***skravletråden for JUNI***

Hørtes mye ut
Litt mye. Men overkommelig

Guttungen har rett og slett tatt en lenger pause. Eller sluttet. På fotball. Derved ikke trening i dag og onsdag
Men korps i morgen blir det likevel.

I dag rakk vi biblioteket mellom middag og foreldremøte, ser ikke nye muligheter til det før neste mandag

(den lokale filialen er åpen 13-19 på mandager nemlig)

Det blir sikkert bra men enn så lenge vet de ikke alt, de får opplæring i august (og foreldremøte 22. August. Det er tredje skoledag)

Vel så interessant er hva de tenker etter 1-2 klasse. Å lære å lese er nå greit
Men de skal jo lære en del mer på skolen.

Jeg har ikke lyst til å gå ut på tur! Pga varmen har det nesten ikke blitt trening den siste måneden, og det merkes godt på formen og tiltakslysten!

Jeg har ikke lyst til å gå ut på tur! Pga varmen har det nesten ikke blitt trening den siste måneden, og det merkes godt på formen og tiltakslysten!
Men så er det så herlig etter turen da [emoji4] Men ser den ja [emoji14] Det er hardt å komme i gang igjen

Hadde 4 timer med søvn i natt.
9,5 intense timer på jobb som krevde full konsentrasjon fra start til slutt.
Da og handle på vei og ble overfalt av masse kos fra barna når jeg kom hjem <3 <3

Må gjøre ferdig den kaken, skal bare slappe litt av først og kanskje ta av med skjorten ført og få på meg en litt mer fornuftig hjemme-topp
Du er driftig! :Heartred

De gjør jo det, men søren det kan bli vondt til tider. Rimelig sikker på jeg gikk i dusjen og håndmelka på det verste. Ellers gråt jeg [emoji13]
Ja. Huff. Ja dysj lindrer jo godt. Har pakket med brystpumpa i tilfelle.:) håndmelket litt for å få henne på, men ingenting nyttet idag. Minte om sånn det var rundt 3 mnd ca. Er utviklingstopp nå, på 6 mnd og så:inpain:

Ja. Huff. Ja dysj lindrer jo godt. Har pakket med brystpumpa i tilfelle.:) håndmelket litt for å få henne på, men ingenting nyttet idag. Minte om sånn det var rundt 3 mnd ca. Er utviklingstopp nå, på 6 mnd og så:inpain:
Heldigvis for både pumper og dusj ja [emoji4]

Back
Topp