***skravletråden for JUNI***

I dag hsr jeg blitt vekket av min sønn to ganger. Føest 6.50
Da våknet lillemor også og etter noe overtalelse fikk faren stå opp med henne. Så kom han og la seg igjen og i armkroken hans klarte jeg å sovne igjen. Noe jeg ellers ikke klarer.

Så kom han igjen klokka ti og lurte på hvor lenge vi skulle ligge.

Mannen oppdaget mens vi strakk på oss at naboen hadde sendt melding 9.30 for jentene (deres eneste og vår mellomste) var "midt i en lek" når vår måtte hjem og legge seg i går, ville hun komme og fortsette?

Vel. Atte. Nå lager vi brunsj vi likegodt. Så kan hun gå etterpå. Frem til vi skal i selskap kø 14.

Herlig, lat søndag.

Hørtes ut som en flott start på søndagen[emoji1]

Sviger .... blæ frustrerende .... "men gutten min er så flink" ¥×;#:$^^&$¥$(%*

Minstemor besto svømmekurset selunge. Så da blir det opp til sel til høsten da [emoji111] Stolt unge og stolt mor.

Liker svømmetrenern. Opp med høytalern og starwars temasang, mens han delte ut medaljene og gratulerte hver enkelt av de [emoji1] Kjempestas.

Minstemor besto svømmekurset selunge. Så da blir det opp til sel til høsten da [emoji111] Stolt unge og stolt mor.

Liker svømmetrenern. Opp med høytalern og starwars temasang, mens han delte ut medaljene og gratulerte hver enkelt av de [emoji1] Kjempestas.
Så herlig :) Gratulerer til jentungen og den stolte moren :) Er ikke helt inn i disse merkene hva de betyr, men sel høres avansert ut ;)

En fotballtrening som trolig er avlyst, et foreldremøte. En korpsøvelse som muligens avlyses. Tre timer felles gjennomgang til forestilling som gjør at fotball må utgå. Generalprøve og forestilling som gjør at speider-avslutning utgår og usikker på om søstra rekker sin fotball. Feiring av 65 års dag siden det var konsert på dagen. Dobbelt klasseselskap på lørdag.

Overkommelig.
Hørtes mye ut

God formiddag.

Jeg er så trøtt. Jeg klarer ikke komme meg tidlig i seng lenger. Og det fungerer svært dårlig med min kropp[emoji99][emoji99][emoji99]
Kan legge meg ned når lillemor hviler. Men hun har så korte hviler at jeg føler det er tortur å våkne så raskt igjen.
Idag skal jeg i seng til 22.30!
Lykke til med det

På posten etter jobb, så måtte jeg visst vaske klær.
Kroppen min er helt udugelig for tiden, hadde dwt ikke vært for at jeg kun har to mnd ighen på jobb så hadde jeg nok spurt legen om sykemelding

Så herlig :) Gratulerer til jentungen og den stolte moren :) Er ikke helt inn i disse merkene hva de betyr, men sel høres avansert ut ;)
Er ikke som når vi var små gitt. Da hadde vi ett kurs og lærte og svømme i det ene kurset.

Nå skal man på hval - skillpadde - pingvin - selunge - sel - usikker hva de andre evnt heter. Eldste går på ungdomsgruppe hu så.

Det går i vanntilvenning - ligge i pil og flyte - bruke bein og flyte i pil - nå var det endelig stupe og crawle. Så nå fikk de bruke hele kroppen da. [emoji1] Sel regner jeg med de går mer inn i svømmeteknikker gjerne og slikt noe. Må visst lese meg litt opp. Gikk jo på svømmeinstruktørkurs, men det var for opp til selunge det. [emoji849][emoji23]

Gratulerer :D

Back
Topp