Det var en fin søndag i sin helhet.Hørtes ut som en flott start på søndagen[emoji1]
Lade batteriene til denne uken. Nødvendig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en fin søndag i sin helhet.Hørtes ut som en flott start på søndagen[emoji1]
Så braMinstemor besto svømmekurset selunge. Så da blir det opp til sel til høsten da [emoji111] Stolt unge og stolt mor.
Liker svømmetrenern. Opp med høytalern og starwars temasang, mens han delte ut medaljene og gratulerte hver enkelt av de [emoji1] Kjempestas.
Lykke tilPå plass på skolen for infomøte om ipad-skole.
Maraton å komme så langt. Hente. Lekser. Middag. Biblioteket. Og hit.
Ja merket det!Det får du gjøre imens ja [emoji14] Men som regel mer rolig i denne tiden. Her er det lekser nå og middagslaging nå Oj lenge å gå uten å amme da. Kan godt skjønne du kjenner det gitt [emoji317]
Takk!Det skal jeg gjøre ! Kose dere på babysvømming [emoji16]
Stemmer det. Lot henne sove, prøvde å amme (det nektet hun slik som hun har gjort i hele dag av en eller annen grunn...) gikk og handlet og så var vi på babysvømmingDet er såå typisk, men da var det nå hun trengte søvnen
Deilig egentligVar 14 g her også
Litr kaldt og surt med utedag i grunnDeilig egentlig
God kveld. Jeg er utslitt etter dagen som alenemor. Hunden hadde all mulighet til å bæsje på turene (vandt med 3 turer og bæsjer som regel hver gang.) Men gjorde ikke det. Babyen pleier amme va hver 2 time. Ammet kun morgen og kveld. Babyen pleier spise grøt og svisker og annet med stor iver. Spiste 3 skjeer.God kveld alle sammen
Utslitt etter en lang dag på jobb nå.
Har virkelig ikke lyst til å gjøre ferdig kaken til i morgen
Jo, men jeg tar det i istedenfor 30+Litr kaldt og surt med utedag i grunn
Hadde 4 timer med søvn i natt.God kveld. Jeg er utslitt etter dagen som alenemor. Hunden hadde all mulighet til å bæsje på turene (vandt med 3 turer og bæsjer som regel hver gang.) Men gjorde ikke det. Babyen pleier amme va hver 2 time. Ammet kun morgen og kveld. Babyen pleier spise grøt og svisker og annet med stor iver. Spiste 3 skjeer.
Babysvømming var kjekk men helsa mi er vond.. Så nå nyter jeg kvelden med sjokolade og TV.
Enig i detJo, men jeg tar det i istedenfor 30+
Takk [emoji1]Gratulerer
Hihi [emoji1] Var nok bursdagen som gjorde det [emoji14] Stor jente blitt [emoji169]Lillejenta krabbet bortover med tannkosten i ene hånden. Jeg sa til henne at vi skulle gå til sengs nå, så hun måtte slippe tannkosten. Da slapp hun tannkosten og krabbet bort til meg. Det er helt sikkert tilfeldig at hun gjorde det, hun er bare 1 år, men jeg er likevel skikkelig stolt
De gjør jo det, men søren det kan bli vondt til tider. Rimelig sikker på jeg gikk i dusjen og håndmelka på det verste. Ellers gråt jeg [emoji13]Ja merket det!
Huff ja. Fikk ikke ammer igjen før nå kl.19 men det gikk fint da,ingen klumper eller vondter. De regulerer det vel selv..
Så mye flott [emoji4]Bursdagsgaven til lille nevø er klar [emoji173] dvs mangler vel en lue til thermojakka
Vis vedlegget 262176