***skravletråden for JUNI***

Lillejenta krabbet bortover med tannkosten i ene hånden. Jeg sa til henne at vi skulle gå til sengs nå, så hun måtte slippe tannkosten. Da slapp hun tannkosten og krabbet bort til meg. Det er helt sikkert tilfeldig at hun gjorde det, hun er bare 1 år, men jeg er likevel skikkelig stolt :hilarious:
 
På plass på skolen for infomøte om ipad-skole.

Maraton å komme så langt. Hente. Lekser. Middag. Biblioteket. Og hit.
 
Minstemor besto svømmekurset selunge. Så da blir det opp til sel til høsten da [emoji111] Stolt unge og stolt mor.

Liker svømmetrenern. Opp med høytalern og starwars temasang, mens han delte ut medaljene og gratulerte hver enkelt av de [emoji1] Kjempestas.
Så bra
 
Det får du gjøre imens ja [emoji14] Men som regel mer rolig i denne tiden. Her er det lekser nå og middagslaging nå :) Oj lenge å gå uten å amme da. Kan godt skjønne du kjenner det gitt [emoji317]
Ja merket det!
Huff ja. Fikk ikke ammer igjen før nå kl.19 :( men det gikk fint da,ingen klumper eller vondter. De regulerer det vel selv..
 
Det er såå typisk, men da var det nå hun trengte søvnen ;)
Stemmer det. Lot henne sove, prøvde å amme (det nektet hun slik som hun har gjort i hele dag av en eller annen grunn...) gikk og handlet og så var vi på babysvømming:)
 
God kveld alle sammen
Utslitt etter en lang dag på jobb nå.
Har virkelig ikke lyst til å gjøre ferdig kaken til i morgen
 
God kveld alle sammen
Utslitt etter en lang dag på jobb nå.
Har virkelig ikke lyst til å gjøre ferdig kaken til i morgen
God kveld. Jeg er utslitt etter dagen som alenemor. Hunden hadde all mulighet til å bæsje på turene (vandt med 3 turer og bæsjer som regel hver gang.) Men gjorde ikke det. Babyen pleier amme va hver 2 time. Ammet kun morgen og kveld. Babyen pleier spise grøt og svisker og annet med stor iver. Spiste 3 skjeer.
Babysvømming var kjekk men helsa mi er vond.. Så nå nyter jeg kvelden med sjokolade og TV.
 
God kveld. Jeg er utslitt etter dagen som alenemor. Hunden hadde all mulighet til å bæsje på turene (vandt med 3 turer og bæsjer som regel hver gang.) Men gjorde ikke det. Babyen pleier amme va hver 2 time. Ammet kun morgen og kveld. Babyen pleier spise grøt og svisker og annet med stor iver. Spiste 3 skjeer.
Babysvømming var kjekk men helsa mi er vond.. Så nå nyter jeg kvelden med sjokolade og TV.
Hadde 4 timer med søvn i natt.
9,5 intense timer på jobb som krevde full konsentrasjon fra start til slutt.
Da og handle på vei og ble overfalt av masse kos fra barna når jeg kom hjem <3 <3

Må gjøre ferdig den kaken, skal bare slappe litt av først og kanskje ta av med skjorten ført og få på meg en litt mer fornuftig hjemme-topp
 
Lillejenta krabbet bortover med tannkosten i ene hånden. Jeg sa til henne at vi skulle gå til sengs nå, så hun måtte slippe tannkosten. Da slapp hun tannkosten og krabbet bort til meg. Det er helt sikkert tilfeldig at hun gjorde det, hun er bare 1 år, men jeg er likevel skikkelig stolt :hilarious:
Hihi [emoji1] Var nok bursdagen som gjorde det [emoji14] Stor jente blitt [emoji169]
 
Ja merket det!
Huff ja. Fikk ikke ammer igjen før nå kl.19 :( men det gikk fint da,ingen klumper eller vondter. De regulerer det vel selv..
De gjør jo det, men søren det kan bli vondt til tider. Rimelig sikker på jeg gikk i dusjen og håndmelka på det verste. Ellers gråt jeg [emoji13]
 
Back
Topp