***skravletråden for JUNI***

God dag. Dagen ble til ar mannen klipper gress, han og mellomste skal på fotballturnering, jeg og yngste skal handle og eldste får velge hvem han blir med. Han blir ikke ferdig med hagen før fotballen og må ta resten etterpå sier han. Men det er ikke så mye om å gjøre tror jeg. Det går fortere i dag siden det ikke er så langt som sist helg. Men de må dra om en halvtime og litt mer er nok igjen. Jeg mener fortsatt at jeg også klarer å klippe gresset (men ikke mens jeg passer yngste. Hun er redd for gressklipperen)

Her er det sjelden plenklipping[emoji38] gror jo ikke i denne varmen..tørt som det er!
Og plenen er brun[emoji13]

Det ble en lang handletur, og jeg fikk ikke kjøpt alt jeg ville heller. Ungene var ikke med på at vi kunne se på litt klær og jeg fant ikke helt det jeg så etter av sko. De hadde ikke helt tålmodighet.

Men vi så på sekk til eldste , og handlet mat og litt på apoteket men helt hvordan vi var vekke i tre timer... Si det. Straks kommer de andre fra fotball og har med pizza fra pizzabakeren til middag. Sliten og sulten gjeng.

Alltid enklest med handletur alene[emoji28] men ikke så lett å få til..

Vagt uenig med mellomste gitt

Man slår faktisk ikke hjul med uhell...det er ikke noe man "jkke kan noe for"

Argumentet om hun kan være på trampolina med yngste. Det går om de deler på. En i ro. En hopper. Bytte.
Når hun "i ro" slår hjul går der ikke...

Hehe, det blir fort kaos ja[emoji28]

Her er det sjelden plenklipping[emoji38] gror jo ikke i denne varmen..tørt som det er!
Og plenen er brun[emoji13]
Her er ikke sååå varmt og det gror heftig

Alltid enklest med handletur alene[emoji28] men ikke så lett å få til..
Handletur alene vurderes neste lørdag når mellomste er i bursdag ds kan mannen ha de to andre. Men helst skulle jeg kanskje hatt sko til ham da.... Jaja. Han klarer seg vel.

Hehe, det blir fort kaos ja[emoji28]
Jepp.

Men regelen om en og en som hopper så lenge yngste er oppå ble ekstra viktig når naboen kom
Tre store og en liten da spretter hun jo ut av kontroll. Også er det sånn da at mellomste er fem kilo tyngre enn lille så det merkes litt
Eldste er fem kilo tyngre enn henne igjen. De to kan hoppe fint sammen med ikke sammen med lille
og når naboen da er enda fem kilo tyngre så blir det... Ikke trygt for en liten toåring.

Handletur alene vurderes neste lørdag når mellomste er i bursdag ds kan mannen ha de to andre. Men helst skulle jeg kanskje hatt sko til ham da.... Jaja. Han klarer seg vel.

Høres ut som en genial plan[emoji1]

Jepp.

Men regelen om en og en som hopper så lenge yngste er oppå ble ekstra viktig når naboen kom
Tre store og en liten da spretter hun jo ut av kontroll. Også er det sånn da at mellomste er fem kilo tyngre enn lille så det merkes litt
Eldste er fem kilo tyngre enn henne igjen. De to kan hoppe fint sammen med ikke sammen med lille
og når naboen da er enda fem kilo tyngre så blir det... Ikke trygt for en liten toåring.

Nei, det er ikke trygt[emoji4]
All respekt for trampoline og små barn...er så fort gjort å skade seg[emoji30]

God kveld![emoji1]
Tipp topp dag! Tok en spontan tur til Oslo[emoji2] gutta hadde ikke vært der før..
Så da ble det operataket, pariserhjul, Karl Johan, slottet, Slottsparken, Reptilparken, McDonalds og Oslo S[emoji16]
Hørtes kjekt ut!!

God kveld![emoji1]
Tipp topp dag! Tok en spontan tur til Oslo[emoji2] gutta hadde ikke vært der før..
Så da ble det operataket, pariserhjul, Karl Johan, slottet, Slottsparken, Reptilparken, McDonalds og Oslo S[emoji16]
Oj rakk dwre alt det

Nei, det er ikke trygt[emoji4]
All respekt for trampoline og små barn...er så fort gjort å skade seg[emoji30]
Hun bør helst hoppe alene. Men noen må passe henne. Så jeg innfører i år at de hopper en og en o fjor hoppet de med henne. Men da med en ettåring som bare gynget. Nå hopper hun men de må ta mer hensyn enn førsteklassingene (min mellomste og naboen) gjør. Min eldste klarer det. Han slår ikke hjul ;-)

Hei hei :)
Hvordan går det med dere?
Jeg er litt fraværende for tiden kjenner jeg, men savner dere her i skravletråden :)

Back
Topp