Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alle sier at baby absolutt hører forskjell på stemmer i magen, så ikke hør på din mann eller svigermor aicelaon. Du gjør helt rett i å snakke til babis
Enig med deg! Jeg merker stor forskjell på hvordan denne babyen er i magen og hvordan storesøster var. Man ser personlighet allerede nå [emoji6]Ja jeg sier til faren at når han sier slikt så blir baby definitivt mammagutt , og han som håper på en pappadalt hehe. Jeg prater masse med lillingen og stryker der han beveger seg, da blir han jo vant til meg. Oppfordrer far til å gjøre det samme, men både han og svigermor har mer «klinisk» forhold til ufødte barn desverre . Mener de ikke har beviste tanker ennå feks noe jeg er helt sikkert på at de har, babyer er unike vesen ofte når jeg klemmer med to fingre på magen, sparker babyen etter der jeg dytter så klart de er beviste selvom de lever i en hemmelig mageverden
Så den nå og er litt forundret over at jeg ikke ligger å sipper! Så fin film!!Kylie har født!! Fleire Kardashian-fans som er litt i ekstase? Den søte videoen [emoji177]
Har termin 11. mars, men siden jeg har to jenter i magen, blir jeg visst igangsatt i morgen. Da er jeg 36+5.. skrekkblandet fryd merker jeg, at til helga er jeg ikke 1 barnsmor men 3 barnsmor!!
Har termin 11. mars, men siden jeg har to jenter i magen, blir jeg visst igangsatt i morgen. Da er jeg 36+5.. skrekkblandet fryd merker jeg, at til helga er jeg ikke 1 barnsmor men 3 barnsmor!!
Jeg er så sinnsykt fysen på alt som er godt om dagen, får litt dårlig samvittighet overfor baby å spise usunt midt i uka! Da er det veldig godt å lese her inne at jeg ikke er aleine om det
Tusen takk [emoji173][emoji173]Lykke til! Dette kommer du til å klare kjempefint [emoji4] heier på deg [emoji173]️
Tusen takk[emoji173][emoji173]Lykke til med siste innspurt [emoji16][emoji171]