Så utrolig mye fintBursdagsgaven til lille nevø er klar ❤ dvs mangler vel en lue til thermojakka
Vis vedlegget 262176
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig mye fintBursdagsgaven til lille nevø er klar ❤ dvs mangler vel en lue til thermojakka
Vis vedlegget 262176
Litt mye. Men overkommeligHørtes mye ut
Det blir sikkert bra men enn så lenge vet de ikke alt, de får opplæring i august (og foreldremøte 22. August. Det er tredje skoledag)Lykke til
Hihi [emoji1] Var nok bursdagen som gjorde det [emoji14] Stor jente blitt [emoji169]
Men så er det så herlig etter turen da [emoji4] Men ser den ja [emoji14] Det er hardt å komme i gang igjenJeg har ikke lyst til å gå ut på tur! Pga varmen har det nesten ikke blitt trening den siste måneden, og det merkes godt på formen og tiltakslysten!
Håper de blir fornøydSå mye flott [emoji4]
Satser på de liker detSå utrolig mye fint![]()
Jeg hadde hvertfall blitt. Kan ikke tenke noe annet for de heller egentlig [emoji4]Håper de blir fornøyd
De er i grunn ganske sp takknemlige så tror de vil bli gladeJeg hadde hvertfall blitt. Kan ikke tenke noe annet for de heller egentlig [emoji4]
Gratulerer13 år sammen med mannen i dag [emoji169]
Du er driftig!Hadde 4 timer med søvn i natt.
9,5 intense timer på jobb som krevde full konsentrasjon fra start til slutt.
Da og handle på vei og ble overfalt av masse kos fra barna når jeg kom hjem <3 <3
Må gjøre ferdig den kaken, skal bare slappe litt av først og kanskje ta av med skjorten ført og få på meg en litt mer fornuftig hjemme-topp

Ja. Huff. Ja dysj lindrer jo godt. Har pakket med brystpumpa i tilfelle.De gjør jo det, men søren det kan bli vondt til tider. Rimelig sikker på jeg gikk i dusjen og håndmelka på det verste. Ellers gråt jeg [emoji13]

Takk [emoji4][emoji4]Gratulerer![]()
Heldigvis for både pumper og dusj ja [emoji4]Ja. Huff. Ja dysj lindrer jo godt. Har pakket med brystpumpa i tilfelle.håndmelket litt for å få henne på, men ingenting nyttet idag. Minte om sånn det var rundt 3 mnd ca. Er utviklingstopp nå, på 6 mnd og så
![]()
Jeg har ikke lyst til å gå ut på tur! Pga varmen har det nesten ikke blitt trening den siste måneden, og det merkes godt på formen og tiltakslysten!
AmenHeldigvis for både pumper og dusj ja [emoji4]