Nei, det er ikke så vanskeligHørtes vanskelig ut[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er ikke så vanskeligHørtes vanskelig ut[emoji28]
Masse regn i natt [emoji4][emoji4] et par netter til så kan vi få harva utgangen
Blæ neida har god peil på begrensingene mine![]()
Heldig du
Gikk fint, nå er jrg ferdig for denne gang
God morgen alle sammen
Snart jobb, så hjem å rydde hus for det trengs
HahaOisann. Skjønner jeg ikke har lov å klage på kl 7[emoji85]
Fint å hvite at det er flerIkke jeg heller
Søvndumping? [emoji23] Jeg sovner tvert av for mye sukker faktisk [emoji56][emoji23]Mmm guttungen sovna vist med en gang
Hva gjør man ikke for de små liksom? Har ett på mandag også. Har ett håp om det er litt bedre i det minste. Om ikke det er det, så er det ett år til neste uansett [emoji23]Det blir oss neste uke. Kan ikke si at jeg gleder meg, men vi må bare dra dit for lillemors skyld.
Kjempeflott [emoji1] Gikk på ebay og bestilte veske til da [emoji56][emoji39]så gøy. Flott premie også[emoji1360]
Det er jeg helt enig i. Og vi spretter ikke akkurat ut av sengen da heller. Men vi begynner å strekke på oss og prøve å våkne.
Turte ikke prøveTror jeg prøver i dag
Men får ikke til å laste inn bilder her fra mobilen
Og appen funker ikke heller
![]()
Det ble mye verre, men etter hvert ble det bedre. Nå murrer det bare. Tror det ligger i nakken egentlig, og da går det ikke over med det første![]()
Fryktelig kjedelig er det jo, skulle ønske vi flytta til der jeg er vokst opp, da kjenner jeg i det minste folk. Har gått i klassen med flere der liksom. Menmen. Jeg går nå i det minste og barna koser seg så. Så får heller mor se litt "lost" ut [emoji849]O
Kjipt når det er sånn
Hihi. Vant en lokal instagramkonkurranse. Så hurra ! Instaxkamera med 4 pakker film. Stas da [emoji1]
Tusen takk [emoji1][emoji1]Jippi, gratulerer så mye![emoji16]
Sommerfest på bhg
Må finne ut av kroppen min først
Jaaaaaa! Slår aldri feil heller [emoji85]Er jo så typisk[emoji23]
Mmm mange i på søvn mye å gjøre og kommentaren hennes var bare så fjern [emoji85]Haha, det var nok ikke lurt nei[emoji23]