***skravletråden for JUNI***

Jeg har ikke lyst til å gå ut på tur! Pga varmen har det nesten ikke blitt trening den siste måneden, og det merkes godt på formen og tiltakslysten!
Du er ikke den eneste.
Først en perioden med så mye migrene at trening utgikk, så varmen, og nå alt for mye jobb.
Kommer meg nesten ikke ut på trening selv om dagen :(
 
Du er driftig! :Heartred
Mye av det som har foregått på jobb de siste ukene har vært forberedelser til denne uken som kommer til å være beintøff, det at jeg ikke fikk sove i går kveld må jeg bare bite i meg.
Sommeravslutning i klassen til eldste i morgen, og da skal gutte-foreldrene ta med kake, så hadde ikke så mye valg der heller.

Begynner å glede meg til sommerferie nå..
 
Mye av det som har foregått på jobb de siste ukene har vært forberedelser til denne uken som kommer til å være beintøff, det at jeg ikke fikk sove i går kveld må jeg bare bite i meg.
Sommeravslutning i klassen til eldste i morgen, og da skal gutte-foreldrene ta med kake, så hadde ikke så mye valg der heller.

Begynner å glede meg til sommerferie nå..
Koselig med avslutning da.. Det finnes vel kjøpe kaker for slitne mammaer i værste fall? :)
 
Mye av det som har foregått på jobb de siste ukene har vært forberedelser til denne uken som kommer til å være beintøff, det at jeg ikke fikk sove i går kveld må jeg bare bite i meg.
Sommeravslutning i klassen til eldste i morgen, og da skal gutte-foreldrene ta med kake, så hadde ikke så mye valg der heller.

Begynner å glede meg til sommerferie nå..
Hva skjer på jobb da ??
 
Så koselig, da begynner hun vel også å bli litt mobil?
Jada. Hun har kravlet rundt den siste uken eller så. Setter jeg noe framfor henne så kommer hun frem. Sabla kjapp og. Siste 5 dagene har beina kommet godt under magen og med det følger litt frustrasjon for å finne ut av veien videre. Men hun er tidlig ute sier de..
 
Koselig med avslutning da.. Det finnes vel kjøpe kaker for slitne mammaer i værste fall? :)
Bakte den i går, lagde krem og pyntet i kveld.
Sommeravslutninger blir litt for sent for Lille U, så jeg blir hjemme med han mens mannen og de to eldste drar.
Jeg må også jobbe litt etter han er i seng og skal jeg vente med det til etter sommeravslutningen og til de to eldste er i seng blir det alt for sent.
Må forberede onsdagen.
 
Bakte den i går, lagde krem og pyntet i kveld.
Sommeravslutninger blir litt for sent for Lille U, så jeg blir hjemme med han mens mannen og de to eldste drar.
Jeg må også jobbe litt etter han er i seng og skal jeg vente med det til etter sommeravslutningen og til de to eldste er i seng blir det alt for sent.
Må forberede onsdagen.
Ah,skjønner. Godt man er to når man må dele seg slik. :happy: hvilken kake laget du?
Nå fikk jeg lyst å bake imorgen.:hilarious:
 
Hva skjer på jobb da ??
Vi skal gjennomføre en større anskaffelse på et datasystem.
For noen uker siden hadde vi en markedskonferanse som hele denne uken oppfølges med dialogmøter med leverandører.
Formålet er å finne ut hvilke muligheter markedet har slik at når vi går ut i konkurranse kan vi spørre på en slik måte at vi før best mulig tilbud som dekker være behov
 
Vi skal gjennomføre en større anskaffelse på et datasystem.
For noen uker siden hadde vi en markedskonferanse som hele denne uken oppfølges med dialogmøter med leverandører.
Formålet er å finne ut hvilke muligheter markedet har slik at når vi går ut i konkurranse kan vi spørre på en slik måte at vi før best mulig tilbud som dekker være behov
Åh, så spennende. Skjønner jo du har det travelt da.
 
Er inni en sånn dårlig legge periode selv, må bare gå å legge meg i senga og legge mobilen i et annet rom, da sover jeg nesten på flekken :)

Hvor har du bestilt fra?

Nå gjenstår det bare å holde planen min. Sjekke bv, og deretter hoppe i seng.

Har bestilt i fra Lindas Dekor. Har bestilt derifra før, og var så fornøyd[emoji1360]
 
Back
Topp