg 36+5.. skrekkblandet fryd merker jeg, at til helga er jeg ikke 1 barnsmor men 3 barnsmor!!
Tusen takk alle[emoji5] Liten update; 3 modningspiller er tatt, klyx og en haug med ctg målinger. Har litt tak/rier men ikke noe å hoppe i taket av, 2 cm åpning kl 17 så er spent hva som skjer videre i natt. Hadde håpa det skulle gå fortere denne gangen
Tusen takk alle[emoji5] Liten update; 3 modningspiller er tatt, klyx og en haug med ctg målinger. Har litt tak/rier men ikke noe å hoppe i taket av, 2 cm åpning kl 17 så er spent hva som skjer videre i natt. Hadde håpa det skulle gå fortere denne gangen
Min 2 åring er hjemme 3 dager i uka, begynner å bli passe slitsomt å henge med i svingene [emoji28]Har 2åringen hjemme en dag i uka, kjenner virkelig at det begynner å bli passe slitsomt, spesielt nå som det nærmer seg slutten Et stykk aktiv 2 åring ja, med mye fart og mye lyd!
Min 2 åring er hjemme 3 dager i uka, begynner å bli passe slitsomt å henge med i svingene [emoji28]
Åh, det hørtes slitsomt ut All ære til deg!Min 2 åring er hjemme 3 dager i uka, begynner å bli passe slitsomt å henge med i svingene [emoji28]
Prøv en aktiv 1 åring hver dag. Skal love det er tungt.Har 2åringen hjemme en dag i uka, kjenner virkelig at det begynner å bli passe slitsomt, spesielt nå som det nærmer seg slutten Et stykk aktiv 2 åring ja, med mye fart og mye lyd!
Da kan jeg anbefale barnehagePrøv en aktiv 1 åring hver dag. Skal love det er tungt.
Han hadde ikke rett på plass siden han var født i desember. Og når det egentlig var flere søkere enn ledige plasser som hadde rett på plass, ble det ikke plass på han fra 1.1. Men har fått plass fra 1. Mars så får vi se hva som kommer først bhg start eller baby.Da kan jeg anbefale barnehage
Godt at barnehageplassen er på plass før termin hvertfall daHan hadde ikke rett på plass siden han var født i desember. Og når det egentlig var flere søkere enn ledige plasser som hadde rett på plass, ble det ikke plass på han fra 1.1. Men har fått plass fra 1. Mars så får vi se hva som kommer først bhg start eller baby.
Det enkleste er å legge den med som vedlegg når du fyller ut søknaden, ellers kan du ettersende deb innen 14 dager. Du trenger også bekreftelse på lønn og evt. ferie fra arb.giver. Du kan krysse av for at arb.giver sender inn det.Jeg har endelig husket på å be om terminbekreftelde til foreldrepengesøknaden min, så nå skal jeg få søkt... Skal den ettersendes eller scannes og vedlegges søknaden? Er det noe annet jeg må ha klart når jeg søker annet enn oppstartsdato, % og fordeling mor/far?