***skravletråden for JUNI***

Spennende er det jo. Jeg bare er så gammeldags at jeg i tillegg mener de på et tidspunkt må lære å skrive for hånd også.
Det er vel et av hovedspørsmålene mine, det med skriving... Jeg er ganske så gammeldags av meg også, som ønsker å holde på de gamle tingene fra jeg selv var liten! Ser jo at løkkeskrift er det første som ryker ut med den nye innføringen.. Men, må gi det en sjans.
 
God formiddag.

Jeg er så trøtt. Jeg klarer ikke komme meg tidlig i seng lenger. Og det fungerer svært dårlig med min kropp[emoji99][emoji99][emoji99]
Kan legge meg ned når lillemor hviler. Men hun har så korte hviler at jeg føler det er tortur å våkne så raskt igjen.
Idag skal jeg i seng til 22.30!
 
Har bestilt litt kontaktplast til å pynte opp en kommode jeg fikk i går. Gleder meg til det kommer i posten[emoji4]
 
God formiddag.

Jeg er så trøtt. Jeg klarer ikke komme meg tidlig i seng lenger. Og det fungerer svært dårlig med min kropp[emoji99][emoji99][emoji99]
Kan legge meg ned når lillemor hviler. Men hun har så korte hviler at jeg føler det er tortur å våkne så raskt igjen.
Idag skal jeg i seng til 22.30!

Er inni en sånn dårlig legge periode selv, må bare gå å legge meg i senga og legge mobilen i et annet rom, da sover jeg nesten på flekken :)

Har bestilt litt kontaktplast til å pynte opp en kommode jeg fikk i går. Gleder meg til det kommer i posten[emoji4]
Hvor har du bestilt fra?
 
Nå har jeg fått rydda leiligheten til min mor. Vaska oppvaska ( jeg elsker vaskemaskinen min hjemme) bytta sengetøy vaska blodet fra gulvet. Får ikke tid til å vakse og støvsuge ( ikke at jeg hvet hvor de tingene er i leiligheten heller)

Kjøpt inn røyk og sjokolade til henne. Men må vente med brød og annet ferskvarer til hun blir skrivet ut.

Så er det å handle for oss. Og vaske leiligheten til min far...

Så kan jeg begynne å tømme stallen ..
 
Nesten litt deilig med regnvær må jeg si:D
 
Lag hjemmelaga is med ferske bær [emoji173][emoji173]

Har prøvd det før. Med iskremmaskin satte alt seg fast i bollen (til og med tunga til mannen, da han var fjern nok til å tro at han kunne slikke bollen :p ) og uten ble det bare krystaller i isen. Har du en god oppskrift som ikke blir krystaller i? Jeg har forresten en bok om å lage ispinner selv, så kanskje jeg burde ha tatt en titt i den :D
 
Nå er det ikke mange dagene til vi reiser til London :) Skal på Ed Sheeran konsert og har ventet så og si et helt år nå :) GOdt det er medlet flomvarsel i London og kraftig vind på Torsdag da :O Blir fin flytur :D

Heldiggris :D Som skal til England altså, jeg er absolutt ikke sjalu på flyturen i vind ^^
 
God formiddag.

Jeg er så trøtt. Jeg klarer ikke komme meg tidlig i seng lenger. Og det fungerer svært dårlig med min kropp[emoji99][emoji99][emoji99]
Kan legge meg ned når lillemor hviler. Men hun har så korte hviler at jeg føler det er tortur å våkne så raskt igjen.
Idag skal jeg i seng til 22.30!

Lykke til! Jeg har det samme problemet selv, og det er overraskende vanskelig å gjøre noe med det! ^^
 
Nå har jeg fått rydda leiligheten til min mor. Vaska oppvaska ( jeg elsker vaskemaskinen min hjemme) bytta sengetøy vaska blodet fra gulvet. Får ikke tid til å vakse og støvsuge ( ikke at jeg hvet hvor de tingene er i leiligheten heller)

Kjøpt inn røyk og sjokolade til henne. Men må vente med brød og annet ferskvarer til hun blir skrivet ut.

Så er det å handle for oss. Og vaske leiligheten til min far...

Så kan jeg begynne å tømme stallen ..

Oi, høres dramatisk ut. Hva har skjedd? :eek:
 
Lett å bli lurt" av varmen når man står oppi det og tenker slik Får pakke inn i noe tepper og bruke en paraply

(beklager at jeg kom nær "gammel-knappen, fjernet det nå)
Haha det går fint. Ja det er helt sant. Får pakke begge deler neste gang. Nå er vi tilbake til lange bodyer osv.
 
Back
Topp