Da satte gubben i gang. Den 22 til 24 juni blir det låvesalg på gården. Alt skal ut og ut ut.... [emoji23]
Sitter halvveis i sjokk. Han som planlegger ting med 5 6 mnd i forveien
Kanskje jeg kommer!![emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da satte gubben i gang. Den 22 til 24 juni blir det låvesalg på gården. Alt skal ut og ut ut.... [emoji23]
Sitter halvveis i sjokk. Han som planlegger ting med 5 6 mnd i forveien
I dag hsr jeg blitt vekket av min sønn to ganger. Føest 6.50
Da våknet lillemor også og etter noe overtalelse fikk faren stå opp med henne. Så kom han og la seg igjen og i armkroken hans klarte jeg å sovne igjen. Noe jeg ellers ikke klarer.
Så kom han igjen klokka ti og lurte på hvor lenge vi skulle ligge.
Mannen oppdaget mens vi strakk på oss at naboen hadde sendt melding 9.30 for jentene (deres eneste og vår mellomste) var "midt i en lek" når vår måtte hjem og legge seg i går, ville hun komme og fortsette?
Vel. Atte. Nå lager vi brunsj vi likegodt. Så kan hun gå etterpå. Frem til vi skal i selskap kø 14.
Herlig, lat søndag.
Holder ut gubben og jeg skal bruke henne og ta en hel kveld ute på byen [emoji173][emoji173][emoji173]
Toppers hittilGod dag. Har folk en fin dag?
[emoji4] bare å komme [emoji14]Kanskje jeg kommer!![emoji28]
Enn din dag?Så bra![]()
Så herligMinstemor besto svømmekurset selunge. Så da blir det opp til sel til høsten da [emoji111] Stolt unge og stolt mor.
Liker svømmetrenern. Opp med høytalern og starwars temasang, mens han delte ut medaljene og gratulerte hver enkelt av de [emoji1] Kjempestas.
Her inne under høytiderApp eller skrevet ned? Har selv startet etter å ha blitt inspirert asv dere fra i fjor![]()
Hørtes mye utEn fotballtrening som trolig er avlyst, et foreldremøte. En korpsøvelse som muligens avlyses. Tre timer felles gjennomgang til forestilling som gjør at fotball må utgå. Generalprøve og forestilling som gjør at speider-avslutning utgår og usikker på om søstra rekker sin fotball. Feiring av 65 års dag siden det var konsert på dagen. Dobbelt klasseselskap på lørdag.
Overkommelig.
Var 14 g her også14 grader og regn idag. Pakket ikke med vognpose eller regntrekket. Søren og. Er "bare" 10-12 minutters kjøretur hjem for å hente men SÅ tiltak å reise ut!
Åh London ❤Nå er det ikke mange dagene til vi reiser til LondonSkal på Ed Sheeran konsert og har ventet så og si et helt år nå
GOdt det er medlet flomvarsel i London og kraftig vind på Torsdag da :O Blir fin flytur
![]()
Lykke til med detGod formiddag.
Jeg er så trøtt. Jeg klarer ikke komme meg tidlig i seng lenger. Og det fungerer svært dårlig med min kropp[emoji99][emoji99][emoji99]
Kan legge meg ned når lillemor hviler. Men hun har så korte hviler at jeg føler det er tortur å våkne så raskt igjen.
Idag skal jeg i seng til 22.30!
Er ikke som når vi var små gitt. Da hadde vi ett kurs og lærte og svømme i det ene kurset.Så herligGratulerer til jentungen og den stolte moren
Er ikke helt inn i disse merkene hva de betyr, men sel høres avansert ut
![]()
Minstemor besto svømmekurset selunge. Så da blir det opp til sel til høsten da [emoji111] Stolt unge og stolt mor.
Liker svømmetrenern. Opp med høytalern og starwars temasang, mens han delte ut medaljene og gratulerte hver enkelt av de [emoji1] Kjempestas.